Gallup

Tutkija Z

Kuka palstalle kirjoittavista kommunisteista on kommunististin ?

Järjestyksessä 1 2 3 ja niin edelleen

6

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra yksilön vapaus

      on nimimerkki "komissaari". aatteen mies henkeen ja vereen. puolueensa puolesta vaikka henki menisi. jos minulla olisi valta, myöntäisin hänelle neuvostoliiton sankarin arvonimen. todennäköisesti kuitenkin jo omaa sen. kultaa saa hän ja pannaan vielä hopeaakin päälle.

      himmeämmän mitalin eli pronssin saa nimimerkki "vom"; hopeakin hänelle oli ensin tarjolla, koska aatemaailmansa on melkein KTP:läisempi kuin KTP itse mutta koska jäsenkirjassa silti lukee "vasemmistoliitto", siitä yksi piste pois.

      jaetulle nelossijalle nostan nuoret kommunistit "checuevara" ja "Aapo Toivosen". en uskaltanut vielä mitalia heille antaa, koska nuoruuden into on vielä suuri ja aatteetkaan ei kenties vielä vakioita. ensi vuonna tilanne saattaa olla jo toinen koska pojat pääsevät ostamaan pöytäviinaa alkosta ja kirkkaiden jälkeen ei kenties enää aamulla muista oliko illalla kommunisti vai kapitalisti. mutta jos aate kestää, heidät pitänee julistaa "vuoden pioneereiksi".

      sitten on tovereita; k.o.m mari, sosialisti ja proletaari... onkohan muitakin? no, heille oli vaikempi löytää sijoja. punaista tunnustetaan kyllä mutta kovin tasaisesti toisiinsa nähden ja huomattavasti vaaleanpunaisempana kuin muut kilpailijat.

      mutta ei kilpailua ilman lohdutuspalkintoa. mahtavasta saavutuksesta politiikan saralla; puolessa vuodessa äärikommunistista vasemmistoliiton kannattajaksi. vasemmistoliitosta hetkeksi kansainvälisen kapitalistisen internetyrityksen "poliisivoimaksi" ja sittemmin oman -ismin -ja aatteen luojaksi ja ainoaksi jäseneksi liittynyt... no, nyt unohdin nimen mutta vanhemmat lukijat kenties muistavat hänet. vilpittömät onnitteluni myös hänelle.

      • Yllättävä vastaus

        Olen itse pitänyt voittajaasi pelkkänä trollina. Ehkä asia seviää, kunhan gallupille löytyy lisää vastaajia.


      • herra yksilön vapaus
        Yllättävä vastaus kirjoitti:

        Olen itse pitänyt voittajaasi pelkkänä trollina. Ehkä asia seviää, kunhan gallupille löytyy lisää vastaajia.

        tai mistäs minä tiedän? kenties maailma olisi parempi, jos nimimerkki "komissari" todellakin olisi trulli!!? maailma on niin outo paikka.

        mutta itse henkilökohtaisesti en siihen usko. kun olen aatteen miehiä nähnyt ja tuntenut. ja monen eri aatteen ja silti ne kaikki elävässä elämässäkin näyttää, kuulostaa ja haisee ihan yhtä samanlaisilta vaikka toinen tunnustaisi mustaa ja toinen punaista. miksei ne voisi olla yhtä mustavalkoisen mielikuvituksettomia myös virtuaalitodellisuudessa?

        minä uskon toverin komissaarin myös siviilissä olevan toveri komissaari. silti, pitkin hampain; jos joskus paljastuu nimimerkki komissaarin olevan vain vittuilua ja yksinkertaisten yksilön vapauksien vedättämistä, luovutan ykkössijan toveri vomille.


      • Komissaari
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        tai mistäs minä tiedän? kenties maailma olisi parempi, jos nimimerkki "komissari" todellakin olisi trulli!!? maailma on niin outo paikka.

        mutta itse henkilökohtaisesti en siihen usko. kun olen aatteen miehiä nähnyt ja tuntenut. ja monen eri aatteen ja silti ne kaikki elävässä elämässäkin näyttää, kuulostaa ja haisee ihan yhtä samanlaisilta vaikka toinen tunnustaisi mustaa ja toinen punaista. miksei ne voisi olla yhtä mustavalkoisen mielikuvituksettomia myös virtuaalitodellisuudessa?

        minä uskon toverin komissaarin myös siviilissä olevan toveri komissaari. silti, pitkin hampain; jos joskus paljastuu nimimerkki komissaarin olevan vain vittuilua ja yksinkertaisten yksilön vapauksien vedättämistä, luovutan ykkössijan toveri vomille.

        Minäkö trolli? Yritätte siis nimetä minut trolliksi kun puhun asioista, joista ei saisi puhua.

        Minun sosialismiini kuuluu, että valtio toimii työväenluokan ehdoilla.

        Työväenluokan lisäksi hallintoon voivat osallistua esimerkiksi pienyrittäjät ja pienviljelijät.

        Tuotantovälineet kuten tehtaat, toimistot tietokoneineen ja kaupunkien maa-alueet - ovat yhteisessä omistuksessa ja työntekijöiden hallittavissa. Sosialismi ei tarkoita kuitenkaan sitä, että kaikki olisi yhteistä.

        Minä olen aatteen mies!


      • Kovin nyt "Herra yksil..." liehittelee meikäläistä! Tattiasta vaan! Olisi se ollutkin perin
        noloa jäädä neljänneksi! Tsemppiä vaan sinne tuomarineuvostoon!!
        vom


    • Odotelkaamme Kallen/,joka.. mielipidettä ennenkuin julistamme voittajan, sopiiko??
      vom

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe