miehet häviää aina...

... lopulta seksissä

Heipodei, näin se on.

Naisilla on moninkertaiset mahdollisuudet nauttia seksistä miehiin verrattuna, ja sehän monia äijiä pohjimmiltaan ottaa aivoon. Myönnän kyllä, että on hameväkeä, joka ei osaa hommia (ja siksi naistenlehdet täynnä naurettavia ohjeita orgasmeihin), mutta moni silti osaa, ja nautinnot ovat siis moninkertaiset äijiin verrattuna.

Tässä joitakin heti mieleen tulleita syitä (tulen kyllä takaisin kumoamaan vastaväitteenne, =D):

- Nainen pääsee lantiolihastreeneillä vaikka mihin. Miehellä taas, hmm, no suoraan sanottuna jos ei luoja ole luonut isoa, niin kovasti itsetuntoon tuntuu monella ottavan (ja syystä, hähää... no ei vaan). Nainen siis pystyy muuttamaan helpostikin sukuelimiään, mies taas oikeastaan ei ollenkaan.

- Kun himot heräävät nuorena, nainen on usein nopeasti ja helposti mukana ns. aikuisten elämässä, miehillä taas kaikenlaista räpellystä ja takeltelua tuntuu nuoruudessa olevan ihan hemmetisti.

- Mahdollisuudet moniin orgasmeihin yhden aktin aikana.

Tällaista tällä hetkellä, mieleen tulee varmasti pian lisää, mutta mielipiteitä kiitos!

12

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna.

      En ota kantaa tuohon "kumpi häviää"-juttuun (aika turhanpäivänen kiistely), mutta tuo "Myönnän kyllä, että on hameväkeä, joka ei osaa hommia" on kyl naurettava, se nyt vaan ON niin että perusseksissä harvempi nainen saa orgasmeja. Eli ne naiset, jotka saavat monia orgasmeja yhdynnän aikana, ovat vähemmistö.

      • Minä

        Kun nainen saa orgasmin, on se paljon voimakkaampi kuin miehellä. mies jaa joka kerta ja nainen ei. Joten silloin se tuntuu aina vaan ihanemmalta.

        Mietis kuin suuri vähemmistö on ne miehet, jotka saavat useamman orgasmin? Taitaa jäädä harvaksi. Ja nainen voi saada orgasmeja montakin, kunhan mies tekee asiat oikein!


      • Minna.
        Minä kirjoitti:

        Kun nainen saa orgasmin, on se paljon voimakkaampi kuin miehellä. mies jaa joka kerta ja nainen ei. Joten silloin se tuntuu aina vaan ihanemmalta.

        Mietis kuin suuri vähemmistö on ne miehet, jotka saavat useamman orgasmin? Taitaa jäädä harvaksi. Ja nainen voi saada orgasmeja montakin, kunhan mies tekee asiat oikein!

        Kyllä, on ollut monia kertoja jolloin en itse ole saanut orgasmia. Mutta aina olen silti nauttinut seksistä. Orgasmit ovat mukava asia, mutta juuri tuo orgasmien kyttääminen on aika puuduttavaa ja vie ilon koko touhusta. Mieti itse sitä, kuinka parempaa seksi on kun KUMPIKIN siitä nauttii ja näet toisen nautinnon. Jos rakastelu on kilpailua partnerin kanssa, jää paljosta paitsi. Ja jos naiset niin ihania orgasmeja saa ja monta kertaa niin eikö se ole myös sen miehenkin ansiota.

        MUTTA jos mies/nainen on vain keskittynyt omaan itseensä ja kokee tärkeäksi vain omien orgasmiensa määrän ja vaikutusvoiman....niin surkeetahan se räpellys on.

        Ehkä naisten orgasmit ovatkin parempia, mutta mitä sitten? Tuskin kumpikaan kärsii orgasmeistaan vaikka kerran aktin aikana sellaisen vain saisi.


      • Martti Mela
        Minä kirjoitti:

        Kun nainen saa orgasmin, on se paljon voimakkaampi kuin miehellä. mies jaa joka kerta ja nainen ei. Joten silloin se tuntuu aina vaan ihanemmalta.

        Mietis kuin suuri vähemmistö on ne miehet, jotka saavat useamman orgasmin? Taitaa jäädä harvaksi. Ja nainen voi saada orgasmeja montakin, kunhan mies tekee asiat oikein!

        "Kun nainen saa orgasmin, on se paljon voimakkaampi kuin miehellä."

        Miten mies osaisi muka kadehtia sellaista, mitä ei ole kykenevä kokemaan? Siis ymmärräthän, että orgasmin voimakkuus on subjektiivinen käsite. Miehen mielestä hänen orgasminsa tuntuu maailman parhaalle, eikä hän kaipaa mitään parempaa.

        Mitä tulee moniin orgasmeihin / yhdyntä, niin yleisesti ottaen miehiä ei yksinkertaisesti KIINNOSTA saada enempää kuin yksi orgasmi. Ei se kalu sen takia veltostu orkun jälkeen, että siihen tulisi joku vika, vaan kun mies on tyydytetty, niin sen jälkeen ajatukset palaavat taas formuloihin ja jalkapalloon. Toki hetken päästä voi alkaa panettaa uudelleen, mutta sitten puhutaankin jo seuraavasta yhdyntäkerrasta.


    • skäribo

      Kuinka voin osallistua, ja mitä on palkinnoksi?

    • hyvänen

      aika sentään...vai ihan lantiopohjatreenillä...
      Kivaa tää sukupuolten välinen sota...pitää varmaan ottaa oikein orgasmi-matsi...

      • ... lopulta...

        No haloo! Provoilu ja paskanjauhanta on hauskaa! Tosi upeaa ja mukavaa toisaalta tääkin, ettei tänne ole äijät vastannukaan tosissaan mitään "meidän vehkeemme on kyllä voiman ja vähintään hedelmällisyyden symboli blaa blaa...". Ehkei sovinistit niin putkiaivoja olekaan?!


      • mähän
        ... lopulta... kirjoitti:

        No haloo! Provoilu ja paskanjauhanta on hauskaa! Tosi upeaa ja mukavaa toisaalta tääkin, ettei tänne ole äijät vastannukaan tosissaan mitään "meidän vehkeemme on kyllä voiman ja vähintään hedelmällisyyden symboli blaa blaa...". Ehkei sovinistit niin putkiaivoja olekaan?!

        oon tämmönen "putkiaivo". Toi mun kommentti oli tarkoitettu sarkastiseksi..ei vissiin toiminut...no putkiaivo ei oikein osaa olla ivallinen...


      • ... lopulta...
        mähän kirjoitti:

        oon tämmönen "putkiaivo". Toi mun kommentti oli tarkoitettu sarkastiseksi..ei vissiin toiminut...no putkiaivo ei oikein osaa olla ivallinen...

        No olihan se hauska heti alusta lähtien =DD! Päätin arpomisen jälkeen kuitenkin suistua jäkäjäkä-linjalla... mutta no, heipodei ja hauskaa elämää!


    • Seksistä nauttiva mies

      Tällaisilla kirjoituksilla yritetään vain ärsyttää vastakkaista sukupuolta... liekö jotain kilpailua tms?

      Minusta tämä kertoo vain naisten huonosta itsetunnosta. Sitä yritetään pönkittää monella tapaa.

      Omasta mielestäni seksistä nauttiminen on yksilöllistä, eikä välttämättä sidoksissa sukupuoleen. Itse ainakin saan orgasmin hyvinkin helposti. Miksi sitä pitäisi saada monta kertaa peräkkäin kun kertalaakista tulee tyytyväiseksi. Joskus taas useammasta laakista.

    • fdasfd

      kyl mä ainaki pystyn about max 3-4 orkkua saamaan akstin aikana eli 1-2,5h ainaka.Ja itse asias monet naiset on maakvia kaloja.ei siinä oikeen innostu edes yrittämään ku alusta asti ollaan ku kuivalla maala.Mut miehet on 60-70 prosentissa asioista naisia parempia.sun juttus on taas vaa heikon itsetunnon pönkitystä.ootko ajatellu terapiaa tai keskustella jonkun kaverin kanssa asiasta?

    • ogrun eiku orku

      Ja mä saan ainaski sata kertaa sen akstin ainaka eiku aktin aikana joka kestää ainaski sata tuntii siis niinku keskimääri. Ja näkisittepä sen Barbaran se on ihan puhki jo eikä kestäny ku puali aktii ett pitää olla niinku monta Parparaa niinku atkii eiku aktii kohti. Tulee nii vitukalliix ne orGasmit eiku orgut etmenee kohta niinku vara rikkoo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe