Mietin tosa nyt. isäni on käyttänyt tuota hoitomenetelmää joitain kertoja ja häntä ainakin on auttanut sekä fyysisesti että henkisesti. Se on ennalta-ehkäisevää energiahoitoa. Hoitaja on sanonu ettei pysty parantamaan sairautta jos on sairaus niin ei voi poistaa mitään ja hoitaja on sanonut myös ettei aio tehdä hoitoa jos asiakkaalla on esim sydänvika&sydänongelmia.
Mutta heitän kysymyksen; voiko kaukoparannus olla joilleki ihimisille haitaksi jos on esim erityisherkkä?
Eikä kaikki halua välttämättä muutosta koska haluaa olla omana itsenään koska pelkäävät persoonan muuttumista tällaisissa kohtaamis-tilanteissa vai mitä?
minä ainakin haluan olla oma itseni persoona. Me olemme syntyneet itsemme kaltaisiksi. En pidä jos yritetään muuttaa persoonaa liikaa. Tämä on mielipideasia.
Onko kaukoparannus-hoito aina välttämättä kaikille hyvä asia?
38
103
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Kaukoparannus? Mitä se on?
Olkoon mitä on, ja jos se auttaa, niin hyvä on. Usko parantaa monta vaivaa. Mitäpä tuosta haittaakaan olisi.
Itse en moisesta hoidosta ainakaan maksaisi. - Anonyymi00002
Mikä isääsi vaivaa? Isäsi on luultavasti rentoutunut ja sen takia voinut paremmin. Jos haluaa maksaa siitä että rentoutuu niin toki saa laittaa rahansa siihen. Miksi ei voi käyttää maksuttomia rentoutumismenetelmiä kun niitäkin on saatavilla. Totta kai siitä saa energiaa kun keho rentoutuu. Voi hyvänen aika sentään.
- Anonyymi00004
no kun isä väitti tunteneensa hoidon fyysisesti.
- Anonyymi00005
että hän väitti tunteneensa sen kuinka hoitaja hoiti että hän tunsi hoidon. Minä uskon isääni. Isä sai apua häneltä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo mutta onko isälläsi joku sairaus johon tarvitsee hoitoa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
että hän väitti tunteneensa sen kuinka hoitaja hoiti että hän tunsi hoidon. Minä uskon isääni. Isä sai apua häneltä.
Miten se eroaa rentoutuksesta jossa henkilö puhuu asiakkaalle?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiesitkö että rentoutuksen tarkoitus on rentouttaa kehon lihaksia ja kehoa? Et ole tainnut tehdä koskaan rentoutusharjoituksia. Isällesi riitti yksi kerta ja hän voi nyt hyvin. Mutta edelleen mikä sairaus isälläsi oli joka parani rentoutusharjoituksella
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten se eroaa rentoutuksesta jossa henkilö puhuu asiakkaalle?
ei se puhu isälle käsität väärin. Se ensin isä ottaa yhteyttä parantajaan joka kertoo sitten miten toimenpije tehhään eli hän puhelun loputtua käskee asiakkaan mennä sänkyyn makaamaan ja aloittaa heti sittne kohta hoidon. Hoito kestää noin 45-60 minuuttia. Hoidon jälkeen parantaja soittaa asiakkaalle. Haluaa kuulla palautteen jne sekä laskutus-vaihe että pitäähän siitä maksaakin. Kun hän tekkee hoitoa niin ei hänellä ole puhelin auki. Hän on näkijä niin hän näkee asiat&ihmiset kuten entinen pomoni elintarvikealalla jossa toimin isäni kanssa on myös näkijä että hän osasi lukea kerran ajatuksiani ja kertoi mitä olin ajatellut niin oltiin vähän ihmeissään kyllä ja se luki myös isän ajatuksia ja kerran kun se tuli meillä käymään niin se silloinkin luki ajatuksiamme. Että kyllä nämä tällaiset asiat ihan totta on.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
ei se puhu isälle käsität väärin. Se ensin isä ottaa yhteyttä parantajaan joka kertoo sitten miten toimenpije tehhään eli hän puhelun loputtua käskee asiakkaan mennä sänkyyn makaamaan ja aloittaa heti sittne kohta hoidon. Hoito kestää noin 45-60 minuuttia. Hoidon jälkeen parantaja soittaa asiakkaalle. Haluaa kuulla palautteen jne sekä laskutus-vaihe että pitäähän siitä maksaakin. Kun hän tekkee hoitoa niin ei hänellä ole puhelin auki. Hän on näkijä niin hän näkee asiat&ihmiset kuten entinen pomoni elintarvikealalla jossa toimin isäni kanssa on myös näkijä että hän osasi lukea kerran ajatuksiani ja kertoi mitä olin ajatellut niin oltiin vähän ihmeissään kyllä ja se luki myös isän ajatuksia ja kerran kun se tuli meillä käymään niin se silloinkin luki ajatuksiamme. Että kyllä nämä tällaiset asiat ihan totta on.
tai emmä tiijä voihan sillä puhelin ollakin auki muttei se puhu mitään asiakkaalle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiesitkö että rentoutuksen tarkoitus on rentouttaa kehon lihaksia ja kehoa? Et ole tainnut tehdä koskaan rentoutusharjoituksia. Isällesi riitti yksi kerta ja hän voi nyt hyvin. Mutta edelleen mikä sairaus isälläsi oli joka parani rentoutusharjoituksella
ei kyllä isä useita kertoja on ollut tän parantajan asiakkaana. Isällä ei ollut varsinaisesti vakavaa sairautta eikä esim hoitaja aio tehdä toimenpijettä jos on vakava sairaus koska esim sydänsairaus vois olla kohtalokasta jos hoitaja alkaa sitä parantaan koska hän kieltäytyy silloin hoidosta.
En tarkkaan muista mitä vaivoja isällä oli mutta muistaakseni kehossa erilaisia jäykkyyksiä &mielenjäykkyyksiä myös(stressi jne&traumat).
Rentoutusharjoitus eli et usko ollenkaan hoitomenetelmään vaan uskot että isä rentoutui¶ni koska rentoutui?? Saat toki olla uskomatta mut isä kyl kertoi minulla että tunsi fyysisesti kun nainen hoiti häntä. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
isä niinku väitti että hän tunsi naisen hierontaliikkeet kun muistaakseni tämä hoitaja hieroo asiakasta joka puolelta kehoa. Myös voi hieroa päätä jotta saa traumoja ja stressejä pois. No emmä paa päätäni pantiksi mut mie ainakin siitä oon lähes 100% varma että henkimaailma on totta. Uskon silloin myös ennustajiin koska eräs ennustaja ties sannoo että edesmennyt lähimmäiseni ilmestyy minulle hyvin pian että vie hänellä aikaa hieman tuonpuoleisessa ja melkein heti kuolemansa jälkeen (noin 3 viikkoa kuolemansa jälkeen) hän ilmestyi elämääni eli hän on koko ajan kiinni minussa. Se on edesmennyt lemmikkikissani. En ole ainoa jolla tällaisia kokemuksia. Kaverini siskonpojalla samoja kokemuksia ja eräällä entisellä suomalaisella huippu-urheilijalla on tällainen kokemus kun oma lemmikki kuoli niin hän väittää että lemmikin kanssa on koko ajan läsnä kun lemmikki on henkimaailmassa että hän tuntee sen. Minä tunnen myös.
Niin minä uskon myös silloin parantajiin. Jumalasta en osaa sanoa onko sitä kuitenkaan olemassa. Ei ehkä enkä usko ihan raamatun kaikkiin epäloogisiin kohtiin.
Sori menee uskonnoksi tää keskustelu nyt hieman.
Mutta joo me ihmiset toiset uskomme tällaisiin ja toiset ei usko. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kysseessä ei ole mikhään rentoutusharjoitus vaan energiahoito&kaukoparannus. Älä sotke asioita/termejä, kiitos.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
ei kyllä isä useita kertoja on ollut tän parantajan asiakkaana. Isällä ei ollut varsinaisesti vakavaa sairautta eikä esim hoitaja aio tehdä toimenpijettä jos on vakava sairaus koska esim sydänsairaus vois olla kohtalokasta jos hoitaja alkaa sitä parantaan koska hän kieltäytyy silloin hoidosta.
En tarkkaan muista mitä vaivoja isällä oli mutta muistaakseni kehossa erilaisia jäykkyyksiä &mielenjäykkyyksiä myös(stressi jne&traumat).
Rentoutusharjoitus eli et usko ollenkaan hoitomenetelmään vaan uskot että isä rentoutui¶ni koska rentoutui?? Saat toki olla uskomatta mut isä kyl kertoi minulla että tunsi fyysisesti kun nainen hoiti häntä.Isälläsi oli stressiä ja traumoja ja koki kaukoparannushoidon tehokkaammaksi kuin esim terapian ja asioiden käsittelyn puhumisenm avulla.
Siis isäsi tunsi naisen fyysisen kosketuksen vaikka nainen ei koskenut? Voisitko kertoa miten se fyysinen tuntemus rentoutumisharjoituksessa eroaa isäsi kokemuksesta? Hänkö parani traumoista tuolla hoidolla,mutta sehän hienoa että pystyi traumaattiset tapahtumat ja niiden herättämät tunteet käydä itekseen läpi. Jotkut ihmiset tarvitsee traumoihin keskusteluapua ja vuorovaikutusta mutta isäsi selvisi traumojen käsittelystä itsekseen. Mikä on todella hienoa. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
isä niinku väitti että hän tunsi naisen hierontaliikkeet kun muistaakseni tämä hoitaja hieroo asiakasta joka puolelta kehoa. Myös voi hieroa päätä jotta saa traumoja ja stressejä pois. No emmä paa päätäni pantiksi mut mie ainakin siitä oon lähes 100% varma että henkimaailma on totta. Uskon silloin myös ennustajiin koska eräs ennustaja ties sannoo että edesmennyt lähimmäiseni ilmestyy minulle hyvin pian että vie hänellä aikaa hieman tuonpuoleisessa ja melkein heti kuolemansa jälkeen (noin 3 viikkoa kuolemansa jälkeen) hän ilmestyi elämääni eli hän on koko ajan kiinni minussa. Se on edesmennyt lemmikkikissani. En ole ainoa jolla tällaisia kokemuksia. Kaverini siskonpojalla samoja kokemuksia ja eräällä entisellä suomalaisella huippu-urheilijalla on tällainen kokemus kun oma lemmikki kuoli niin hän väittää että lemmikin kanssa on koko ajan läsnä kun lemmikki on henkimaailmassa että hän tuntee sen. Minä tunnen myös.
Niin minä uskon myös silloin parantajiin. Jumalasta en osaa sanoa onko sitä kuitenkaan olemassa. Ei ehkä enkä usko ihan raamatun kaikkiin epäloogisiin kohtiin.
Mutta joo me ihmiset toiset uskomme tällaisiin ja toiset ei usko.Sinä saat uskoa arkkienkeleihin , yksisarvisiin,keijuihin jos sinä haluat.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kysseessä ei ole mikhään rentoutusharjoitus vaan energiahoito&kaukoparannus. Älä sotke asioita/termejä, kiitos.
No kerro sitten miten se eroaa rentoutumisesta ja mielen rauhoittamisesta
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No kerro sitten miten se eroaa rentoutumisesta ja mielen rauhoittamisesta
olen tainnut jo kertua että nainen , tämä kaukoparantaja tekkee toimenpitteen eli käsittääkseni kokovartalo-hieronnan jossa pyrkii hieronnan kautta saamaan fyysiset ja mentaaliset jumit pois. Ei pysty omien sanojensa mukaan parantamaan syöpiä sun muita sairauksia eikä suostu tekkeen hoitoa jos asiakkaalla on sydänongelma. Isälläni on ollut vähän yli vuoden sydänongelma niin ei ole ottanut enään kaukohoitoa kuten ei pidäkään. Näissä on aina omat säännöt miten pithää toimia kuten järkevissä systeemeissä kuuluuki ja tietenki pitää olla näin koska vastuu pitää olla.
tuossa on kai selvä ero rentoutumiseen koska rentoutuminen esim joogan muodossa on ihan eri juttu. Tässä toimenpitteessä kaukoparannuksen kautta hoitaa mielen &kehon. Rentoutumisessa ei olla kaukoparantaja-energiahoitajan kanssa yhteyksissä. On siinä selvä ero. - Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Okei isäsi itse siis kosketti omaa kehoaan kuten nainen pyysi tekemään? Ei millään pahalla mutta rentoutumisessa koetaan samoja tuntemuksia ,mutta jos haluaa samoista tuntemuksista maksaa niin saa laittaa rahansa mihin haluaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Okei isäsi itse siis kosketti omaa kehoaan kuten nainen pyysi tekemään? Ei millään pahalla mutta rentoutumisessa koetaan samoja tuntemuksia ,mutta jos haluaa samoista tuntemuksista maksaa niin saa laittaa rahansa mihin haluaa.
ei isä koskettanut omaa kehoaan älä nyt sekoita asioita taas.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten tuossa etäyhteydessä tapahtuu.Eli isäsi on yksinään ja mitä sitten tapahtuu. Isä siis tuntee parantajan hoitotoimenpiteet ilman että tarttee tehdä mitään. Kuhan makaa niin parantajan kosketuksen voi tuntea.
Np miten isäsi traumoille kävi. Hän pääsi niistä eroon. - Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
tai emmä tiijä voihan sillä puhelin ollakin auki muttei se puhu mitään asiakkaalle.
äskön ei ollut puhelin auki mutta nyt sitten olikin.Kai sun isä tietää onko hänen puhelin auki vai kiinni
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
olen tainnut jo kertua että nainen , tämä kaukoparantaja tekkee toimenpitteen eli käsittääkseni kokovartalo-hieronnan jossa pyrkii hieronnan kautta saamaan fyysiset ja mentaaliset jumit pois. Ei pysty omien sanojensa mukaan parantamaan syöpiä sun muita sairauksia eikä suostu tekkeen hoitoa jos asiakkaalla on sydänongelma. Isälläni on ollut vähän yli vuoden sydänongelma niin ei ole ottanut enään kaukohoitoa kuten ei pidäkään. Näissä on aina omat säännöt miten pithää toimia kuten järkevissä systeemeissä kuuluuki ja tietenki pitää olla näin koska vastuu pitää olla.
tuossa on kai selvä ero rentoutumiseen koska rentoutuminen esim joogan muodossa on ihan eri juttu. Tässä toimenpitteessä kaukoparannuksen kautta hoitaa mielen &kehon. Rentoutumisessa ei olla kaukoparantaja-energiahoitajan kanssa yhteyksissä. On siinä selvä ero.mä en nyt ymmärrä. kyseessä on etäyhteys ja parantaja tekee kokovartalohierpnnan etäyhteydellä ilman että edes on puheyhteyttä.Isälläsi on sydänongelmia niin mihin se energia ja hyvä olo kehosta hävisi jota se parantaja antoi.En puhu nyt joogasta vaan rentoutumisharjoituksista. jossa keskityttään varpaista päähän rentouttaa mm kehon jännitystiloja ja lihaksia.
Voisitko siis kertoa miten kaukoparantaja eroaa esim rentoutumiskaseteista - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
ei isä koskettanut omaa kehoaan älä nyt sekoita asioita taas.
noissa netin chakravideoissa kyllä on että asiakas itse koskee itseään
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
tuossa on kai selvä ero rentoutumiseen koska rentoutuminen esim joogan muodossa on ihan eri juttu. Tässä toimenpitteessä kaukoparannuksen kautta hoitaa mielen &kehon. Rentoutumisessa ei olla kaukoparantaja-energiahoitajan kanssa yhteyksissä. On siinä selvä ero.Pakko kysyä miten se etäkaukoparannushoito on pahaksi sydänvaivoille? Mitä se etähoito tekee sydämelle? Voiko isäsi saada sydänkohtauksen sen kaukoparannushoidon aikana pelkästään sen takia että parantaja omalla tahollaan lähettää energiaa?
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta joo me ihmiset toiset uskomme tällaisiin ja toiset ei usko.Miten tämän kuolleen kissan läsnäolo näkyy sun elämästä .Nähtävästi se eroaa kaipuusta,ikävästä ja muistoista kun ei liity näihin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäpä tuohon voi sanoa. Usko voi siirtää vuoria.
- Anonyymi00024
Hyvät ajatukset on aina hyviä
- Anonyymi00025
Pirilaurin riippuvuus pitää hyväksyä
- Anonyymi00027
Tuollaisilla kaukoparantajilla ei mitään vastuuta ole mistään eikä tarvitse ollakaan, tyhjästä.
Nokkela rahastustapa kaikkein herkkäuskoisimmilta. Usko parantaa. Tai sitten ei. - Anonyymi00029
Mulle jäi nyt epäselväksi miten se energiahoito auttoi traumoihin? mikä siinä oli se että isäsi pääsi traumoista eroon?
- Anonyymi00030
Kaukoparannus on hyvä parantajille jotka osaavat pysyä salassa.
Talous kasvaa kun aina on huijattavaa.
Mutta jos ei pysy salassa, voi kaukoparantaja ärsyttää parannettavan joka raapii vaikakpa kaukoparantajan autoa, tai antaa muutaman kympin laitapuolen kaverille joka tekee homman. - Anonyymi00032
Erityisherkän hermosto menee helposti ylikierroksilla, ja tällainen vihoviimeinen pelleily universumin kustannuksella saada suistumaan ihan radaltaan.
- Anonyymi00033
On aina helpotus, että joku edes jotain apua ainoan elämän pitämiseksi yllä. Kun yksikään lääkäreistä valkoisissa takeissaan tai koomisen kuviollisissa työvaatteissaan yrittäen tuoda huumoria murskattujen luiden ja sydämien, kasvainten...keskelle. Kun kukaan noista ikinä ollut edes yrittänyt selittää mitään. Saattoivat tuoda esiin vain epävarmuuttaan, sitä että ihmisorganismi on suuri mysteeri, että jopa verikokeet, ultraäänikuvat, röntgenkuvat, magneettikuvat olivat vain pieniä arvauksia. Valistuneempia ja vähemmän sitä. Kokonaiset sairaalat kohauttamassa olkapäitään....
- Anonyymi00034
Minulla ei ole vankkaa mielipidettä siitä, voisiko kenelläkään olla psyykkisiä kykyjä tai sujuvaa kykyä lukea auroja, enkä halua muodostaa mielipidettä näistä asioista, olla yksi niistä ihmisistä, joilla on vakaumuksia asioista, joita he eivät voi todistaa tai kumota.
- Anonyymi00036
Jos isäsi itsee uskoo näihin hoitoihin, ja jos saa niistä apua, miksi puutut? Ihmisillä on eri uskomuksia, toki jos joku huijari yrittää viedä isäsi rahat, on asia eri. Eli jos isäsi uskoo vaihtoehtohoitoihin, miksi sinä lisäksi jotain erityisherkkyyttä mietit? Siis kaukohoidossa?
- Anonyymi00038
minä en ole puuttunut isän asioihin. mut ei isä enää käytä niitä palveluja koska kaukohoitaja kieltäytyi hoidosta koska isällä yli vuos sitten tuli sydänongelmia(tehty yhtteensä 2 pallolaajennusta).
Minä mietin hyvinkin erityisherkkyyttäni jonka seurauksesta en aio kaukoparannusta enkä paljon mitään muutakaan koska erityisherkkyys on esteenä. Herkille ihmisille ei tietyt asiat vain sovi. Kokemusta on. - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
minä en ole puuttunut isän asioihin. mut ei isä enää käytä niitä palveluja koska kaukohoitaja kieltäytyi hoidosta koska isällä yli vuos sitten tuli sydänongelmia(tehty yhtteensä 2 pallolaajennusta).
Minä mietin hyvinkin erityisherkkyyttäni jonka seurauksesta en aio kaukoparannusta enkä paljon mitään muutakaan koska erityisherkkyys on esteenä. Herkille ihmisille ei tietyt asiat vain sovi. Kokemusta on.Miksi sinu pitäisi kokeilla kaukoparannusta jossa toinen ihminen voi toisella puolella suomea vahingoittaa sinua ajatuksen voimalla?
- Anonyymi00037
Ei ole haitaksi, koska usko on se mihin koko hoito edes etänä perustuu. Jos isäsi ei uskoisi ja saisi hyötyä niin sitten olisi haitaksi ja huijausta. Niin kauan kun se maksava uskoo saaneensa apua, ei voi tuota vääräksi sanoa.
- Anonyymi00039
Meitin kylällä oli tavallinen maanviljelijä, mieshenkilö saanut parantamisen lahjan.
Kerron tosijutun...
No, Äitini oli monisynnyttänyt nainen. Kerran hän sai naisille ominaisen verenvuoto- kohtauksen. Isäni, sodat käyny mies kertoi hädissään karauttaneensa parantajalle aamuyöstä: NYT tarvitaan apuasi Ellivaimo vuotaa kuiviin.
Rauhotu mie - vaimosi on Jo saanut avun. Istu ja pistä tupakaksi.
Miehestä huokui niin ISO varmuus, että vapiseva isä totteli.
Isä palasi kotiin. Äitini oli kertonut, että sai etänä sellaisen shokki-iskun, että verenvuoto tyrehtyi. Vaiva ei toistunut enää.
Parantaja-ihmisiä on edelleenkin vielä maassamme. He eivät ota maksua palveluksistaan.
Niin bal kolmas boig.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587