Miksi valtio sallii natsirikolliset?
Miksi Suomi ei poista natseja? Natsisatanistit poistettava pois Suomesta?
41
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi Suomi ei poista maturaiskaajia?
- Anonyymi00008
Sosialisti demari natsit ovat Suomen syöpä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sosialisti demari natsit ovat Suomen syöpä.
Mutta persu pettää aina.
- Anonyymi00002
Satanismi ei ole millään lailla rikollista, se kuuluu uskonnonvapauteen.
- Anonyymi00014
kuten Epstein , jne?
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
kuten Epstein , jne?
Epsteinin satanistijuhlissa syötiin ihmislihaa , juotiin kidutettujen lasten verta, eli adrenokromi-huumejuomaa, joka kemiallisesti valmistettuna on fentanyyli nimistä 'hullunvapaan olon tekevää.?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Epsteinin satanistijuhlissa syötiin ihmislihaa , juotiin kidutettujen lasten verta, eli adrenokromi-huumejuomaa, joka kemiallisesti valmistettuna on fentanyyli nimistä 'hullunvapaan olon tekevää.?
Idioottiroskallasi ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Eikä myöskään todellisuuden.
Rikokset ovat rikoksia ja niistä rangaistaan rikosten mukaan. Satanismi ei muutu rikolliseksi jollain idioottiroskalla jota jotkut aivottomat salaliittovammailijat levittävät netissä, ilman mitään todisteita väitteilleen.
Ketään Epstein-juttuun liittyvää ei ole rangaistu eikä edes syytetty mistään tuollaisista teoista. Mitään todisteita noille idioottivalheille ei ole olemassa. - Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Idioottiroskallasi ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Eikä myöskään todellisuuden.
Rikokset ovat rikoksia ja niistä rangaistaan rikosten mukaan. Satanismi ei muutu rikolliseksi jollain idioottiroskalla jota jotkut aivottomat salaliittovammailijat levittävät netissä, ilman mitään todisteita väitteilleen.
Ketään Epstein-juttuun liittyvää ei ole rangaistu eikä edes syytetty mistään tuollaisista teoista. Mitään todisteita noille idioottivalheille ei ole olemassa.fasisti-Suomi tukee uusnatseja rikollisia....?
Suomalaisen natsihevi-musiikin vaikuttajat: 1-7,internet ...
Suomi24 Keskustelut
https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Maailman menoa
2 päivää sitten — Sami Haavisto (Horror Shop) Joakim Kuotesaho (Goatmoon) Mikko Aspa (Sarvilevyt) Sami Tenetz (KVLT Shop) Pasi Markkula (), Henri Hirvonen ...
Suomalaisen äärioikeistomusiikin... ympärillä pyörivä keskustelu on herättänyt vuosien varrella paljon huomiota Suomi24-keskustelupalstoilla. Aihepiirin keskusteluissa ja taustavaikuttajissa korostuvat tietyt keskeiset teemat, yhtyeet ja henkilöt:
Aihetta käsitellään usein Suomi24 -alustan yhteiskunta-, politiikka- ja musiikkipalstoilla, joissa ruotivat alakulttuurin toimintaa.
Keskusteluissa nostetaan esille suomalaisia yhtyeitä joiden sanoituksissa ja ideologiassa on kansallissosialistisia piirteitä.
Aatteelliset vaikuttajat: Suomi24-keskusteluissa on suomalaisten uusnatsijärjestöjen (kuten lakkautetun PVL:n) ja musiikki-yhteyksistä sekä siitä, miten aatetta levitetään musiikin ja erilaisten pienlevy-yhtiöiden kautta.
Haluatko tietää tarkemmin:
Tiettyjen yksittäisten yhtyeiden taustoista?
Siitä, miten viranomaiset ja lainsäädäntö ovat puuttuneet vihamusiikkiin?
Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn ...
Suomi24 Keskustelut
Nyt arvioitava onko kyse kielletyn Pohjoismaisen vastarintaliikkeen. Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn järjestön toimintaa ...
natsimusiikki
Varis-verkosto
https://varisverkosto.com › tag › natsimusiikki
Suomalainen natsimusiikkialakulttuuri ja antifasistinen vastarinta ... Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 7: Pesone
Nuo kuuluis psykiatriaan (jos psykiatria olisi toimivaa eli auttavaa) mutta psykiatriastahan nuo on tulleet, ei muuten noin sekopääksi tule?...?
eli roviolle ja kidutus hengiltä vaan heti? - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
fasisti-Suomi tukee uusnatseja rikollisia....?
Suomalaisen natsihevi-musiikin vaikuttajat: 1-7,internet ...
Suomi24 Keskustelut
https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Maailman menoa
2 päivää sitten — Sami Haavisto (Horror Shop) Joakim Kuotesaho (Goatmoon) Mikko Aspa (Sarvilevyt) Sami Tenetz (KVLT Shop) Pasi Markkula (), Henri Hirvonen ...
Suomalaisen äärioikeistomusiikin... ympärillä pyörivä keskustelu on herättänyt vuosien varrella paljon huomiota Suomi24-keskustelupalstoilla. Aihepiirin keskusteluissa ja taustavaikuttajissa korostuvat tietyt keskeiset teemat, yhtyeet ja henkilöt:
Aihetta käsitellään usein Suomi24 -alustan yhteiskunta-, politiikka- ja musiikkipalstoilla, joissa ruotivat alakulttuurin toimintaa.
Keskusteluissa nostetaan esille suomalaisia yhtyeitä joiden sanoituksissa ja ideologiassa on kansallissosialistisia piirteitä.
Aatteelliset vaikuttajat: Suomi24-keskusteluissa on suomalaisten uusnatsijärjestöjen (kuten lakkautetun PVL:n) ja musiikki-yhteyksistä sekä siitä, miten aatetta levitetään musiikin ja erilaisten pienlevy-yhtiöiden kautta.
Haluatko tietää tarkemmin:
Tiettyjen yksittäisten yhtyeiden taustoista?
Siitä, miten viranomaiset ja lainsäädäntö ovat puuttuneet vihamusiikkiin?
Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn ...
Suomi24 Keskustelut
Nyt arvioitava onko kyse kielletyn Pohjoismaisen vastarintaliikkeen. Kohti vapautta-uusnatsiliikkeen epäillään jatkavan kielletyn järjestön toimintaa ...
natsimusiikki
Varis-verkosto
https://varisverkosto.com › tag › natsimusiikki
Suomalainen natsimusiikkialakulttuuri ja antifasistinen vastarinta ... Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 7: Pesone
Nuo kuuluis psykiatriaan (jos psykiatria olisi toimivaa eli auttavaa) mutta psykiatriastahan nuo on tulleet, ei muuten noin sekopääksi tule?...?
eli roviolle ja kidutus hengiltä vaan heti?Purra poistettava.....?
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Purra poistettava.....?
Suomessa on natsihallitus , joka tuhoaa suomenkansaa?
- Anonyymi00040
uskonnonvapauteen ei ehkä kuulu vauvojen tappaminen jne?
- Anonyymi00003
Marxilaisuus olisi pitänyt kieltää kun Neukkula hajosi, ja heittää vankilaan kaikki NL:n kätyrit.
- Anonyymi00006
Ei ole teloittaminen sallittua ennen kuin saadaan sota
- Anonyymi00007
Sittenhän loppuisi Persujen tarina samalla.
- Anonyymi00009
Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.
Yksikään natsi ei siunaa juutalaisia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksikään natsi ei siunaa juutalaisia.
Tuo vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.
Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi
Käytännössä siis. Vai näittekö neukun ja natsi-Saksan toimissa mitään eroa? Kumpikin oli totalitarismi jossa antisemitismi rehotti eikä toisinajattelijoita eikä toisinajattelua sallittu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?
Enkä usko tuotakaan. Jussi on ennemmin Israelin puolella Iranin vastaisessa sodassa kuin Iranin totalitaristisen hallinnon.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis kuten holokaustin kieltävä Hallalaho, joka kutsuu sitä hölökaustiksi?
Tottahan Se on se oli hölökausti. Uhreja huomattavasti vähemmän kuin 6miljoo.
- Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia toisin kuin vassut.
persut uusnatseja satanisteja tappaa juutalaisia?
- Anonyymi00016
Tiedätkö aloittaja ryzzä SS politrukki, ehkä löydät apua tuohon lääkäristä.
- Anonyymi00033
natseihin apu löytyy AK-24 stä
- Anonyymi00017
Otsikon kirjoittaja ampuu itseään, nimittäin suomessa vieläkin tossottaa ruzzonazzeja.
- Anonyymi00018
Natsi, mikä lieneekään, on kielletty ja siksi niin innostavan mielenkiintoinen.
- Anonyymi00022
En tiedä mutta miksi se sallii sata miljoonaa ihmistä tappaneen vassuaatteen?
- Anonyymi00023
Viisi kertaa enemmän on vassut tappanut kuin sinänsä pahat natsit
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Viisi kertaa enemmän on vassut tappanut kuin sinänsä pahat natsit
Aloittaja hoi. Muista myös näitä vassuja siten että vaadit heidän kieltoa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aloittaja hoi. Muista myös näitä vassuja siten että vaadit heidän kieltoa.
Vai oletko valikoiva ihminen? Valikoit vain yhden aatteen hirveydet kun tarjolla olisi vielä enemmän ihmisiä tappanut systeemi.
Nazi Endlösung: Zyklon B.☠️⚡️⚡️✋️
🌪🌪🌪
🏭🏭🏭☠️⚡️⚡️✋️🇫🇮👍- Anonyymi00026
Kunhan kaikki venäläiset saadaan ulos on jo niitä vähemmän
- Anonyymi00027
PERSUT HELVETTIIN ne on satanisteja
- Anonyymi00036
KANNATETAAN !!!
- Anonyymi00038
Poltetaan elävältä torilla! "Leipää ja Sirkushuveja"
- Anonyymi00041
Hei, kerro, missä niitä on? En ole vielä törmännyt yhteenkään natsiin Suomessa.
- Anonyymi00042
EI NATSEJA SUOMEEN !
- Anonyymi00043
natsit pois KANNATETAAN !!!
- Anonyymi00044
Zelenskyi on natsi, Ukrainnan hallinto on natseja!
- Anonyymi00045
Itseasiassa Suomi poisti natsit maaperältään Lapin sodan jälkeen, kannattaisi edes vähän opiskella historiaakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412