Saavatko palstan "kremlistit" Venäjältä palkkaa?

Anonyymi-ap

Mielenkiintoista kuinka jatkuvasti tällekin palstalle kirjoittavat Venäjää tukevat "kremlistit". Luulisi kaikille olevan selvää, kukä tämän älyttömän Ukrainan sodan aloitti ja kuka jatkuvasti terrorisoi ja tappaa siviilejä. Ukraina yrittää puolustautua aggressiolta ja onneksi on viime aikoina myös onnistunut siinä paremmin

29

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Toivottavasti edes banaanin saavat.

    • Anonyymi00002

      Ei välttämättä. On myös hyödyllisiä idiootteja. (Neukkulan lanseerama termi)

      • Anonyymi00003

        Neukkulan aikaan saivat viinapullon palveluksista. Ei ole varmaan paljon palkka noussut.


      • Anonyymi00005

        Idiootteja ovat kyllä ja täysin hyödyttömiä. Muuta eivät ole saaneet aikaiseksi kuin lisänneet venäläisiin kohdistuvaa inhoa ja halveksuntaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Neukkulan aikaan saivat viinapullon palveluksista. Ei ole varmaan paljon palkka noussut.

        Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.

        Entäs keijujen, menninkäisten ja muiden mielikuvitusolentojen?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.

        Hellan lettas sentään Igori. Sultahan on kysytty nyt monesti jotain. Mixi et vastaa?? Mm. Miltäs tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Sinä kysytään ja saat vastauxia. Vastaileppas nyt rusnya Igori täällä ihan reilusti. Eikä ole hävettävää että saat rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten olet onnellinen.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Hellan lettas sentään Igori. Sultahan on kysytty nyt monesti jotain. Mixi et vastaa?? Mm. Miltäs tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Sinä kysytään ja saat vastauxia. Vastaileppas nyt rusnya Igori täällä ihan reilusti. Eikä ole hävettävää että saat rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten olet onnellinen.

        Sinussakin on enemmän venäläisiä geenejä kuin mongooleissa joten olet lähes venäläinen itsekkin.
        Sinä se taidat tyydyttää sairaita tarpeitasi Zelenskyn kuvaa katselle ja NATO propagandaa nauttien kiidät kohti kliimsksia.


    • Anonyymi00004

      Valitettavasti löytyy pieni joukko sellaisia täysin moraalittomia ihmisiä, jotka ihailevat vain väkivaltaa, sotaa ja tappamista. Pitävät ryöstömurhaajia sankareina.

      Sellaisia moraalittomia roistoja kutsutaan venäjämielisiksi tai putinisteiksi.

      • Anonyymi00008

        Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.


      • Anonyymi00016

        Ja hehän ovat rusnya ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.

        No no Igori. Näyttää että epätoivo valtaa ja aivoinvana se on raskasta. Ja sehän on ymmärrettävää ku huomaat Igori et noi juttusi eivät Suomessa Suomalaisiin tehoa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.

        RyzzänaZin tunnistaa heti jo siitä että tämä ei osaa suomen kieltä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi00006

      Luultavasti se osa joka päivittäin urputtaa miten Ukrainan tukeminen pitäisi lopettaa on Kremlin palkkalistoilla. Samaten ne muutamat jotka kopsaavat tänne juttuja suoraan MV-kuonasta ovat Kremlin asiamiehiä.

      • Anonyymi00023

        Sinä lienet Kiovan palkkaama Suomen kansan hyvinviointia tuhoava myyrä?


      • Anonyymi00026

        Joo ja sa rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten on onnellinen rusnya Pietarista


    • Anonyymi00009

      Jouni Koistinen haastattelee Leena Hietasta YouTube kanavallaan. Älkää anpuko minua viestin tuojaa. Siellä voitte ihmetellä keskustelua: Kommunistien kokoontuminen Venäjälle.

    • Anonyymi00011

      Muuten oikein, mutta venäjä kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

      • Anonyymi00014

        Kyllä, samoin kuin uSA, nATO ja eU. Suomi ja Ukraina kirjoitetaan isolla.


    • Anonyymi00012

      Jotkut kommunistit ihailee vanhasta tottumuksesta venäläistä fasismia. Sitä enemmän mitä korkeammat ruumiskasat se aiheuttaa. Sangen kieroutunutta.

      • Anonyymi00025

        Sehän on se ja sama mikä systeemi ja ketä siellä rusnya maassa valitsee niin orja kansa eli rusnyat seuraa soleasti


    • Anonyymi00013

      Saavat sata ruplaa ja kolmekymmentä kiloa perunoita.

      • Mulle mun juhannus perunat heti njamnjam!🥔🥔🥔🐟🍺


    • Anonyymi00018

      Igori!! Vastaileppas nyt kun on kysyty: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä

    • Anonyymi00019

      On totuutta ja sitten venäläistä totuutta.

    • Anonyymi00021

      5 kiloa maanpettua ja ämpärillisen syntiä viikossa.

    • Anonyymi00027

      No Igori. Aamu tullut eikä näy vastausta kysymyxiin joita on esitetty?? Etkö kehtaa vastata tai osaa tai esimies kieltänyt?? No syöppäs aamu rehua kaukalosta ja Puten kuvaa runkaten ja jos saat ja voit niin vastaileppas nyt kun kysytään. Ai joo Huomenta sinne Pietariin Igori Pietariin

      • Anonyymi00029

        Mitä on tollo NATOtrolli kysynyt?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe