Miksi Suomi ei poista natseja? Natsisatanistit poistettava pois Suomesta?

Anonyymi-ap

Miksi valtio sallii natsirikolliset?

41

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miksi Suomi ei poista maturaiskaajia?

      • Anonyymi00008

        Sosialisti demari natsit ovat Suomen syöpä.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sosialisti demari natsit ovat Suomen syöpä.

        Mutta persu pettää aina.


    • Anonyymi00002

      Satanismi ei ole millään lailla rikollista, se kuuluu uskonnonvapauteen.

      • Anonyymi00014

        kuten Epstein , jne?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        kuten Epstein , jne?

        Epsteinin satanistijuhlissa syötiin ihmislihaa , juotiin kidutettujen lasten verta, eli adrenokromi-huumejuomaa, joka kemiallisesti valmistettuna on fentanyyli nimistä 'hullunvapaan olon tekevää.?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Epsteinin satanistijuhlissa syötiin ihmislihaa , juotiin kidutettujen lasten verta, eli adrenokromi-huumejuomaa, joka kemiallisesti valmistettuna on fentanyyli nimistä 'hullunvapaan olon tekevää.?

        Idioottiroskallasi ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Eikä myöskään todellisuuden.

        Rikokset ovat rikoksia ja niistä rangaistaan rikosten mukaan. Satanismi ei muutu rikolliseksi jollain idioottiroskalla jota jotkut aivottomat salaliittovammailijat levittävät netissä, ilman mitään todisteita väitteilleen.

        Ketään Epstein-juttuun liittyvää ei ole rangaistu eikä edes syytetty mistään tuollaisista teoista. Mitään todisteita noille idioottivalheille ei ole olemassa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Idioottiroskallasi ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Eikä myöskään todellisuuden.

        Rikokset ovat rikoksia ja niistä rangaistaan rikosten mukaan. Satanismi ei muutu rikolliseksi jollain idioottiroskalla jota jotkut aivottomat salaliittovammailijat levittävät netissä, ilman mitään todisteita väitteilleen.

        Ketään Epstein-juttuun liittyvää ei ole rangaistu eikä edes syytetty mistään tuollaisista teoista. Mitään todisteita noille idioottivalheille ei ole olemassa.

        fasisti-Suomi tukee uusnatseja rikollisia....?

        Suomalaisen natsihevi-musiikin vaikuttajat: 1-7,internet ...
        Suomi24 Keskustelut
        https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Maailman menoa
        2 päivää sitten — Sami Haavisto (Horror Shop) Joakim Kuotesaho (Goatmoon) Mikko Aspa (Sarvilevyt) Sami Tenetz (KVLT Shop) Pasi Markkula (), Henri Hirvonen ...

        Suomalaisen äärioikeistomusiikin... ympärillä pyörivä keskustelu on herättänyt vuosien varrella paljon huomiota Suomi24-keskustelupalstoilla. Aihepiirin keskusteluissa ja taustavaikuttajissa korostuvat tietyt keskeiset teemat, yhtyeet ja henkilöt:

        Aihetta käsitellään usein Suomi24 -alustan yhteiskunta-, politiikka- ja musiikkipalstoilla, joissa ruotivat alakulttuurin toimintaa.
        Keskusteluissa nostetaan esille suomalaisia yhtyeitä joiden sanoituksissa ja ideologiassa on kansallissosialistisia piirteitä.
        Aatteelliset vaikuttajat: Suomi24-keskusteluissa on suomalaisten uusnatsijärjestöjen (kuten lakkautetun PVL:n) ja musiikki-yhteyksistä sekä siitä, miten aatetta levitetään musiikin ja erilaisten pienlevy-yhtiöiden kautta.

        Haluatko tietää tarkemmin:
        Tiettyjen yksittäisten yhtyeiden taustoista?
        Siitä, miten viranomaiset ja lainsäädäntö ovat puuttuneet vihamusiikkiin?

        Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn ...
        Suomi24 Keskustelut
        Nyt arvioitava onko kyse kielletyn Pohjoismaisen vastarintaliikkeen. Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn järjestön toimintaa ...
        natsimusiikki
        Varis-verkosto
        https://varisverkosto.com › tag › natsimusiikki
        Suomalainen natsimusiikkialakulttuuri ja antifasistinen vastarinta ... Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 7: Pesone

        Nuo kuuluis psykiatriaan (jos psykiatria olisi toimivaa eli auttavaa) mutta psykiatriastahan nuo on tulleet, ei muuten noin sekopääksi tule?...?

        eli roviolle ja kidutus hengiltä vaan heti?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        fasisti-Suomi tukee uusnatseja rikollisia....?

        Suomalaisen natsihevi-musiikin vaikuttajat: 1-7,internet ...
        Suomi24 Keskustelut
        https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Maailman menoa
        2 päivää sitten — Sami Haavisto (Horror Shop) Joakim Kuotesaho (Goatmoon) Mikko Aspa (Sarvilevyt) Sami Tenetz (KVLT Shop) Pasi Markkula (), Henri Hirvonen ...

        Suomalaisen äärioikeistomusiikin... ympärillä pyörivä keskustelu on herättänyt vuosien varrella paljon huomiota Suomi24-keskustelupalstoilla. Aihepiirin keskusteluissa ja taustavaikuttajissa korostuvat tietyt keskeiset teemat, yhtyeet ja henkilöt:

        Aihetta käsitellään usein Suomi24 -alustan yhteiskunta-, politiikka- ja musiikkipalstoilla, joissa ruotivat alakulttuurin toimintaa.
        Keskusteluissa nostetaan esille suomalaisia yhtyeitä joiden sanoituksissa ja ideologiassa on kansallissosialistisia piirteitä.
        Aatteelliset vaikuttajat: Suomi24-keskusteluissa on suomalaisten uusnatsijärjestöjen (kuten lakkautetun PVL:n) ja musiikki-yhteyksistä sekä siitä, miten aatetta levitetään musiikin ja erilaisten pienlevy-yhtiöiden kautta.

        Haluatko tietää tarkemmin:
        Tiettyjen yksittäisten yhtyeiden taustoista?
        Siitä, miten viranomaiset ja lainsäädäntö ovat puuttuneet vihamusiikkiin?

        Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn ...
        Suomi24 Keskustelut
        Nyt arvioitava onko kyse kielletyn Pohjoismaisen vastarintaliikkeen. Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn järjestön toimintaa ...
        natsimusiikki
        Varis-verkosto
        https://varisverkosto.com › tag › natsimusiikki
        Suomalainen natsimusiikkialakulttuuri ja antifasistinen vastarinta ... Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 7: Pesone

        Nuo kuuluis psykiatriaan (jos psykiatria olisi toimivaa eli auttavaa) mutta psykiatriastahan nuo on tulleet, ei muuten noin sekopääksi tule?...?

        eli roviolle ja kidutus hengiltä vaan heti?

        Purra poistettava.....?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Purra poistettava.....?

        Suomessa on natsihallitus , joka tuhoaa suomenkansaa?


      • Anonyymi00040

        uskonnonvapauteen ei ehkä kuulu vauvojen tappaminen jne?


    • Anonyymi00003

      Marxilaisuus olisi pitänyt kieltää kun Neukkula hajosi, ja heittää vankilaan kaikki NL:n kätyrit.

    • Anonyymi00006

      Ei ole teloittaminen sallittua ennen kuin saadaan sota

    • Anonyymi00007

      Sittenhän loppuisi Persujen tarina samalla.

      • Anonyymi00009

        Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.

        Yksikään natsi ei siunaa juutalaisia.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Yksikään natsi ei siunaa juutalaisia.

        Tuo vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.

        Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tuo vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi

        Käytännössä siis. Vai näittekö neukun ja natsi-Saksan toimissa mitään eroa? Kumpikin oli totalitarismi jossa antisemitismi rehotti eikä toisinajattelijoita eikä toisinajattelua sallittu.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?

        Enkä usko tuotakaan. Jussi on ennemmin Israelin puolella Iranin vastaisessa sodassa kuin Iranin totalitaristisen hallinnon.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?

        Tottahan Se on se oli hölökausti. Uhreja huomattavasti vähemmän kuin 6miljoo.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.

        persut uusnatseja satanisteja tappaa juutalaisia?


    • Anonyymi00016

      Tiedätkö aloittaja ryzzä SS politrukki, ehkä löydät apua tuohon lääkäristä.

      • Anonyymi00033

        natseihin apu löytyy AK-24 stä


    • Anonyymi00017

      Otsikon kirjoittaja ampuu itseään, nimittäin suomessa vieläkin tossottaa ruzzonazzeja.

    • Anonyymi00018

      Natsi, mikä lieneekään, on kielletty ja siksi niin innostavan mielenkiintoinen.

    • Anonyymi00022

      En tiedä mutta miksi se sallii sata miljoonaa ihmistä tappaneen vassuaatteen?

      • Anonyymi00023

        Viisi kertaa enemmän on vassut tappanut kuin sinänsä pahat natsit


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Viisi kertaa enemmän on vassut tappanut kuin sinänsä pahat natsit

        Aloittaja hoi. Muista myös näitä vassuja siten että vaadit heidän kieltoa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Aloittaja hoi. Muista myös näitä vassuja siten että vaadit heidän kieltoa.

        Vai oletko valikoiva ihminen? Valikoit vain yhden aatteen hirveydet kun tarjolla olisi vielä enemmän ihmisiä tappanut systeemi.


    • Nazi Endlösung: Zyklon B.☠️⚡️⚡️✋️
      🌪🌪🌪
      🏭🏭🏭☠️⚡️⚡️✋️🇫🇮👍

    • Anonyymi00026

      Kunhan kaikki venäläiset saadaan ulos on jo niitä vähemmän

    • Anonyymi00027

      PERSUT HELVETTIIN ne on satanisteja

    • Anonyymi00036

      KANNATETAAN !!!

    • Anonyymi00038

      Poltetaan elävältä torilla! "Leipää ja Sirkushuveja"

    • Anonyymi00041

      Hei, kerro, missä niitä on? En ole vielä törmännyt yhteenkään natsiin Suomessa.

    • Anonyymi00042

      EI NATSEJA SUOMEEN !

    • Anonyymi00043

      natsit pois KANNATETAAN !!!

    • Anonyymi00044

      Zelenskyi on natsi, Ukrainnan hallinto on natseja!

    • Anonyymi00045

      Itseasiassa Suomi poisti natsit maaperältään Lapin sodan jälkeen, kannattaisi edes vähän opiskella historiaakin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe