naisen näytettävä naiselta

eikä oltava kuin mies

Aina kun näen Helsingin kaduilla kauniin naisen, joudun toteamaan hänen olevan venäläinen.
Kaikki suomalaiset naiset on ilmeisesti femakoita, kun puuttuu tyylitaju ja hyvä maku pukeutumisessa, kävelevät kuin miehet, etc.
Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Suomalaiset naiset on kuin "ladon seinästä reväistyjä".
Ottakaa oppia venäläisestä naiskauneudesta.

43

1807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • machoapina

meneekö sinulla maailma sekaisin jos naiset näyttävät miehiltä ja miehet naisilta? mahtaa olla mahdoton vaatimus, että naiset ainoastaan näyttäisivät naisilta (mitä ihmettä se sitten tarkoittaakaan) ja miehet miehiltä ja käyttäytyisivät myös sukupuolitetun kroppansa mukaisesti. mahdotonta, onneksi!

• Suomimies

Olet sekä oikeassa että väärässä. Se on totta, että suomalaiset naiset eivät valitettavan usein näytä naiselta, mutta että venäläiset naiset tyylitajuisia?
      Ei helvata. Naisilta he kyllä näyttävät, mutta siitä tyylitajusta en menisi takuuseen.

• Enchridion

voitko helvetin urpo tajuta että kaikki jotka ei näytä naisilta ei välttämättä ole feministei???
      oot just semmone perusjuntti joka aattelee että naisen ulkonäön pitäis ilmaista "pane mua"tms. vittu mitä paskaa. antaa naisten pukeutua niinku lystää.
      oot aika ahdasmielinen tyyppi.
      >:(

• Tota noin

" voitko helvetin urpo tajuta että kaikki jotka ei näytä naisilta ei välttämättä ole feministei??? "

Mutta feministit eivät koskaan näytä naisilta

• Per Saukko

Mitenkä se Enchridionia niin vituttaa, jos nainen on kaunis ja naisellinen. Jos olet urospuolinen henkilö, olet varmaankin hintti. Teillä on kokous 8.8.2005 Hinthaarassa.

• näytän suomalaismieheltä ka...

On niitä ja helppo löytää. Ei tosiaan ehdi paljo muita nähdä siinä tarpeessa. Eikä maksa paljon. Suomalaiset naiset on niin nirsoja, prkle.

• plum

kun katson hyvännäköistä miestä helsingin kaduilla, joudun toteamaan hänen olevan italialainen tai espanjalainen tai muu ulkomaalainen. Kaikki suomalaiset ovat ilmeisesti sovakkoja, kun puuttuu kokonaan (tyyli)taju ja hyvä maku pukeutumisessa. Löntystävät kaljamahoineen ja tennissukkasandaaleineen hiestä haisten lähimmälle grillille ostamaan vähän makkaraa. Miehen tulisi näyttää mieheltä! Ottaakaa oppia esim. italialaisista.

• Kurre_Orava

"
        Löntystävät kaljamahoineen ja tennissukkasandaaleineen hiestä haisten lähimmälle grillille ostamaan vähän makkaraa
        "
        Kuinkahan humalassa olen ollut kun en muista käyneeni lähiaikoina Helsingissä.
        Taidan kuitenkin olla palstalla ainoa johon tuo kuvaus sopii...

• palstalla
        Kurre_Orava kirjoitti:

"
        Löntystävät kaljamahoineen ja tennissukkasandaaleineen hiestä haisten lähimmälle grillille ostamaan vähän makkaraa
        "
        Kuinkahan humalassa olen ollut kun en muista käyneeni lähiaikoina Helsingissä.
        Taidan kuitenkin olla palstalla ainoa johon tuo kuvaus sopii...

on se huono puoli, etten tiedä kuinka moneen kuvaus sopii. Mutta tiedänpä kuitenkin, että se sopii varmasti suurimpaan osaan suomalaisista miehistä.

• Kurre_Orava
        palstalla kirjoitti:

on se huono puoli, etten tiedä kuinka moneen kuvaus sopii. Mutta tiedänpä kuitenkin, että se sopii varmasti suurimpaan osaan suomalaisista miehistä.

Muut palstan pojat ovat kertomansa mukaan kovasti koreita poikia.

• Qusai

...millasia ne italialaiset miehet on, mammanpoikia jotka asuvat vielä kolmekymppisenäkin äitinsä kanssa, enkä nyt tarkoita mitään sukupolvenvaihdosta tekevää maatilanpoikaa.

• Kurre_Orava
        Qusai kirjoitti:

...millasia ne italialaiset miehet on, mammanpoikia jotka asuvat vielä kolmekymppisenäkin äitinsä kanssa, enkä nyt tarkoita mitään sukupolvenvaihdosta tekevää maatilanpoikaa.

Näin asian minulle perusteli kaheksantoista kesäinen sukulaisplikka, kun kehtasin hänen miesihannettaan arvostella. :D

"
        Juu mutta katos kun ne on niinh ihanii. Semmosii tummii ja tulisii...
        Niiku turkkilaisetkii, neki on ihanii, mä styylasin semmosta Marmariksella se oli nii lätkässä muhu..
        "

• Qusai
        Kurre_Orava kirjoitti:

Näin asian minulle perusteli kaheksantoista kesäinen sukulaisplikka, kun kehtasin hänen miesihannettaan arvostella. :D

"
        Juu mutta katos kun ne on niinh ihanii. Semmosii tummii ja tulisii...
        Niiku turkkilaisetkii, neki on ihanii, mä styylasin semmosta Marmariksella se oli nii lätkässä muhu..
        "

...jonka kanssa olin kuukauden tai kaksi, se oli ihan samaa mieltä että turkkilaiset on ihania, oli itse asiassa ollutkin sellasen kanssa joskus(tyttö sillon jotain 17v ja 30v turkkilainen) ...kehu kanssa niitä ja mä en osannut olla kritisoimatta. Aloin sitten kyselemään että hakkasiko se sua ja tyttö meni ihan sanattomaks ku olihan se hakannu ...miehet kumminkin on sikoja, nimenomaan suomalaiset ...oli hyvä että se ihmissuhde loppu, en olis osannu kunnioittaa sitä vosua koskaan.
        Mä sain mitä ihmeellisimpiä perusteluita sen varjolla että miehet(juuri se turkkilainen) on kohdellu sitä väärin/särkeny sydämmen eikä siitä senkään takia mitään olis tullu.

Sen verran mä tästä opein että kerralla meinaan kyllä heti ekana päivinä ottaa selville mitä mieltä tyttö on noista etelänpojista ja onko kovasti haaveita siihen suuntaan.

• Sanelma
        Qusai kirjoitti:

...jonka kanssa olin kuukauden tai kaksi, se oli ihan samaa mieltä että turkkilaiset on ihania, oli itse asiassa ollutkin sellasen kanssa joskus(tyttö sillon jotain 17v ja 30v turkkilainen) ...kehu kanssa niitä ja mä en osannut olla kritisoimatta. Aloin sitten kyselemään että hakkasiko se sua ja tyttö meni ihan sanattomaks ku olihan se hakannu ...miehet kumminkin on sikoja, nimenomaan suomalaiset ...oli hyvä että se ihmissuhde loppu, en olis osannu kunnioittaa sitä vosua koskaan.
        Mä sain mitä ihmeellisimpiä perusteluita sen varjolla että miehet(juuri se turkkilainen) on kohdellu sitä väärin/särkeny sydämmen eikä siitä senkään takia mitään olis tullu.

Sen verran mä tästä opein että kerralla meinaan kyllä heti ekana päivinä ottaa selville mitä mieltä tyttö on noista etelänpojista ja onko kovasti haaveita siihen suuntaan.

Otanta lienee sen verran kattava, että voimme yksimielisesti todeta a) kaikki turkkilaiset miehet hakkaavat naistaan, b) yksikään kreikkalainen mies ei hakkaa naistaan.

Hengailin joskus nuoruudessani kreikkalaisen komistuksen kanssa. Ei hakannut.

Hmm, saman systeemin mukaan pitäisi todetta, että polakkimiehet eivät hakkaa naistaan. Minun nimittäin ei hakannut. Miksiköhän sitten myös Puolassa järjestettiin laajoja kampanjoita perheväkivaltaa vastaan? Outoa.

• Kurre_Orava
        Sanelma kirjoitti:

Otanta lienee sen verran kattava, että voimme yksimielisesti todeta a) kaikki turkkilaiset miehet hakkaavat naistaan, b) yksikään kreikkalainen mies ei hakkaa naistaan.

Hmm, saman systeemin mukaan pitäisi todetta, että polakkimiehet eivät hakkaa naistaan. Minun nimittäin ei hakannut. Miksiköhän sitten myös Puolassa järjestettiin laajoja kampanjoita perheväkivaltaa vastaan? Outoa.

Turkkilaiset ovat muslimeita. Edustavat siis kulttuuria jolle naisen ruumillinen rankaisu on luonnollinen osa parisuhdetta. Itse asiassa heidän imaaminsa ovat oikein julkaisseet ohjeet 'kuinka hakkaan vaimoani oikein'.

Erovat siis kuitenkin jonkin verran Kreikkalaisista, luulisin.

• Qusai
        Sanelma kirjoitti:

...vaan ihan omakohtainen kokemus siitä että jos on suklaasimmu niin saa hiukan antaa selkäänkin ilman että suhde kärsii, mutta jos on tavallinen suomalainen niin pelkät mielipide erot riittää kaatamaan suhteen. Tässä näin tytön järjenjuoksu tiivistettynä.

• koreuren tähren
        Kurre_Orava kirjoitti:

Muut palstan pojat ovat kertomansa mukaan kovasti koreita poikia.

Ja muutenkin kovin uskottavia.

• plum
        Qusai kirjoitti:

...vaan ihan omakohtainen kokemus siitä että jos on suklaasimmu niin saa hiukan antaa selkäänkin ilman että suhde kärsii, mutta jos on tavallinen suomalainen niin pelkät mielipide erot riittää kaatamaan suhteen. Tässä näin tytön järjenjuoksu tiivistettynä.

Tuli pojilla kovasti kiire haukkumaan ulkomaalaisia miehiä. Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Turha haukkua suomalaisia naisia kun ei itsessäkään ole niin kehumista. Entäs ne venäläiset naiset? Niissä ei mitään moitittavaa? Ne vain ovat kauniita ja piste? Hehhehhee.

• Qusai
        plum kirjoitti:

Tuli pojilla kovasti kiire haukkumaan ulkomaalaisia miehiä. Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Turha haukkua suomalaisia naisia kun ei itsessäkään ole niin kehumista. Entäs ne venäläiset naiset? Niissä ei mitään moitittavaa? Ne vain ovat kauniita ja piste? Hehhehhee.

Kerroin vain noita omakohtaisia kokemuksia, mitään vähentelemättä ja lisäilemättä.

• kehnoja...

Tuohon voisi vielä lisätä venäläisten naisten ylivertaisuuden siinä, että tietävät suomalaista paljon paremmin miten mies tehdään tyytyväiseksi;)

• Tiedosta ei taida olla kyse. Ellemme tietäisi, kuinka mies tehdään tyytyväiseksi, kuinka osaisimme sitä välttää?

• mimi8

voisi taas lisätä, että esim. itailialaiset miehet tietävät paljon paremmin, miten tehdä nainen tyytyväiseksi ;)

Myös kohteliasuuden yms. kohdalla

• Sanelma

että on olemassa lukuisia naisia, joita hitot kiinnostaa miesten tyytyväisyys, saati että olisivat kiinnostuneita tekemään jotain asian eteen?

• jorojukka-kukka
        Sanelma kirjoitti:

että on olemassa lukuisia naisia, joita hitot kiinnostaa miesten tyytyväisyys, saati että olisivat kiinnostuneita tekemään jotain asian eteen?

Sinussa on kyllä asennetta!

• thinktank
        Sanelma kirjoitti:

... feminismillä on niin huono maine?

Jeh! Miksiköhän...

Edellisen kailtaisilla mies-vihamielisillä kommenteillahan ei voi olla mitään tekemistä asian kanssa?
        Eihän?

• thinktank kirjoitti:

Jeh! Miksiköhän...

Edellisen kailtaisilla mies-vihamielisillä kommenteillahan ei voi olla mitään tekemistä asian kanssa?
        Eihän?

Mikä viestissä oli miesvihamiellinen osuus? Välinpitämättömyys ja vihamielisyys ovat erilaisia tunteita. Niinhän?

• thinktank
        Tittelityy kirjoitti:

Mikä viestissä oli miesvihamiellinen osuus? Välinpitämättömyys ja vihamielisyys ovat erilaisia tunteita. Niinhän?

Välinpitämättömyys miesten hyvinvoinnista, samalla kun vaaditaa naisten hyvinvoinnin parantumista, on ilmeisen mies-vihamielistä. Se on nollasummapeliä, jonka ajaminen herättää epäilyksen, että feminismissä on nimenomaan kyse naisten ylivallan ajamisesta.

• thinktank kirjoitti:

Välinpitämättömyys miesten hyvinvoinnista, samalla kun vaaditaa naisten hyvinvoinnin parantumista, on ilmeisen mies-vihamielistä. Se on nollasummapeliä, jonka ajaminen herättää epäilyksen, että feminismissä on nimenomaan kyse naisten ylivallan ajamisesta.

Ihmiset ovat itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Vaatimus siitä, että suomalaisten naisten täytyisi jotenkin erikoisesti ottaa huomioon miesten tyytyväisyys, etenkin ulkoisen olemuksen kohentamis toimenpiteillä on ajatuksena naisia aliarvioiva ts. sovinistinen. Ainoa oikea vastaus tähän älyttömyyteen on rehellinen EVVK.

• jorojukka-kukka
        thinktank kirjoitti:

Huomaa todella, MINKÄLAISEEN viestiin tuo Sanelma vastasi!!! Ei perkele, täällä pitäisi joka jätkää silitellä, vaikka huutavat mitä ruokottomuuksia. Ne ovat kuule eri tytöt, jotka teitä miehiä paapoo! Tyytykää niihin.

Feministit ovat asialinjalla ja haluavat tasa-arvoa. Kohtele hyvin, sinuakin kohdellaan hyvin. Huuda, sinullekin huudetaan. Tämä pätee feministeihin tällä palstalla.

• thinktank
        Tittelityy kirjoitti:

Ihmiset ovat itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Vaatimus siitä, että suomalaisten naisten täytyisi jotenkin erikoisesti ottaa huomioon miesten tyytyväisyys, etenkin ulkoisen olemuksen kohentamis toimenpiteillä on ajatuksena naisia aliarvioiva ts. sovinistinen. Ainoa oikea vastaus tähän älyttömyyteen on rehellinen EVVK.

"Ihmiset ovat itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. "

Mutta tuohan on feminismin loppu!
        Tällöinhän jokainen nainenkin on täysin vastuussa omasta hyvinvoinnistaa, eikä hän voi syyttää huonosta(?) asemastaan kulttuuria, rakenteita, eikä edes... miehiä!
        Ei tarvita mitään naisten aseman parantumista ajavaa liikettä, koska kaikki ihmiset ovat vastuussa omasta hyvinvoinnistaan.

p.s. Ajattelin muiden hyvinvoinnista huolehtimista yleensä, en alunperin puheena ollutta "ulkoisen olemuksen kohentamista", siksi olenkin puhunut hyvinvoinnista.

• thinktank
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Huomaa todella, MINKÄLAISEEN viestiin tuo Sanelma vastasi!!! Ei perkele, täällä pitäisi joka jätkää silitellä, vaikka huutavat mitä ruokottomuuksia. Ne ovat kuule eri tytöt, jotka teitä miehiä paapoo! Tyytykää niihin.

Feministit ovat asialinjalla ja haluavat tasa-arvoa. Kohtele hyvin, sinuakin kohdellaan hyvin. Huuda, sinullekin huudetaan. Tämä pätee feministeihin tällä palstalla.

... tuo vastaukseni tittelityylle, varsinkin viimeinen kappale.

• thinktank

"Feministit ovat asialinjalla ja haluavat tasa-arvoa. "

Et sinä ainakaan, se on varmaa.

• thinktank kirjoitti:

"Ihmiset ovat itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. "

Mutta tuohan on feminismin loppu!
        Tällöinhän jokainen nainenkin on täysin vastuussa omasta hyvinvoinnistaa, eikä hän voi syyttää huonosta(?) asemastaan kulttuuria, rakenteita, eikä edes... miehiä!
        Ei tarvita mitään naisten aseman parantumista ajavaa liikettä, koska kaikki ihmiset ovat vastuussa omasta hyvinvoinnistaan.

p.s. Ajattelin muiden hyvinvoinnista huolehtimista yleensä, en alunperin puheena ollutta "ulkoisen olemuksen kohentamista", siksi olenkin puhunut hyvinvoinnista.

Feminismin tarkoituksena on se, että naiset voivat tasavertaisista lähtökohdistaan tavoitella omaa onneaan ja huolehtia hyvinvoinnistaan. Tasa-arvoisuuden idea on samanarvoisien lähtökohtien antaminen kaikille sukupuolesta riippumatta. Perusasioiden kunnossa ollessa on hyvinvoinnistaan huolehtiminen mahdollista.

Tässä viestiketjussa on puheenaiheena ulkonäkökysymykset, nämä asiat näyttävät askarruttavan merkillisen paljon palstamme mies kirjoittajia, kertonee jotain keskusteluoiden tasosta?

• jorojukka-kukka
        thinktank kirjoitti:

"Feministit ovat asialinjalla ja haluavat tasa-arvoa. "

Et sinä ainakaan, se on varmaa.

a) Olisin asialinjalla, jos voisin edes joskus vastata asialliseen kirjoitukseen, joka olisi tullut feminismikriitikon näppäimistöltä.

b) Sp-välinen tasa-arvo on ehdoton kannattamani asia.

• thinktank
        Tittelityy kirjoitti:

Feminismin tarkoituksena on se, että naiset voivat tasavertaisista lähtökohdistaan tavoitella omaa onneaan ja huolehtia hyvinvoinnistaan. Tasa-arvoisuuden idea on samanarvoisien lähtökohtien antaminen kaikille sukupuolesta riippumatta. Perusasioiden kunnossa ollessa on hyvinvoinnistaan huolehtiminen mahdollista.

Tässä viestiketjussa on puheenaiheena ulkonäkökysymykset, nämä asiat näyttävät askarruttavan merkillisen paljon palstamme mies kirjoittajia, kertonee jotain keskusteluoiden tasosta?

Ehkä minun olisi pitänyt avata aiheesta uusi keskustelu, niin oltaisiin vältytty sekaannukselta. Vaan luulenpa, etten olisi kuitenkaan saannut palstan feministeiltä.
        Vai?

• thinktank
        thinktank kirjoitti:

Ehkä minun olisi pitänyt avata aiheesta uusi keskustelu, niin oltaisiin vältytty sekaannukselta. Vaan luulenpa, etten olisi kuitenkaan saannut palstan feministeiltä.
        Vai?

En sitten ilmeisesti osaa kirjoittaa! Otsikko ;D

• thinktank

a) Olisin asialinjalla, jos voisin edes joskus vastata asialliseen kirjoitukseen, joka olisi tullut feminismikriitikon näppäimistöltä.

b) Sp-välinen tasa-arvo on ehdoton kannattamani asia.

a) Sinus asiallisuutesi katoaa tunnetusti sillä sekunnilla, kun joku sanoo jotain kriittistä a) sinusta b) feminismintä.

b) Sinun tapauksessasi viha sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät suostu asettumaan feminismin heille suomaan rooliin, on itsestään selvää.

• jorojukka-kukka
        thinktank kirjoitti:

a) Sinus asiallisuutesi katoaa tunnetusti sillä sekunnilla, kun joku sanoo jotain kriittistä a) sinusta b) feminismintä.

b) Sinun tapauksessasi viha sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät suostu asettumaan feminismin heille suomaan rooliin, on itsestään selvää.

Hepsun kepsun kei! :)

a) Asiallisia feminismikritiikkiä täällä ei juuri ole, huutamista ja räyhäämistä kyllä. Yksisilmäisyyttä, asenteellisuutta ja asioiden vääristelyä ja suoranaista naisvihamielisyyttä.

b) En mitenkään vihaa miehiä, mutta jotain miesten käytöstä suorastaan vihaan. Raiskauksia, naisten hakkaamista, väkivallalla pelottelua, naisten arvostamattomuutta, ylimielisyyttä, naisten vähättelyä, vääristelyä, pirullisuutta, miesylivaltaa, rahan ja vallan kanssa mässäilyä, naisten seksuaalista hyväksikäyttöä.

• Sanelma
        thinktank kirjoitti:

Jeh! Miksiköhän...

Eihän?

Sanoin, ettei voisi jonkun miehen tyytyväisyys vähempää kiinnostaa - en sanonut, että tekisi mieli kuohia mies. En suhtaudu vihamielisesti miehiin. Kohotan vain hämmästyneenä kulmakarvaani kuullessani oletuksia, että vielä tälläkin vuosituhannella joku ressu tosiaan kuvittelee naisilla olevan käynnissä miesten tyytyväisenä pitämis -missio.

Naisen piti tosiaan toimia pitääkseen miehensä tyytyväisenä silloin, kun nainen oli riippuvainen miehestä. Nykyisin nainen pitää miehen tyytyväisenä, jos häntä itseään se sattuu kiinnostamaan.

• cisma

..te sitten jaksattekin Nalkuttaa..Miksette mene Venäjälle ja pysy siellä?

• rahaa ...

... matkustaa minnekään. Hyvä kun kerran kuussa ees saa rahat riittämään lumoavaan venäläiseen. Sen väliajan ne ruikuttaa netissä, firman vehkeillä.

• jorojukka-kukka

Että asian ydin onkin siinä, ettei ne venäläisnaiset näitä suominatiaisia hyväksy, paitsi ison kukkaron kera tai sitten nuo "ammatinharjoittajavenakot", ne kyllä huolii, mutta kukkaro saa sinäkin olla auki. Voi suomipoikaa! Huonosti ovat asiat.

• kehnoja...

En tarkoittanut tuossa aikaisemmassa kommentissani vosuja, kehuessani venäläistä naista.

Setäni (50v) tapasi työmatkallaan venäjällä upean naisen. Setäni erosi suomi muijastaan ja elelee nykyään tämän venäläisen "jumalattaren" kanssa.
      Voin kertoa että ukko (setäni) on nuortunut valehtelematta ainakin 20 vuotta.

Tuskin yksikään suomalainen (femakko) olisi pystynyt vastaavaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1262
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      342
      729
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      680
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      52
      670
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56