hiljaista on.

herra yksilön vapaus

meillä täällä kapitalismissa. pihalta ei kuulu pikahdustakaan ja virtuaalimaailmassa kommunistitkin tuntuvat vaienneen.

valmisteletteko vallankumousta aamuksi vai onko kommunismista nyt kaikki käyty läpi?

missä ovat aapo ja che, sosialistit & k o m marit ja vom? edes toveri komissaari? vasemmistoliiton palstalla mainittiin vanhan nikolain titteli "ajatusten tonava". vai oliko se aurajoki? sama se. no minä muistin välittömästi entisen sheriffimme, tämän "ajatusten lettosuon" mutta hänkin lienee vaiennut.

surkeeta on nykyisin. muistathan vom vielä ajan, jolloin kommunismin voittokulkua ei pysäyttäneet eikä edes hidastaneet yksilöt vapauksineen? kaiken maailman kallet vasta-argumentteineen vaiennettiin ennenkuin ehtivät edes kulmiansa kohottaa. ennen kommunismissa oli voimaa ja muut olivat väärässä. onkohan meidän nyt todettava, että kapitalismi sitten loppupelissä voitti kuitenkin?

8

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centaurea

Joinain aikoina meillä kaikila voi olla muutakin tekemistä kuin roikkua koneella?¨

(Itse tosin tylsästi viikon flunssassa...)

• herra yksilön vapaus

ihmettelin vaan kun näytti kaikki elämä lakanneen täältä kertalaakista. yleensä täällä joku sentään valmistelee vallankumouksia ja toiset vastasellaisia. no nythän taas ihmiset näyttävät heränneen.

ei sen puoleen; räkätauti tässä on muillakin kuin kommunisteilla. glopaali tauti ilman luokkarajoja. minäkin olen varmaan saanut pöpön tältä koneelta. paljon puhuvat tietokoneviruksista.

• V.K.K

Ovat toivottavasti huomanneet sen, että on parempi pitää suu kiinni kun ei kerta asioista mitään ymmärrä.

• petri.kuusela80

miten niin paskasakki?kommunismi ajaa työläisten etuja,puhe tavastasi päätellen sinäkin olet tälläinen..mitä sinulla on kommunisteja vastaan?ja sinä tässä et ymmärrä yhtikäs mitään!!!

• H.V. Muistan muistan! Juuri testautin pääni, ei oireita dementiasta, vaikka joskus kyllä epäillyt
      tää itseänikin! Tonava tai Aurajoki, molempien rannoilla on tullut maleksittua ja havainnut
      saastuneiksi. Siitä mainitsemastasi hiljaisuudesta sen verran, että se on vain "tyyntä
      myrskyn edellä". Ehdotan Sinullekin oikean jäsenkirjan hankintaa ensitilassa!
      vom

• Susien emäntä

Olin tuolla maaseudun rauhassa ilman sähköisiä viestintävälineitä, patteriratioo kuuntelin ja korpikommunistina elelin. Aseetkin sielä laulo, jäniksiä metästivät.

• baader

Suur-Törnissä treenaamassa taistelutaitoja vallankumousta varten, punainen puoli ottikin enteellisen murskavoiton.

• k.o.m Mari

Maalla minäkin.Eilen valvoin ja katsoin Aliende dokumentin ja nyt ramasee.
      Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.Hiljaa pitää elellä etteivät tyhmäksi luule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe