Mielenkiintoista kuinka jatkuvasti tällekin palstalle kirjoittavat Venäjää tukevat "kremlistit". Luulisi kaikille olevan selvää, kukä tämän älyttömän Ukrainan sodan aloitti ja kuka jatkuvasti terrorisoi ja tappaa siviilejä. Ukraina yrittää puolustautua aggressiolta ja onneksi on viime aikoina myös onnistunut siinä paremmin
Saavatko palstan "kremlistit" Venäjältä palkkaa?
29
53
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti edes banaanin saavat.
- Anonyymi00002
Ei välttämättä. On myös hyödyllisiä idiootteja. (Neukkulan lanseerama termi)
- Anonyymi00003
Neukkulan aikaan saivat viinapullon palveluksista. Ei ole varmaan paljon palkka noussut.
- Anonyymi00005
Idiootteja ovat kyllä ja täysin hyödyttömiä. Muuta eivät ole saaneet aikaiseksi kuin lisänneet venäläisiin kohdistuvaa inhoa ja halveksuntaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Neukkulan aikaan saivat viinapullon palveluksista. Ei ole varmaan paljon palkka noussut.
Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.
Entäs keijujen, menninkäisten ja muiden mielikuvitusolentojen?
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millainen on NATOtrollien palkkaus, vai onko aate ainut hölmöilyyn johtava motiivi toiminnalle.
Hellan lettas sentään Igori. Sultahan on kysytty nyt monesti jotain. Mixi et vastaa?? Mm. Miltäs tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Sinä kysytään ja saat vastauxia. Vastaileppas nyt rusnya Igori täällä ihan reilusti. Eikä ole hävettävää että saat rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten olet onnellinen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hellan lettas sentään Igori. Sultahan on kysytty nyt monesti jotain. Mixi et vastaa?? Mm. Miltäs tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Sinä kysytään ja saat vastauxia. Vastaileppas nyt rusnya Igori täällä ihan reilusti. Eikä ole hävettävää että saat rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten olet onnellinen.
Sinussakin on enemmän venäläisiä geenejä kuin mongooleissa joten olet lähes venäläinen itsekkin.
Sinä se taidat tyydyttää sairaita tarpeitasi Zelenskyn kuvaa katselle ja NATO propagandaa nauttien kiidät kohti kliimsksia.
- Anonyymi00004
Valitettavasti löytyy pieni joukko sellaisia täysin moraalittomia ihmisiä, jotka ihailevat vain väkivaltaa, sotaa ja tappamista. Pitävät ryöstömurhaajia sankareina.
Sellaisia moraalittomia roistoja kutsutaan venäjämielisiksi tai putinisteiksi.- Anonyymi00008
Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.
- Anonyymi00016
Ja hehän ovat rusnya ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.
No no Igori. Näyttää että epätoivo valtaa ja aivoinvana se on raskasta. Ja sehän on ymmärrettävää ku huomaat Igori et noi juttusi eivät Suomessa Suomalaisiin tehoa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.
RyzzänaZin tunnistaa heti jo siitä että tämä ei osaa suomen kieltä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vääri ystävä hyvä ne ovat juuri noita NATOtrolleja joiden aivot on NATO propagandan sumentamat.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00006
Luultavasti se osa joka päivittäin urputtaa miten Ukrainan tukeminen pitäisi lopettaa on Kremlin palkkalistoilla. Samaten ne muutamat jotka kopsaavat tänne juttuja suoraan MV-kuonasta ovat Kremlin asiamiehiä.
- Anonyymi00023
Sinä lienet Kiovan palkkaama Suomen kansan hyvinviointia tuhoava myyrä?
- Anonyymi00026
Joo ja sa rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten on onnellinen rusnya Pietarista
- Anonyymi00009
Jouni Koistinen haastattelee Leena Hietasta YouTube kanavallaan. Älkää anpuko minua viestin tuojaa. Siellä voitte ihmetellä keskustelua: Kommunistien kokoontuminen Venäjälle.
- Anonyymi00011
Muuten oikein, mutta venäjä kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
- Anonyymi00014
Kyllä, samoin kuin uSA, nATO ja eU. Suomi ja Ukraina kirjoitetaan isolla.
- Anonyymi00012
Jotkut kommunistit ihailee vanhasta tottumuksesta venäläistä fasismia. Sitä enemmän mitä korkeammat ruumiskasat se aiheuttaa. Sangen kieroutunutta.
- Anonyymi00025
Sehän on se ja sama mikä systeemi ja ketä siellä rusnya maassa valitsee niin orja kansa eli rusnyat seuraa soleasti
- Anonyymi00013
Saavat sata ruplaa ja kolmekymmentä kiloa perunoita.
- Anonyymi00018
Igori!! Vastaileppas nyt kun on kysyty: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00019
On totuutta ja sitten venäläistä totuutta.
- Anonyymi00021
5 kiloa maanpettua ja ämpärillisen syntiä viikossa.
- Anonyymi00027
No Igori. Aamu tullut eikä näy vastausta kysymyxiin joita on esitetty?? Etkö kehtaa vastata tai osaa tai esimies kieltänyt?? No syöppäs aamu rehua kaukalosta ja Puten kuvaa runkaten ja jos saat ja voit niin vastaileppas nyt kun kysytään. Ai joo Huomenta sinne Pietariin Igori Pietariin
- Anonyymi00029
Mitä on tollo NATOtrolli kysynyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412