Nyt paljastui todellinen stalinisti!

Liberaali

Toveri DarkFearin kirjoituksia:

"Olisin vaan oikein tyytyväinen kun Neuvostoliitto olisi valloittaut sota-aikana tämän kurjan valtion, sillä minulle tämän maan itsenäisyys ei ole ikinä mitään merkinnyt."

"Venäjä on hyvä valtio, eikä suomi ole millään tavalla puolustamisen arvoinen maa."

"olen aina suhtautunut erittäin myönteisesti Neuvostoliittoa sekä myös nykyistä Venäjää kohtaan."

Tätäkö on kommunistien isänmaallisuus? DarkFear on vielä käsittääkseni SKP:n jäsen! Miten puolueessanne voi olla tällaisia jäseniä? DarkFearin vastausta odotellessa...

23

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytä oikeita termejä! Kiihkoisänmaalliset käyttäisivät nähtävästi "epäisänmaallinen"-sanaa,
      eivät "stalinisti" !
      vom

• Liberaali

Kiihkoisänmaalliset kuuluvat teidän punikkien kanssa samaan kastiin! Mielestäni Suomen itsenäisyyden puolustaminen Neuvostoliitto vastaan nyt oli vaan hyvä asia. Olisitko itse halunnut tulla Stalinin vainoamaksi, kun väität minua kiihkoisänmaalliseksi?

• ...
        Liberaali kirjoitti:

Kiihkoisänmaalliset kuuluvat teidän punikkien kanssa samaan kastiin! Mielestäni Suomen itsenäisyyden puolustaminen Neuvostoliitto vastaan nyt oli vaan hyvä asia. Olisitko itse halunnut tulla Stalinin vainoamaksi, kun väität minua kiihkoisänmaalliseksi?

"Kiihkoisänmaalliset kuuluvat teidän punikkien kanssa samaan kastiin!"

Minä kun luulin että ne on täällä http://www.geocities.com/sukuup_puolue/johtaja.html...Ja nuohan kuuluvat äärioikeistoon

"Mielestäni Suomen itsenäisyyden puolustaminen Neuvostoliitto vastaan nyt oli vaan hyvä asia."

Puolustaminen KYLLÄ,hyökkääminen EI

• Wäinä
        Liberaali kirjoitti:

Pulusein,et kai loukkaantunut äiti/sisko jutusta?
        Pyysinhän jo anteeksi.

Meiltä jäi inan kesken veronmaksujuttu.Se tuntui paljolta,annetaan olla,paitsi jos haluat itse palata asiaan.

Mitempä koulu?Meillä on yliopistopaikkakuntia kahdeksan,niistä Vaasa ja Jyväskylä ovat tietysti typerimmät,Joensuuta aluepolitiikan takia ei nyt oteta laskuun.

Ekonomiparturiksiko kouluttaudut?Tuolin vuokraamisesta ,puolittaisesta sivistyksestä on hetkittäin apua,ja onhan se mukavaa,että tukka näyttää nätiltä.

Siskollesi Lissulle toivotan Hyvää Joulua,ja isosiskolle myös.

• Kalle
      • Kalle

• Wäinä

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

mennä nukkumaan yhtälailla kuin minun pitäisi olla poissa tältä palstalta?

meinaan vaan, että minä sentään saan palkan tältä valvomiselta. mitä sinä saat? mielihyvän Kallen haukkumisesta?

äläkä ota tätä henkilökohtaisesti; yhtä paskoja tässä ollaan kumpikin; sinä haukut Kallea vieläkin ja keskellä yötä. minä nöyryytän itseäni kun jo kerran jätin jäähyväiset ja silti kirjoittelen tänne.

mutta vakavasti; aamulla on jouluaatto; ilon ja riemun juhla, joka pitäisi jakaa läheistensä kanssa. antaa omille ja omiksi tuntemille lapsille lahjoja, pyytää (taas kerran) exsiltänsä anteeksi ja tunnustaa kehnoutensa ja heikon lihansa ja yrittää olla nöyrä. pistää sen kaverinsa pelastusarmeijan pataan sen vuosittaisen parikymppisen ja toivoa näin petaavansa itselleen sen taivaspaikan. jotenkin vaan yrittää olla vähän parempi ihminen.

eikös sinulla ole aattona hommia hoidettavana? perhe ynnä muut? helvettiäkö täällä valvot tappelemassa varjoja vastaan?

• Wäinä
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

meinaan vaan, että minä sentään saan palkan tältä valvomiselta. mitä sinä saat? mielihyvän Kallen haukkumisesta?

äläkä ota tätä henkilökohtaisesti; yhtä paskoja tässä ollaan kumpikin; sinä haukut Kallea vieläkin ja keskellä yötä. minä nöyryytän itseäni kun jo kerran jätin jäähyväiset ja silti kirjoittelen tänne.

mutta vakavasti; aamulla on jouluaatto; ilon ja riemun juhla, joka pitäisi jakaa läheistensä kanssa. antaa omille ja omiksi tuntemille lapsille lahjoja, pyytää (taas kerran) exsiltänsä anteeksi ja tunnustaa kehnoutensa ja heikon lihansa ja yrittää olla nöyrä. pistää sen kaverinsa pelastusarmeijan pataan sen vuosittaisen parikymppisen ja toivoa näin petaavansa itselleen sen taivaspaikan. jotenkin vaan yrittää olla vähän parempi ihminen.

eikös sinulla ole aattona hommia hoidettavana? perhe ynnä muut? helvettiäkö täällä valvot tappelemassa varjoja vastaan?

Elä luovta.
        On kai maailma vittumainen,urakka kusee ja se kaikki.

Elä kehtaa heittää lusikkaa nurkkaan.

Kuka vittu on väittänyt,että maailma olisi huviretki?

Ei oikeutta saa
        jos itse sit
        ei hanki,
        Luetaan kai laki
        oikeampi.
        Lain laadit
        oot lakisi
        kai vanki.

Moro,Wäinä

• Wäinä

Miniöistä nuorin on tuomassa sukuun uutta komukkaa.Työnimi on Pekka.Siksi ei oikein nukuttanut aattoyönä.mitä perheestä sanoit,on totta.Ja oikeastaan valvomisen syy.Wäinälle lapsenlapsi on neljäs,kaksitoista päivää yli nyt,voinet ymmärtää tilanteen.

Teetkö töitä? Palomestari?

• Wäinä

Ja oikeastaan,pirujakos minua taas moitit.Säännöthän ovat Kallen laatimat.
        Me emme varmasti ole asioista samaa mieltä.Voimme kuitenkin keskustella.Oletko koskaan yrittänyt keskustella Kallen kanssa?

Puhuit siintä kahvista.Järkevistä asioista.Tällä sivulla en koskaan ole kuvitellut voivani vaikuttaa kenenkään henkilökohtaiseen maailmankuvaan.Toisinkaan puolin se ei toimi.
        Olen sanonut ainakin viidesti,pilkka on arvostelun tehokkain muoto.Kalle tekee niin,meitä on harvassa,enhän ole vielä repostellut Kallea kuin vähän.Miten olisin voinut,Kallella on kilpikonnataktiikka.
        Jauhamistahan tämä on.Kalle on hyvin älykäs,täyttää sanaristikoita ja on harkinnut menemistä Mensan testiin.Se narsismihan tässä on ainoa toivo päästä keskusteluun Kallen kanssa.Niin että jauhetaan typeryyttä.

Jos selaat vähän asioita taaksepäin,huomaat että koetin pitää asialinjaa.Kalle ei.Eikä tämä maailma nyt perustu Kallelle tai tälle sivustolle.Paatti on ylhäällä,ollut jo kauan.Jäitä odotellessa on puhuttu paskaa.Olen muuten täyshullu kilpapilkkijä.Tunnistat muuten sanomisen tavasta tuolta kalasaitin puolelta,enkä ole siellä ihan näin täysmulkku.

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Miniöistä nuorin on tuomassa sukuun uutta komukkaa.Työnimi on Pekka.Siksi ei oikein nukuttanut aattoyönä.mitä perheestä sanoit,on totta.Ja oikeastaan valvomisen syy.Wäinälle lapsenlapsi on neljäs,kaksitoista päivää yli nyt,voinet ymmärtää tilanteen.

kakstoista päivää yli? Väinästä on nyt sitten varmaan tänään tullut taas isoisä? eikai sitä odoteta kuin maksimissaan kaksi viikkoa??? tänään tai eilen?

onnea nyt kuitenkin vaikka heti täytyy kyllä todeta, että lapsethan eivät kyllä heti syntyessään ole komukoita. eikä heille pitäisi mitään työnimiäkään kyllä meikän makuun antaa. enempi ovat noinniinkuin luojan lahja tulevaisuutta ajatellen. ja on se kyllä surkeeta jos vanhempien puolelta alkaa polvenkorkuisille tulla minkäännäköistä poliittista pakkopullaa. natsit ja kommunistit sitä jo kokeilivat eikä siitä mitään hyvää seurannut. kyllä lapset kasvavat ja itse osaavat sitten aikanansa päättää millaisessa yhteiskunnassa haluavat elää. vapaus valita, tiedäthän...?

mutta onnea nyt kuitenkin isoisälle.

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

miehellä pitäisi olla selkärankaa sen verta että pitäisi sanansa. minä en siihen ole kyennyt vaan tylsyyttäni tylsytän palstalaisia muta siltikään palomestari en ole eikä minusta sellaista tule.

mutta joku yhdistää minua ja palomiestä; molemmat valvomme öitämme, molemmilla meistä on normaalisti tylsää ja silti kummatkin meistä summerin soidessa valpastumme, kummallakin meillä on omat maskimme; palomiehellä savusukeltajan naamarinsa, minulla pakenemispukuni ja me kummatkin tiedämme, että elämä on kuin siitä piisistä "se on pienestä kiinni".

elä sinä Wäinä onnellisena elämäsi ja elä se tietämättömänä miten helposti asiat voisivat mennä persiilleen. :)

• Wäinä

kakstoista päivää yli? Väinästä on nyt sitten varmaan tänään tullut taas isoisä? eikai sitä odoteta kuin maksimissaan kaksi viikkoa??? tänään tai eilen?

onnea nyt kuitenkin vaikka heti täytyy kyllä todeta, että lapsethan eivät kyllä heti syntyessään ole komukoita. eikä heille pitäisi mitään työnimiäkään kyllä meikän makuun antaa. enempi ovat noinniinkuin luojan lahja tulevaisuutta ajatellen. ja on se kyllä surkeeta jos vanhempien puolelta alkaa polvenkorkuisille tulla minkäännäköistä poliittista pakkopullaa. natsit ja kommunistit sitä jo kokeilivat eikä siitä mitään hyvää seurannut. kyllä lapset kasvavat ja itse osaavat sitten aikanansa päättää millaisessa yhteiskunnassa haluavat elää. vapaus valita, tiedäthän...?

mutta onnea nyt kuitenkin isoisälle.

Työnimi "pena" tai pekka ei oikeastaan ole minun asiani.Muutimme yli kolmekymmentä vuotta sitten idästä tänne länteen,Suomen länteen.Meitä on akka ja minä,pojat,kolme miniää ja lapsenlapsia kolme,neljäs niin kuin sanoin.

Maailmaahan tässä koetetaan elää.Miten itsellä?

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Työnimi "pena" tai pekka ei oikeastaan ole minun asiani.Muutimme yli kolmekymmentä vuotta sitten idästä tänne länteen,Suomen länteen.Meitä on akka ja minä,pojat,kolme miniää ja lapsenlapsia kolme,neljäs niin kuin sanoin.

Maailmaahan tässä koetetaan elää.Miten itsellä?

päivä kerrallaan ja yleensä aina velaksi mutta kerros nyt, että kuinka helvetissä ihminen muuttaa idästä länteen? nehän meinaan molemmat ilmansuunnat suomessa on ihan puolikuolleita. jostain tuupovaarasta raumalle? mitä elämää tämä skaala voi tarjota?

minä olen aina käsittänyt, että suomalainen sivistys on noin abaut helsinki-turku-tampere kolmiossa ja ympäröivä erämaa voi tarjota vain elämysmatkailua? :)

onko siis elämää muuallakin suomessa? onko mahdollisuutta toimeentuloon pohjoisessakin tai lännen tulva-alueilla missä keväisin turistit voivat nähdä ajelehtivia latoja?

• Wäinä

miehellä pitäisi olla selkärankaa sen verta että pitäisi sanansa. minä en siihen ole kyennyt vaan tylsyyttäni tylsytän palstalaisia muta siltikään palomestari en ole eikä minusta sellaista tule.

mutta joku yhdistää minua ja palomiestä; molemmat valvomme öitämme, molemmilla meistä on normaalisti tylsää ja silti kummatkin meistä summerin soidessa valpastumme, kummallakin meillä on omat maskimme; palomiehellä savusukeltajan naamarinsa, minulla pakenemispukuni ja me kummatkin tiedämme, että elämä on kuin siitä piisistä "se on pienestä kiinni".

elä sinä Wäinä onnellisena elämäsi ja elä se tietämättömänä miten helposti asiat voisivat mennä persiilleen. :)

Vittuileminen ei ollut tarkoitus,Se pois tästä.

Katsos,mietin Kallen,DF;n,vomin,kaikkien meidän aikataulua,meillä-sinulla ja minulla-se näyttäisi menevän yksiin-paitsi minulla ei ole nettiyhteyttä töissä.
        Sen takia ajattelinkin tuota pelastuspuolta,taikka sitten sitä paperipomoa.

Tehdäänkö niin,ettei viitsitä kusettaa?Tämä keskustelupalsta kaipaisi ihan oikeasti asiallisia tyyppejä.Voinetko palata ja alkaa?

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Katsos,mietin Kallen,DF;n,vomin,kaikkien meidän aikataulua,meillä-sinulla ja minulla-se näyttäisi menevän yksiin-paitsi minulla ei ole nettiyhteyttä töissä.

Tehdäänkö niin,ettei viitsitä kusettaa?Tämä keskustelupalsta kaipaisi ihan oikeasti asiallisia tyyppejä.Voinetko palata ja alkaa?

minä jollekin kommunistipuolikkaalle joskun, kun kehtasi epäillä juttujani, kerroin että minä puhun aina asiaa. vaikka se olisikin kommunisteille kiusallista ja vaikka sanankäänteet olisikin vittumaisessa muodossa.

kusetus sikseen. minä olen vain ammatillisissa kouluissa istunut. minä en ole mikään akateemikko, joka saa palkkansa ihmisten vedättämisestä.

• Wäinä

päivä kerrallaan ja yleensä aina velaksi mutta kerros nyt, että kuinka helvetissä ihminen muuttaa idästä länteen? nehän meinaan molemmat ilmansuunnat suomessa on ihan puolikuolleita. jostain tuupovaarasta raumalle? mitä elämää tämä skaala voi tarjota?

minä olen aina käsittänyt, että suomalainen sivistys on noin abaut helsinki-turku-tampere kolmiossa ja ympäröivä erämaa voi tarjota vain elämysmatkailua? :)

onko siis elämää muuallakin suomessa? onko mahdollisuutta toimeentuloon pohjoisessakin tai lännen tulva-alueilla missä keväisin turistit voivat nähdä ajelehtivia latoja?

Olenk mää sanonu tuot?

Turkulainen dementia on:entinen presidenttti seisoo
        suihkussa hoitoainetta kämmenpohjassa,miettii oks mult just tult,vai oks mää laittamas tukkaa hoitoainet.

Sanoinko,neljättä päivää päissäni.Tässä jo pitää itsekin miettiä,että mitä milloinkin on tullut sanotuksi.

On oikeastaan mukavaa,että pakitit.Ei meitä täällä niin kovin monta ole.

• Wäinä

Tätini olivat opettajia,Tuupovaaran Öllölässä kävin kouluni.Ja Kesälahden Korvenkylässä loput.

Siihen aikaan sisarukset kävivät koulussa vuoropäivin,kenkiä oli yksi pari.Monoja.Paitsi opettajan veljenpojalla oli,sen takia opettajan veljenpoikaa vedettiin turpaan joka päivä,aina siihen asti,kunnes Wäinä pienenä ripakinttuna pani jouluksi saamansa tiukat nahkahanskat käteen ja veti takaisin.

Tästä asiasta haluan kertoa vähän.
        Wäinä on oikeastaan pieni mies.Tappelu pelottaa pieniä miehiä.
        Typeryyttään,ymmärtämättömyyttään,vihan päältä Wäinä on taittanut aika monta nokan sankaa,itselläkin se on vino.Vaimo rakastaa vinoa nenää ja miestä mikä pitää huolen.

Pentuna aina pelotti ne isommat.Suusta pahemmat paskiaiset.Tein aina niin,että löin ensimmäisenä vasemmalla,heikommalla kädellä,polttelin sitten paremmalla kahdesti tai kolmesti lisää.Miten ne nyt sen kestivätkin.Idea oli aloitus,niin isoa miestä ei olekaan,mikä pysyy pystyssä kolmannen jälkeen.jos aloittaa itse,ja se nyt vaatii kanttia,Ei sellaista Kallen,enempi sellaista Heikki Kärpäsen,meidän suvun miesten kanttia.

oikeastaan huvittaa nämä saunan taakse viejät.No ,isiensä poikia kai hekin ovat.

Ja joku paska tulee nyt kertomaan,että miten se meni!
        Se menee sillä tavalla,että ensin katsot kaveria silmiin.Pelottaa,totta vitussa pelottaa.Oivallat sitten olevasi siinä yksin,emmeet on omissa käsissä,se vallan ja voiman tunne on sitä typeryyttä,jota tällä myöhemmällä iällä sitten kadumme.Toisaalta,useimmat eivät ole sitä koskaan kokeneet.DF- elä nyt helvetissä ole tällä tavalla typerä,tai Kallen tavalla.

Meitä komukoita on ainakin kahta lajia.Pidä omaa.

• Wäinä
        Wäinä kirjoitti:

Neljättä päivää päissään.Enkä voi sanoa olevani juuri tässä kohtaa vahvimmillani.Palaillaan,kun tästä toivun.

• Kalle
      • ...

Älä yleistä Kalle!

Äitini puolelta suurin osa on vasemmistolaisia ja kommunisteja,näin oli myös sotien aikana..

Sukulaiseni taistelivat rintamalla samanlailla kun oikeistolaisetkin,4 kaatui..

Minä kunnioitan syvästi veteraaneja jotka eivät olleet sekaantuneet näihin Suomen sotarikoksiin

• Liberaali
        ... kirjoitti:

Älä yleistä Kalle!

Äitini puolelta suurin osa on vasemmistolaisia ja kommunisteja,näin oli myös sotien aikana..

Sukulaiseni taistelivat rintamalla samanlailla kun oikeistolaisetkin,4 kaatui..

Minä kunnioitan syvästi veteraaneja jotka eivät olleet sekaantuneet näihin Suomen sotarikoksiin

Kyllä sinäkin "lipsautit" ilmeisesti vahingossa kantasi, että Suomen olisi pitänyt kuulua Neuvostoliittoon. Hys, hys, ettei muut kuule.

"Minä kunnioitan syvästi veteraaneja jotka eivät olleet sekaantuneet näihin Suomen sotarikoksiin"
        Niin, eräässä ketjussa ilmoitit, että sotaveteraani muuttuu kusipääksi, kun hän saa mannerheiristin! Aikamoinen logiikka punikilla :).

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56