Eetniseen vähemmistöön kuuluva miespuolinen hyysättävä puukotti avovaimoaan 10--15 kertaa Haagan torilla, silmin näkijöitä oli yleisönä tapahtuma paikalla useita !
Turkkilainen sittemmin Suomen kansalaisuuden saanut jeppe puukotti maanaistaan, joka myöskin oli jo saanut Suomen kansalaisuuden, poliisi epäilee puukottajaa tahallisesta ja sunnitellusta teosta !
Mitä sanovat hyysärit tähän tapaukseen ? onko poliisi rasisti epäillessään ulkomaalaista murhasta? vai päätetäänkö niin ? että jeppe oli mannen tavoin puhdistamassa linkkarilla kynsiään torilla, ja nainen juoksi 15 kertaa tuohon mannen puukkoon .
Puukotus Haagan torilla !
7
691
Vastaukset
on ihan perinteistä suomalaista kulttuuria.
- olemme
jollain kumman konstilla saaneet suomalaista kulttuuria iskostettua maahanmuuttajiinkin?
- wwwnational
Mä ihan luulin, että se oli varmaan se karvapää..
No joku toinen karvapää sitten. Oliko tämä syyllinen siis suomalainen vai maahanmuuttaja?
Järkyttävä tapaus jota ei voi hyväksyä millään tavalla. Laki on oltava sama kaikille ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta.
Jos tämä syyllinen sattui olemaan maahanmuuttaja, niin siinä tapauksessa suomalaiset haluavat tietenkin nostaa asiasta hirveän metelin ja vaatia heti syyllistä rangaistavaksi. Mutta jos kyseessä olisi suomalainen mies joka sattui tappamaan vaimonsa niin siinä tapauksessa asiasta ei jakseta nostaa turhan suurta meteliä, ja tätä syyllistä halutaan varmaan jopa ymmärtää ja puolustella.
Aivan sama onko syyllinen suomalainen vai ulkomaalainen, mutta itse kannatan tuollaisessa tapauksessa kuolemantuomiota. Oli kyseessä sitten suomalainen tai maahanmuuttaja.- puukottaja
DarkFear kirjoitti:
Oliko tämä syyllinen siis suomalainen vai maahanmuuttaja?
Järkyttävä tapaus jota ei voi hyväksyä millään tavalla. Laki on oltava sama kaikille ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta.
Jos tämä syyllinen sattui olemaan maahanmuuttaja, niin siinä tapauksessa suomalaiset haluavat tietenkin nostaa asiasta hirveän metelin ja vaatia heti syyllistä rangaistavaksi. Mutta jos kyseessä olisi suomalainen mies joka sattui tappamaan vaimonsa niin siinä tapauksessa asiasta ei jakseta nostaa turhan suurta meteliä, ja tätä syyllistä halutaan varmaan jopa ymmärtää ja puolustella.
Aivan sama onko syyllinen suomalainen vai ulkomaalainen, mutta itse kannatan tuollaisessa tapauksessa kuolemantuomiota. Oli kyseessä sitten suomalainen tai maahanmuuttaja.kuten puoliskonsakin.
- minä
puukottaja kirjoitti:
kuten puoliskonsakin.
eipäs ollutkaan enään Turkkilaisia jos Suomen kansalaisuuden saaneita ;) Eli suomalaisia olivat... hah
- pitäis
Menköön lusimaan sinne mistä on tullutkin. On vähän toisenlaiset oltavat Turkin vankiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592562- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713