N-sana oli yleisessä käytössä
https://www.imdb.com/title/tt6112362/
Ysärillä ei ollut kiellettyjä sanoja
31
97
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Ajat muuttuu. Muutu niiden mukana tai ole yhteiskuntaan ja ihmisen jokapäiväiseen elämään sopeutumaton yksilö. Epäkelpo ja heikkolaatuinen.
- Anonyymi00003
Syö paskaa kommunisti.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Syö paskaa kommunisti.
Vasenmistolainen vähenmistö konmunisti syö kakkaa.🟤💩🥣😋👍🇻🇳🎖🧨✨️🎈
- Anonyymi00029
Seiskari ja kasari olei parempaa aikaa ysäri oli vaan juppipaskaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Seiskari ja kasari olei parempaa aikaa ysäri oli vaan juppipaskaa.
Mun eka virka 90s opetti, miten helpolla rahaa tulee tilille tekemättä oikeestaan mitään.
Jos niin kovasti tekee mieli käyttää tiettyjä sanoja, mene ihmeessä huutamaan kadulle niin paljon, että saat hyvän mielen. Niinhän ne muutkin sekaisin olevat tekevät.
- Anonyymi00019
Ei tämä mene niin, että sinä tulet kertomaan vanhemmillesi, mitä näiden pitää tai ei pidä tehdä. Tai voithan yrittää, mutta hömpällä ei ole mitään merkitystä. Minä ajattelen, kuten ajattelen, ja minulla on sentään perspektiiviä useiden vuosikymmenien ajalta, ja olen nähnyt 60-lukulaisten hienostokakaroiden laulavan työväenlauluja, ja kuullut "rauhantahtoisten" kommareitten huutelevan vappumarsiilla "kuolema porvareille ja heidän kätyreilleen" ja pidän sitä yhtä naurettavana, kuin tämän nykyinen eliitin masinoima woke-kulttuuri, joka hohtaa kaksinaamaisuuttaan yhtä paljon.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei tämä mene niin, että sinä tulet kertomaan vanhemmillesi, mitä näiden pitää tai ei pidä tehdä. Tai voithan yrittää, mutta hömpällä ei ole mitään merkitystä. Minä ajattelen, kuten ajattelen, ja minulla on sentään perspektiiviä useiden vuosikymmenien ajalta, ja olen nähnyt 60-lukulaisten hienostokakaroiden laulavan työväenlauluja, ja kuullut "rauhantahtoisten" kommareitten huutelevan vappumarsiilla "kuolema porvareille ja heidän kätyreilleen" ja pidän sitä yhtä naurettavana, kuin tämän nykyinen eliitin masinoima woke-kulttuuri, joka hohtaa kaksinaamaisuuttaan yhtä paljon.
Täällä ollaan keskustelemassa. Jos sanot jotakin, muilla on oikeus siihen kommentoida.
Vaikka olisit 300 vuotta vanha, se ei tarkoita, että olisit oikeassa kaikissa asioissa.
Ihan jokaisen on hyvä ymmärtää, et niin maailma kuin puolueetkin muuttuvat. Jos sitä ei ymmärrä, nolaa äkkiä itsensä.
- Anonyymi00006
Nämä henkilöytymät joita talonmies Pikkarainen kutsui ihmissyöjiksi?
- Anonyymi00015
Asiallisesti ottaen hän oli oikeassa
- Anonyymi00020
Pekka Puupää ja Aku Ankka. Elämäni tukipilarit.
- Anonyymi00007
Niin pitäisi olla nytkin normalisoitu tuokin sana niin ei kukaan kiinnittäisi edes huomiota siihen, mutta on annettu valta siitä mitä ja miten saa puhua aivan vähäjärkiselle taholle, joka kehittää aivan mielivaltaisten aasinsiltojen kautta yhteyden vähän kaikesta johonkin josta jonkun on loukkaannuttava ja jonkun pyydettävä anteeksi ja ehdottomasti erottava.
Yksi raju esimerkki järjettömyydestä oli missin erottaminen.
Ei normaalille ihmiselle siitä tullut edes kaukaisesti mieleen mitään kiinalaiseen viittaavaa tai syytä loukkaantumiseen, mutta noita kovaäänisiä kirkujia riittää eikä niille tulisi antaa milliäkään siimaa määrittää kenenkään sanomisia.Ja siitä huolimatta sinäkin sitten kuitenkin raivostuisit, jos sinusta itsestäsi käytettäisiin vääriä ilmaisuja. Se ryhmä, jolle saa sanoa mitä vain, on aina ne MUUT.
Eikö niin?- Anonyymi00008
QuietMorning kirjoitti:
Ja siitä huolimatta sinäkin sitten kuitenkin raivostuisit, jos sinusta itsestäsi käytettäisiin vääriä ilmaisuja. Se ryhmä, jolle saa sanoa mitä vain, on aina ne MUUT.
Eikö niin?tai sitten voit myös vähän siedättää itseäsi ikävillekin puheille, niitä nimittäin mahtuu maailmaan. Sitten olisi varmasti hyvä edes jonkin verran uskoa itseesi, ettei tarvitse kenenkään muun puolesta loukkaantua sellaisesta jolla ei edes ole loukkaavaa tarkoitusta.
Eli suomeksi, miehisty ja kasva aikuiseksi niin voit oppia ettei nuo vasemmistolaiset ideologiat ja rajoitukset ilmaisunvapaudessa missään maailmassa ole toimineet. - Anonyymi00022
Sama juttu tuon homorummutuksen kanssa. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa työskennellä usean ns. seksuaalisesti poikkeavan kanssa, mutta tuolla poliittisesti varsin latautuneella monivärisellä rätillä en liputa, sen paremmin kuin osallistun minkään kakaroitten dei-koulutuksiin tai muuhun eliitin hömppään. Jos pidät ihmistä ihmisenä kaikkeen katsomatta - se on riittänyt minulle ja tulee riittämäänkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
tai sitten voit myös vähän siedättää itseäsi ikävillekin puheille, niitä nimittäin mahtuu maailmaan. Sitten olisi varmasti hyvä edes jonkin verran uskoa itseesi, ettei tarvitse kenenkään muun puolesta loukkaantua sellaisesta jolla ei edes ole loukkaavaa tarkoitusta.
Eli suomeksi, miehisty ja kasva aikuiseksi niin voit oppia ettei nuo vasemmistolaiset ideologiat ja rajoitukset ilmaisunvapaudessa missään maailmassa ole toimineet.Näitä puheita on ollut aina, mutta nykyään pukuhuoneiden ja kahvipöytien jutustelusta on tullut julkista. Suurin osa ihmisistä ajattelee, kuten ajattelee, mutta miettii ainoastaan ennen kuin julkaisee mitään.
- Anonyymi00028
QuietMorning kirjoitti:
Ja siitä huolimatta sinäkin sitten kuitenkin raivostuisit, jos sinusta itsestäsi käytettäisiin vääriä ilmaisuja. Se ryhmä, jolle saa sanoa mitä vain, on aina ne MUUT.
Eikö niin?Ei ole olemassa vääriä ilmaisuja tai sanoja. On vain olemassa ihmisiä, jotka pönkittävät omaa egoaan ja diskriminoivat lähimmäisiään määrittelemällä jotkut sanat "vääriksi." Tyypillistä totalitaariselle ideologialle Ranskan vallankumouksesta Natsi-Saksaan ja DDR:än ja nykyiseen USA:n kampusmaailmaan.
- Anonyymi00009
Miksi on kiellettyjä sanoja. Ihmiskunta on pärjännyt tuhansia vuosia ilman niitä.
- Anonyymi00024
DDR, Ranskan vallankumous, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa. Tällaiset kulttuurit ovat aina käyttäneet taktiikkanaan kriminalisoimalla tiettyjä ilmauksia, joiden perusteella on vain niin kätevää päästä ihmisestä eroon.
Merkillepantavaa on, että tätä käyttävät ennen kaikkea akateemisesti "sivistyneet" nuoret naiset. Toisaalta, jos on joutunut työskentelemään naisvaltaisella alalla, tietää, että se on daamien tapa sekä työpaikoilla että kotona, ja siitä on nyt tullut maan eliitin tapa, jota ajetaan kansan syviin riveihin kuin käärmettä pyssyyn. - Anonyymi00027
Mutta kun naiset ovat nyt ottaneet vallan, niin eiväthän he muuhun kykene, kuin yrittämään pönkittää omaa asemaansa luokittelemalla kaikki, perinteisesti miehinen myrkyllisyydeksi. Sitä vain en ymmärrä, miten tämä menee läpi esimerkiksi somaliperheissä - eikä varmasti menekään.
- Anonyymi00011
Ysärillä sai kai heilutella natsilippuja ja tehdä heil-tervehdyksiäkin estottomasti.
- Anonyymi00013
Kyllä. Ei ollut mikään ongelma
- Anonyymi00025
Ohoh? Kotonako, vai missä?
- Anonyymi00012
Eu haluaa rajoittaa ihmisten vapauksia.
- Anonyymi00014
Meno oli vapautunutta
- Anonyymi00016
Ysärillä ei ollut väitettyjen kaasutustenkaan kieltäminen laitonta.
- Anonyymi00017
Ei ollut kuten tästäkin kuulee:
https://m.youtube.com/watch?v=zNz9RWwWPNQ&ra=m - Anonyymi00021
Neekerin pusu on hyvää. Niitä oli jo 60 luvulla myynnissä.
- Anonyymi00026
Silloin maa oli vapaa. Nyt ei.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052431Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as441680- 1201228
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411179Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331091Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain601033- 91972
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55891- 63851
- 83841
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215794- 42770
- 93759
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.41731On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79678Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30580- 58571
- 58569
- 39555
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30532