Kansainvälinen fasismi-feminismi

tuhoaa vapauden

Naishirviöt ovat saamassa vallan käsiinsä. Pian seuraa aiheettomia syytteitä, ilmapiirin myrkyttämisiä, vakoilua, kanteluita, pillupoliisitoimintaa jne.

Feministit ovat pahempia kuin Stasi, KGB, Gestapo ja CIA yhteensä. Vapaus on vaarassa, kun paskiaiset kyttäävät.




-----------------
Seksuaalista häirintää hätistetään työpaikoilta tietoiskuin
Julkaistu: 7:43



Härskien juttujen puhujat, käpälöitsijät ja seksiviestien lähettäjät halutaan kuriin työ- ja opiskelupaikoissa. Ongelma nostetaan entistä näkyvämmäksi muun muassa tietoiskuin maaliskuussa pidettävän kampanjakuukauden aikana.

Kampanja on kansainvälinen, ja se järjestetään Suomen lisäksi Puolassa, Kreikassa, Latviassa ja Liettuassa. Suomessa kampanjan veturina on Oulun yliopiston naistutkimus.


Ongelman poistamista hankaloittaa se, että monet häirinnän uhrit edelleen vaikenevat asiasta. Lisäksi työpaikoilta puuttuvat asiantuntemus ja kokemus ongelmatilanteiden käsittelystä.

Seksuaalinen häirintä voi olla sanallista, ruumiillista tai visuaalista. Tavallisia häirinnän muotoja ovat esimerkiksi kaksimieliset vitsit, esille asetetut pornoaineistot ja vartaloa koskevat asiattomat huomautukset. Häiritsijä voi olla yhtä lailla nainen kuin mies.

Ongelma koskee työpaikkojen lisäksi oppilaitoksia, joissa opettaja-oppilas -suhde on epätasa-arvoinen valtasuhde.


STT

12

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanelma

      kumpi?

      • Antsu

        Itse asiaan en osaa sanoa mitään, mutta sä tarjoat nyt kyllä aika vähän vaihtoehtoja.


      • Sanelma
        Antsu kirjoitti:

        Itse asiaan en osaa sanoa mitään, mutta sä tarjoat nyt kyllä aika vähän vaihtoehtoja.

        niin tarjoan kaljat...


      • Antsu
        Sanelma kirjoitti:

        niin tarjoan kaljat...

        Reilu tarjous! Muttaaaaa...... onks mulla miettimisaikaa?


      • Sanelma
        Antsu kirjoitti:

        Reilu tarjous! Muttaaaaa...... onks mulla miettimisaikaa?

        vaihtoehtoon idiootti - mutta toki otetaan kekseliäämpiä vaihtoehtoja huomioon, nuo kaksi tempaisin melkolailla miettimättä spontaanisti...


      • Antsu
        Sanelma kirjoitti:

        vaihtoehtoon idiootti - mutta toki otetaan kekseliäämpiä vaihtoehtoja huomioon, nuo kaksi tempaisin melkolailla miettimättä spontaanisti...

        Humoristi. Ja missäs se kalja olis nautittavissa?


      • Sanelma
        Antsu kirjoitti:

        Humoristi. Ja missäs se kalja olis nautittavissa?

        tai sitten minulla ei ole huumorintajua, ei ollut lainkaan huvittava... Mutta kalja odottaa Turuuss, tervetuloa, linnassa on parhaillaan Mannerheim-näyttelykin :)


      • Antsu
        Sanelma kirjoitti:

        tai sitten minulla ei ole huumorintajua, ei ollut lainkaan huvittava... Mutta kalja odottaa Turuuss, tervetuloa, linnassa on parhaillaan Mannerheim-näyttelykin :)

        Tulisit nyt edes puolitiehen vastaan sen tuopillisesi kanssa! Neljäsataa kilsaa on pitkä matka yhden kaljan takia... sisältyneekö ohjelmaan edes Sanelma-audienssi?

        Mannerheim on kovassa kurssissa. Vanhaan hyvään aikaan eivät valtiomiehet esiintyneet telkkarin hömppävisailuissa! Antsun pihasta ei muuten ole kuin kivenheitto sille paikalle, jossa Marski otti kesäkuussa 1942 vastaan valtakunnankansleri Hitlerin... oho, tulipas annettua varsinainen viiden pisteen vihje. Älä kerro kenellekään, please!


      • Sanelma
        Antsu kirjoitti:

        Tulisit nyt edes puolitiehen vastaan sen tuopillisesi kanssa! Neljäsataa kilsaa on pitkä matka yhden kaljan takia... sisältyneekö ohjelmaan edes Sanelma-audienssi?

        Mannerheim on kovassa kurssissa. Vanhaan hyvään aikaan eivät valtiomiehet esiintyneet telkkarin hömppävisailuissa! Antsun pihasta ei muuten ole kuin kivenheitto sille paikalle, jossa Marski otti kesäkuussa 1942 vastaan valtakunnankansleri Hitlerin... oho, tulipas annettua varsinainen viiden pisteen vihje. Älä kerro kenellekään, please!

        viime kesänä suunniteltiin kovasti tapaamista Kurren reviirille Tampereen suuntaan. Ikävä kyllä kuivahti kokoon. Asiaa kai voitaisiin viritellä uudestaan, eikös Tampere ole kohtalaisen lähellä kaikkea. Muuta hyvää ei kai siinä olekaan, sanoo turkulainen...

        Turku on hieno kesäkaupunki (niin, Suomessa ei kai olekaan hienoa talvikaupunkia napapiirin tällä puolen...) minne kannattaa tulla koko perheen voimin - ja aivan naapurina Naantali, aivan ihana retkikohde, lapset Muumimaailmaan ja aikuiset Kultarantaan, Muumimammaa ihastelemaan molemmat ;)


    • yski ruosu

      Ei ole vaaraa.

      Tuohan on ihan asiallinen säädäntö. Pois sexismi työpaikoilta ja kouluista.

      • Eri koulut ja työpaikat pojille ja tytöille samoin työpaikat nailille ja miehille omat-- oisko se sitä islamia?


    • ex--lotta

      ..eli mikä sinua siinä vaivaa, että kaikkinainen seksuaalinen häirintä halutaan karsia työ- ja opiskelupaikoilta?

      Toki olisi hauska, jos jokainen voisi toteuttaa itseään täysin haluamallaan tavalla, ja esim. liimailla haarat levällään poseeravia alastomia naisia vaikka ala-asteen luokan seinälle halutessaan, mutta ikävä kyllä emme toimi näillä työ-ja opiskelupaikoilla yksin. Mielestäni jokainen saa kotonaan tehdä mitä lystää, mutta en kyllä itse kaipaa työpaikalle niin pornokuvia kuin alapäähäni keskittyviä vitsejäkään.

      En ymmärrä, miten joillekin tuo aikuiseksi kasvaminen voikin olla niin vaikeaa. Mielestäni työpaikka on nimen omaan työpaikka, ei mikään lastentarha, jossa täytyy päästä mellastamaan ja sikailemaan haluamallaan tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe