Bush otti tehtäväkseen jatkaa terroristijohtaja Arafatin työtä, joka jäi kesken!!!????
Bush sai amerikan päättäjät puolelleen ja he painostivat Israelia lähtemään Jumalan heille lupaamalta maa-alueelta ja talot tuhottiin ja nyt sitten myös synagogat.
Bushin takia on tullut paljon itkua Israelissa!
Tämä kuitenkin on hyvin väliaikainen ratkaisu. Ei ole epäilystäkään, etteikö juutalaiset saa itselleen kaikkea sitä aluetta, minkä Jumala on luvannut. Jumalan lupauksista ei yksikään ole jäänyt täyttämättä! Halleluja!
Presidentti Bush poltti synagoogat!
12
663
Vastaukset
- Naapurin äijä
Se on näemmä taas teillä pontikkaa tehty. Täytyypä poikkeilla.
- everlasting
Että ihmiset olivat muka juovuksissa, mutta ei, Jumala teki suuria tekoja.
Jumala tekee tänäänkin juutalaisten kanssa suuria tekoja sillä näin tapahtuu silmäimme edessä:
Ei enää sanota, että Jumala johdatti juutalaiset pois Egyptin maasta, vaan Pohjoisesta maasta ja kaikista maista, minne Hän oli heidät karkoittanut.
Jumala on antanut heille oman maan ja kukaan ei enää kykene heitä karkottamaan sieltä pois.
Bushin vaatimus on ohimenevä vihollisen operaatio.
- John
Onko siitä jumalan lupauksesta oikein kauppa-kirja olemassa,tahi onko se taas teidän löysä-päiden huuruista höpötystä. Katsopas,kun ei täydessä järjessä oleva,voi millään uskoa moiseen jumalan lupaukseen,siis humpuukiin !!
- everlasting
Sanomalehden otit käteesi kyllä aamulla, mutta miten kauan on siitä, kun otit Raamatun lukeaksesi.
"Te eksytte, koska ette tunne kirjituksia."
Tee parannus, sillä kuolema odottaa! Se tulee varmasti, eikä viivyttele!
- on kuitenkin
juutalaisten vähempiarvoinen miespuolinen kaupanteon ja rahan jumala. Mikään suurempi jumala ei tee maa-kauppoja
- everlasting
ja selkeästi määrätyn maa-alueen juutalaisille.
Tämä alue tulee ulottumaan Välimerestä Eufratille. Jerusalemista tullaan johtamaan koko maapalloa.
Suomalaiset tulevat matkustamaan Jerusalemiin kunnioittamaan Isrelin Jumalaa. Elleivät he mene, ei Suomeen tule sadetta. Tämä tulee tapahtumaan Tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Minä aion olla mukana hallitemassa kättelyssä tuon tuhannen vuotta ja jatkossa iankaikkisesti. Halleluja! Lue hyvä mies Raamattua! - huu
everlasting kirjoitti:
ja selkeästi määrätyn maa-alueen juutalaisille.
Tämä alue tulee ulottumaan Välimerestä Eufratille. Jerusalemista tullaan johtamaan koko maapalloa.
Suomalaiset tulevat matkustamaan Jerusalemiin kunnioittamaan Isrelin Jumalaa. Elleivät he mene, ei Suomeen tule sadetta. Tämä tulee tapahtumaan Tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Minä aion olla mukana hallitemassa kättelyssä tuon tuhannen vuotta ja jatkossa iankaikkisesti. Halleluja! Lue hyvä mies Raamattua!Noin pahasti ruuvit löysällä!
Hakeudu hoitoon mitä pikimmin ja ainakin vähintäänkin pysyttele vaan siellä hihhulipalstalla!!!
- huu
ovat vuosituhansien aikana tuhonneet mittaamattoman arvokkaita uskontoja, kansojen perinnetietoja ja eri uskojen pyhiä paikkoja oman edun tavoittelun merkeissä.
En sääli, jos saavat maistaa omaa lääkettään!
Raamatun kirjoittaja on minun näkökulmasta katsottuna lähempänä pirua, kuin luojaa!- everlasting
Raamattu sanoo: " Vain hullu sanoo sydämessään, ei ole Jumalaa."
Sinä et ole varmaankaan hullu, vaan tahallasi kiellät Jumalan. Se vasta tyhmyyttä on.
Saat minun puolestani jatkaa omalla tielläsi. Älä sitten syytä minua ja muita, kun tiesi pää on tullut vastaan ja Saatana seisoo edessäsi.
Sen typerämpää ihmistä en tiedä, kuin sellainen, joka on kuullut Jumalan Sanan, eikä ota pelastuksen lahjaa vastaan. Siitä tyhmyydestä ei todellakaan voi syyttää muita. En haluasi olla housuissasi päivääkään! - huu
everlasting kirjoitti:
Raamattu sanoo: " Vain hullu sanoo sydämessään, ei ole Jumalaa."
Sinä et ole varmaankaan hullu, vaan tahallasi kiellät Jumalan. Se vasta tyhmyyttä on.
Saat minun puolestani jatkaa omalla tielläsi. Älä sitten syytä minua ja muita, kun tiesi pää on tullut vastaan ja Saatana seisoo edessäsi.
Sen typerämpää ihmistä en tiedä, kuin sellainen, joka on kuullut Jumalan Sanan, eikä ota pelastuksen lahjaa vastaan. Siitä tyhmyydestä ei todellakaan voi syyttää muita. En haluasi olla housuissasi päivääkään!jumalaa, mutta raamatun epäkypsä ja alkeellinen jumalkäsitys on suuresti osallinen menneisyytemme/nykyisyytemme ongelmiin.
Raamatun "syvin olemus" on tehnyt sinuun tyypillisen vaikutuksensa; olet tullut sokeaksi ja alat leikkimään jumalaa!
Luonnonlait = Jumala, eivät ole antaneet kenellekään maata neliötuumaakaan.
Katsotaan Bushin hallinnon ansioksi, että vuosikymmeniä sorretut palestiinalaiset
voivat nyt ehkä hiukan laajentaa reservaattinsa rajoja.- tohtorismies
Pyydetäänkö Bushilta apua, niin jo vuosikymmeniä sorretut karjalaisetkin pääsevät omaan reservaattiinsa? Miksi Israelin tulisi sietää vihollispopulaatiota sodassa valloittamillaan alueilla, kun eivät Euroopan maatkaan ole niin tehneet? Tekopyhyys on vaan tyhmää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059