SDP on epäisänmaallinen puolue. Ovat vaaraksi suomalaisille.
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Milläs tavalla ajattelit hoitaa tämän tuhoamisen? Keskitysleirit vaiko sorakuoppa?
Kun äärioikeiston natsi puhuu kokonaisen kansanryhmän tuhoamisesta, niin historiallisen kontekstin vuoksi se ei naurata.- Anonyymi00005
Oman kansan ja maan puolustaminen on velvollisuus. Demarien suunnittelema suomalaisten kansanmurha on vakava asia.
Onhan demarit sosialistinen järjestö, kuten natsitkin olivat. - Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oman kansan ja maan puolustaminen on velvollisuus. Demarien suunnittelema suomalaisten kansanmurha on vakava asia.
Onhan demarit sosialistinen järjestö, kuten natsitkin olivat.Hanki nyt apua mt-ongelmaasi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan demarit sosialistinen järjestö, kuten natsitkin olivat.Tytti Tuppurainen sanoi: "oma kansa ensin on vahingollista ajattelua".
Tuollaisen järjestön toiminta on kiellettävä oikeuden päätöksellä. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan demarit sosialistinen järjestö, kuten natsitkin olivat.Ei siis tullut vastausta kysymykseen että keskitysleirit vai sorakuoppa. Mutta ei myöskään tullut minkäänlaista kieltoa kumpaankaan, vaan vain jatkettiin sitä tuhoamisvaatimusta.
Voimme siis päätellä että sekä leirit että sorakuoppa ovat avaajan kannattamissa valikoimissa siinä tuhoamishommassa. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan demarit sosialistinen järjestö, kuten natsitkin olivat.SDP on muslimipuolue, joka ajaa terroristien etuja.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tytti Tuppurainen sanoi: "oma kansa ensin on vahingollista ajattelua".
Tuollaisen järjestön toiminta on kiellettävä oikeuden päätöksellä.Tuohan on pimeä päästään, puheidensa perusteella.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei siis tullut vastausta kysymykseen että keskitysleirit vai sorakuoppa. Mutta ei myöskään tullut minkäänlaista kieltoa kumpaankaan, vaan vain jatkettiin sitä tuhoamisvaatimusta.
Voimme siis päätellä että sekä leirit että sorakuoppa ovat avaajan kannattamissa valikoimissa siinä tuhoamishommassa."Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti."
- Jussi Halla-aho
Onko 2027 uusi 1918?
- Anonyymi00002
Demareilla jatkuu sama linja. Vain Lähi-itä ja Palestiina kiinnostavat, suomalaisten asiat ei kiinnosta. Hyvä, että tulee mamupuolueen tavoite äänestäjille selväksi.
- Anonyymi00004
Se oli huijausta kun alkoivat puhumaan niin että muka ovat rajatonta maahanmuuttoa vastaan
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se oli huijausta kun alkoivat puhumaan niin että muka ovat rajatonta maahanmuuttoa vastaan
Tämä ei nostanut demareiden kannatusta ollenkaan. Vähänkin tarkkasilmäiset ihmiset näki kyllä heidän kusetuksen.
- Anonyymi00003
Väärin!
Demareiden muslimiveljeskunta tuhoaa SUOMEN…- Anonyymi00007
Totalitaarinen järjestelmä, joka tuhoaa suomalaiset on demarien agenda.
- Anonyymi00008
Olen eri mieltä aloittajan kanssa jos hän tarkoittaa väkivallan avulla tapahtuvaa tuhoamista.
En tiedä millä muulla tavalla kuin avaamalla heidän silmänsä, he jättäisivät aatteensa. Mutta kuinka saadaan nämä ikivanhat pinttyneet ja hämähäkin verkkoiset demariasenteet muuttumaan heillä? Siinä vasta kysymys.
Väkivallattomuus rules.- Anonyymi00009
Ehkä se tapa olisi että näytetään konkreettisesti käytännössä kuinka asiat ovat. Sitä ovat Persut tehneet. Ei mitään vaikutusta.
Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Pois se meistä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä se tapa olisi että näytetään konkreettisesti käytännössä kuinka asiat ovat. Sitä ovat Persut tehneet. Ei mitään vaikutusta.
Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Pois se meistä.Muutos lähtee jokaisesta ihmisestä itsestä. Kukaan muu ei voi ihmistä saada luopumaan demariudesta kuin demari itse.
Se on aatteen päälle rakennettu hirvittävä aate. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Muutos lähtee jokaisesta ihmisestä itsestä. Kukaan muu ei voi ihmistä saada luopumaan demariudesta kuin demari itse.
Se on aatteen päälle rakennettu hirvittävä aate.Osaan perustella mitä tarkoitin että aatteen päälle rakennettu aate.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Osaan perustella mitä tarkoitin että aatteen päälle rakennettu aate.
Vasemmistoaate on kaiken pohjana ihmisessä. Sen keksi marksin kalle. Sitten sen, tavallaan päälle on kyhätty tämä demariaate. Se on joskus painottanut pohjoismaista hyvinvointimallia tai jotain siihen suuntaan - kansankotia toisinsanoen. Näin kaksi aatetta on ikäänkuin päällekkäin.
Ok. Tämä on minun oma analyysi demariudesta. Voin erehtyä myös jonkun verran. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vasemmistoaate on kaiken pohjana ihmisessä. Sen keksi marksin kalle. Sitten sen, tavallaan päälle on kyhätty tämä demariaate. Se on joskus painottanut pohjoismaista hyvinvointimallia tai jotain siihen suuntaan - kansankotia toisinsanoen. Näin kaksi aatetta on ikäänkuin päällekkäin.
Ok. Tämä on minun oma analyysi demariudesta. Voin erehtyä myös jonkun verran.Jatkan. Tutkimus (yliopistotason) osoittaa että demarius on välivaihe kommunismiin. Tämä ei ole minun keksintö vaan tutkittu asia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jatkan. Tutkimus (yliopistotason) osoittaa että demarius on välivaihe kommunismiin. Tämä ei ole minun keksintö vaan tutkittu asia.
Minä kysyn. Miksi välillä sitten olivat "lieviä kommuja" eli painottivat pohjoismaista kansankotia?
- Anonyymi00016
Kyse on puolueesta, ei ihmisistä. Tuollainen epädemokraattinen ihmisarvoa halveksiva ja sananvapauksia rajoittava ja totalitarismia ajava yhdistys on purettava. Historia on vaarassa toistua, kommunististen maiden väkivaltakoneiston toiminnan uhrien kokonaismäärä on noin sata miljoonaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä kysyn. Miksi välillä sitten olivat "lieviä kommuja" eli painottivat pohjoismaista kansankotia?
Kansankoti, kotiko, hällä väliä tikotiko. Eppuja lainasin.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyse on puolueesta, ei ihmisistä. Tuollainen epädemokraattinen ihmisarvoa halveksiva ja sananvapauksia rajoittava ja totalitarismia ajava yhdistys on purettava. Historia on vaarassa toistua, kommunististen maiden väkivaltakoneiston toiminnan uhrien kokonaismäärä on noin sata miljoonaa.
Punainen peto lipoo jo huuliaan. Isänmaa on vaarassa.
- Anonyymi00012
Lokakuun vallankumous, muutaman päivän ajanjakso, jonka aikana Leninin johtamat bolsevikit kaappasivat vallan Venäjällä, oli synkkä käänne.
Vastaavaa tapahtumaa on nyt torjuttava Suomessa.
Bolsevikit lupasivat kansalle rauhaa, maata ja leipää ja kaiken vallan siirtämistä työläisten muodostamille neuvostoille.
Seurasi synkkä vuosisata ihmiskunnan historiassa, joka toi tullessaan ennennäkemättömän pahuuden. Yksi valtio, yksi puolue, yksi johtaja, yksi etuoikeutettu ryhmä. Historia on karmiva ja uhkana on sen toistuminen, jos demarit saavat vallan.- Anonyymi00021
Tämä on lähes toteutunut Ruotsissa. Sama vaara on Suomessa. Sharia-lain käskyillä murhataan kaikki.
- Anonyymi00018
Painuhan Venäjälle, Ukrainan rintamalla voit toteuttaa väkivaltaviettiäsi.
- Anonyymi00022
1918 hyökkäsivät yhdessä ryssän kanssa meidän suomalaisten kimppuun
- Anonyymi00024
Otto Wilhelmovits Kuusinen perusti varjohallituksen Stalinin Neuvostoliittoon.
- Anonyymi00025
Demarien kannattaisi lopettaa, ennen kuin iso pyörä alkaa lakaisemaan huijareita pois.
- Anonyymi00023
&TePersut että edusta suomalaisuutta?
Te edustatte 1 puolue järjestelmää. - Anonyymi00026
Hallituspuolueilta täyslaidallinen Sdp:lle – ”Suomalaisten arki ei paljon kiinnosta”
- Anonyymi00028
Demarit tuhoavat itse itsensä. Ovat kaikki valehtelevia paskiaisia.
- Anonyymi00029UUSI
PoPulistiPersut ei valehte?
Siinä mielessä eivät koska niiden valheet ovat
niiden totuus
- Anonyymi00030UUSI
Aloittajan päivän uikutus : )
- Anonyymi00036UUSI
Demareiden muslimiveljeskunnat ovat vaaraksi koko länsieuroopalle!
- Anonyymi00037UUSI
Voi helvetti mitä paskaa täällä levitetään. Aloittaja hanki töitä.
- Anonyymi00038UUSI
Demarit on vaarattomia, sillä jonkun muun pitäisi aina hoitaa kaikki, myös väkivaltakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052361Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151168
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58967- 83894
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
- 55790
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 93759
- 41716
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 58559
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27529Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510