En voi ymmärtää?
Mitä varten siitin pitää korvata dildolla?
17
815
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Et sitten pidä miestä dildoa kummempana.(?) Jaa-a, sinällään mielenkiintoinen ajatus.
- Per Saukko
...lesbofemakoille. Kun on lusikalla.....
- jorojukka-kukka
Per Saukko kirjoitti:
...lesbofemakoille. Kun on lusikalla.....
Kenelle suuntaat kysymyksen, mutta minä vastaan. Eli onko mies ja dildo yksi ja sama asia?
- dildoman
jorojukka-kukka kirjoitti:
Kenelle suuntaat kysymyksen, mutta minä vastaan. Eli onko mies ja dildo yksi ja sama asia?
kenelle suuntaat vastauksen, mutta minä kysyn ?
kiroilenko nyt sekoan, sekoanko nyt kiroilen... - jorojukka-kukka
dildoman kirjoitti:
kenelle suuntaat vastauksen, mutta minä kysyn ?
kiroilenko nyt sekoan, sekoanko nyt kiroilen...Onko mies ja dildo yksi ja sama asia?
- j.pukkila
..tämä viesti on oiva osoitus feministisen keskustelun korkeasta tasosta..
..on todella hyvä, että suomessa voi vapaasti keskustella sukupuolten tasa-arvoon liittyvistä kysymyksistä asiallisesti ja kiihkottomasti..
..päivän pojot.. - Sanelma
Ajattele nyt edes VÄHÄN, on miehelläkin sen verran aivoja - dildo on siisti, helppohoitoinen, helppo säilyttää ja sen ylläpitokulut ovat pienet. Mikäli käyttää ladattavia paristoja erittäin pienet.
Miten kuvittelet survovasi miehen yöpöydän laatikkoon? Kuitenkin se huutelisi sieltä ulkoilutusta ja aterioita.- Per Saukko
Sehän nyt on sanomattakin selvää.
- jorojukka-kukka
Eikä koskaan tarvitse etsiä dildon toisistaan eksyneitä sukkapareja jne...
- Sanelma
jorojukka-kukka kirjoitti:
Eikä koskaan tarvitse etsiä dildon toisistaan eksyneitä sukkapareja jne...
juo oluitani jääkaapista...
- parasta...
Sanelma kirjoitti:
juo oluitani jääkaapista...
Dildon kanssa et pääse lisääntymään... loistava alku...
- Sanelma
parasta... kirjoitti:
Dildon kanssa et pääse lisääntymään... loistava alku...
sekin loistava etu!! Mitä enemmän asiaa ajattelee, sitä enemmän ihmettelee miksi kukaan pitää miestä asunnossaan! Ne kuuluisat renkaatkin kun vaihdetaan ulkoistetusti palvelevalla huoltamolla.
- jorojukka-kukka
Sanelma kirjoitti:
sekin loistava etu!! Mitä enemmän asiaa ajattelee, sitä enemmän ihmettelee miksi kukaan pitää miestä asunnossaan! Ne kuuluisat renkaatkin kun vaihdetaan ulkoistetusti palvelevalla huoltamolla.
Mielestäni kannattaa mieluummin hankia kissa jo kokonsakin puolesta. Mies on äärimmäisen tilaavievä kapistus! ;D
- Sanelma
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mielestäni kannattaa mieluummin hankia kissa jo kokonsakin puolesta. Mies on äärimmäisen tilaavievä kapistus! ;D
on yllättävän laaja - ihminen aina häviää taistelussa vuodetilasta kissalle :D Mutta vaatekaapit kissa jättää suosiolla emäntänsä haltuun - eikä kissakaan juo kaljojani jääkaapista...
Sanelma kirjoitti:
on yllättävän laaja - ihminen aina häviää taistelussa vuodetilasta kissalle :D Mutta vaatekaapit kissa jättää suosiolla emäntänsä haltuun - eikä kissakaan juo kaljojani jääkaapista...
Naaraskissa jolloin diologi hoituu yhteisellä tunneälyllä- hauskaaaaa
- Sanelma
epikuros kirjoitti:
Naaraskissa jolloin diologi hoituu yhteisellä tunneälyllä- hauskaaaaa
mitä taas miehen kanssa ei synny...
- faktaon
Siitintä ei mikään voita. Mutta jos kuule ei ole miestä lähimailla, eikä huvita harrastaa yhden illan juttuja niin dildo on paikallaan. Itsetyydytykseen naisilla on oikeus siinä missä miehillä. Itsetyydytys on luonnollista. Ja kivaa. Totta kai sitä kuitenkin mieluummin harrastaa seksiä oikean miehen kanssa. Minä ainakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437