Hyvää näytelmää!

jorojukka-kukka

Sovinistimiehet antavat naisille naistenpäivän kukkia. Miksi?

23

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnainen

      Se on poliittista korreuktiutta.
      Vähän samanlainen asia kuin se kun ihmiskunnan väitetään syntyneen Afrikassa. Halutaan peittää evoluutioteorian rasismi väittämällä että "olemme kaikki Afrikasta, siis siinä mielessä olemme kaikki mustia".

      • Antsu

        Het-ki-nen. Ettet vain ollut juuri sinä, joka säälitteli Antsun eilistä tekstiä ja toivoi kainosti edes kukkakimppua mieheltä...?

        Nyt samainen nimimerkki osallistuu kukittamisen kritiikkiin ja tuhahtelee moiselle "poliittisesti korrektille" seremonialle.

        Sanohan nyt, mitä mies mielestäsi peittelee ojentaessaan kukkia naiselle. Ja kerro myös, miksi juuri sinä kuitenkin ottaisit mielelläsi vastaan ne valheelliset ruusut.


      • nnainen
        Antsu kirjoitti:

        Het-ki-nen. Ettet vain ollut juuri sinä, joka säälitteli Antsun eilistä tekstiä ja toivoi kainosti edes kukkakimppua mieheltä...?

        Nyt samainen nimimerkki osallistuu kukittamisen kritiikkiin ja tuhahtelee moiselle "poliittisesti korrektille" seremonialle.

        Sanohan nyt, mitä mies mielestäsi peittelee ojentaessaan kukkia naiselle. Ja kerro myös, miksi juuri sinä kuitenkin ottaisit mielelläsi vastaan ne valheelliset ruusut.

        Olinhan se minä. Mielestäni olet säälittävä kun uhrittelet itseäsi koska naisille on naistenpäivä. Sanoisitko halaistua sanaa jos olisikin miestenpäivä eikä naistenpäivää ollenkaan? En usko että älähtäisit.

        Minun mieheni ei ole valheellinen ojentaessaan kukkia. Hän antaa ne täydestä sydämestään. En ottaisi vastaan jotain pitkin hampain ostettua lahjaa. Parempi olla ilman kuin vastaanottaa jokin valheellinen lahja.


      • Antsu
        nnainen kirjoitti:

        Olinhan se minä. Mielestäni olet säälittävä kun uhrittelet itseäsi koska naisille on naistenpäivä. Sanoisitko halaistua sanaa jos olisikin miestenpäivä eikä naistenpäivää ollenkaan? En usko että älähtäisit.

        Minun mieheni ei ole valheellinen ojentaessaan kukkia. Hän antaa ne täydestä sydämestään. En ottaisi vastaan jotain pitkin hampain ostettua lahjaa. Parempi olla ilman kuin vastaanottaa jokin valheellinen lahja.

        Just tuontyyppisiä luonnehdintoja Antsu kerää! Hyvä lisä kokoelmiini, ja verbinäkin aivan ennenkuulematon. Tärkeää on myös, että myönnät miestenpäivän puuttumisen kalenterista. Ensi askel kohti tasa-arvoa!


    • j.pukkila

      ..vähän samaan tapaan kuin muinoin intiaanien sadetanssi, mutta kuinka sovinismi liittyy feminismiin..??

      • sillä

        tavalla, että feminismi pyrkii korjaamaan sen, minkä sovinistit ovat onnistuneet tuhoamaan.


    • kansainvälisten naisten päivä, voisin harkita.
      Nyt ei tulisi mieleenkään.

    • Kurre_Orava

      Jotkut saattavat antaakin. Mutta silloinkin vain naisille, ei feministeille.

      Minusta taas turhanaikaista koko rehujen kanssa rustaaminen.

      • aatos

        hei, se on se mitä sillä eleellä tarkoittaa. ne on vaan sitte sellasessa "esteettisessä" paketissa. vaikka ne tarkotukset. ju nou?


      • Kurre_Orava
        aatos kirjoitti:

        hei, se on se mitä sillä eleellä tarkoittaa. ne on vaan sitte sellasessa "esteettisessä" paketissa. vaikka ne tarkotukset. ju nou?

        Ain ih, tosiaankin. Ne 'tarkoitukset'... Minä katsos kun en enää tässä iässä niistä 'tarkoituksista' sillai perusta.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Ain ih, tosiaankin. Ne 'tarkoitukset'... Minä katsos kun en enää tässä iässä niistä 'tarkoituksista' sillai perusta.

        ei totta vieköön. Säästetään nekin rahat dollarein sukan varteen jos tänne femadiktatuuri.


      • Kurre_Orava
        epikuros kirjoitti:

        ei totta vieköön. Säästetään nekin rahat dollarein sukan varteen jos tänne femadiktatuuri.

        Miten niin 'tulee'?


      • aatos
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Ain ih, tosiaankin. Ne 'tarkoitukset'... Minä katsos kun en enää tässä iässä niistä 'tarkoituksista' sillai perusta.

        no enpäs minäkään kyllä. 'tarkotuksista'


    • Kake

      asia mitä nainen tarvitsee.

    • nonii..

      Taas nähdään miten surkea itsetunto feministeillä on.

    • ihmetyttää

      Ymmärrän kyllä, että kukkia antavat miehet, mutta miksi sovinistit?

    • Antsu

      Kysymyksesi johdanto on aivan liian asenteellinen, jotta siihen voisi yrittää vastata asiallisesti.

      Teen vastakysymyksen: jos naiselle ojentaa kukkia mies, joka EI ole sovinisti, mistä silloin on kysymys?

      • jorojukka-kukka

        Aloitukseni viittaa suoraan nimimerkki Jackin ilmoitukseen, että antaa naisille kukkia naistenpäivänä. "Jokaiselle toimiston tytölle.." ja lässyn lässyn lää! :(

        Eräs hyvä runo, en muista enää kenen kirjoittama, "Pidä ruususi..." jne. sopii tähän kohtaan kuin nappi puuttuvan napin paikalla.

        Ja esittämääsi kysymykseen, että jos ei-sovinistimies antaa kukkia, niin mitä se on. No sehän on kaunis ele. Usein tuon itse puolisolleni kukkia!


      • Antsu
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Aloitukseni viittaa suoraan nimimerkki Jackin ilmoitukseen, että antaa naisille kukkia naistenpäivänä. "Jokaiselle toimiston tytölle.." ja lässyn lässyn lää! :(

        Eräs hyvä runo, en muista enää kenen kirjoittama, "Pidä ruususi..." jne. sopii tähän kohtaan kuin nappi puuttuvan napin paikalla.

        Ja esittämääsi kysymykseen, että jos ei-sovinistimies antaa kukkia, niin mitä se on. No sehän on kaunis ele. Usein tuon itse puolisolleni kukkia!

        Piinkova feministi nyrpistelee kukkakimpulle jos se tulee sovinistilta. Piinkova feministi ottaa kukat ilolla vastaan jos ne tulevat ei-sovinistilta.

        Jos piinkova feministi saa kukkia tuntemattomalta mieheltä (pyytämättä ja yllätyksenä; vähän niin kuin Jäätteenmäki aikoinaan faksin), mitä tapahtuu? Joutuuko kukittaja sovinismitestiin?

        No niin... NYT mä yritän malttaa lopettaa tämän saivartelun... naistenpäivä ja kaikki.


    • Sanelma

      voi edes joskus käyttäytyä normaalisti?

      • jorojukka-kukka

        Mutta kukat eivät paikkaa sovinistista käytöstä millään tavalla. Mieluummin olen ottamatta vastaan sovinistilta kukkaa...käytösmuutoksen otan vastaan kyllä mielelläni. :)


    • Kantikas

      Pienillä lahjuksilla lunastetaan oikeus seksiin. Prostituution vastustajat vastustavatkin tosiasiassa sitä että vallitseva seksinosto ja myynti- järjestelmä (avo/avio-liitto) saa kilpailijan jolla on tarjottavana parempi tuote halvempaan hintaan.

    • Fumuljahdus

      Jälleen yksi tapa alistaa naisia, kuten kaikki muutkin asiat universumissa ja muissa todellisuuksissa (jos niitä on).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe