Otan seuraavaan gallupiin eri näkökulmat huomioon. Ensiksi sinulle perinteinen mies: Eräänä päivänä huomaat olevasi rakastunut ja suhteessa femakkoon? Miten menettelet? Monotatko hänet saman tien Timbuktuun. Vai kestätkö vain ja ajattelet, että ehkä hän tulee järkiinsä seurassasi. Jokin muu toimintatapa? Mikä?
Entä sinä vakaumuksellinen feministi? Eräänä päivänä huomaat olevasi rakastunut ja suhteessa sovinistiin. Samat vaihtoehdot kuin edellä. Miten menettelet?
Mites ihmissuhteen tulevaisuus?
9
376
Vastaukset
- Kurre_Orava
"
Eräänä päivänä huomaat olevasi rakastunut ja suhteessa femakkoon? Miten menettelet? Monotatko hänet saman tien Timbuktuun.
"
Aika epätodennäköistä, että rakastuisin feministiin. Eiköhän mielipide erot tulisi esille jo suhteen alkumetreillä.
Kuitenkin jos näin pääsisi käymään niin luonnollisesti ero olisi molempien osapuolten kannalta ainoa mahdollinen vaihtoehto.- Hertha
olla erossa laumasta palstafeministejä.
Tuhon tietä kuljet. - Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
olla erossa laumasta palstafeministejä.
Tuhon tietä kuljet.Tällainen etäfeminismi on sikäli mukavaa, että palstafeministi hiljenee poistumalla sivulta.
Sen sijaan livenä feministi, etenkin jöröloginen sellainen, saattaisi olla melko pelottava kohdattava.
Etäisyys ja jonkinasteinen anonyymius mahdollistaa feministien tutkimisen. Muuten en uskaltaisi lähestyä. - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Tällainen etäfeminismi on sikäli mukavaa, että palstafeministi hiljenee poistumalla sivulta.
Sen sijaan livenä feministi, etenkin jöröloginen sellainen, saattaisi olla melko pelottava kohdattava.
Etäisyys ja jonkinasteinen anonyymius mahdollistaa feministien tutkimisen. Muuten en uskaltaisi lähestyä.Minusta kyllä tuntuu siltä, että olen sinun unissasikin. :D
fyysikko selittää ukkoherralle,sitä miten käyttäytyvät antimateriia ja materia?
Luulen, että kohdatessani äärifeministin niin siitä ei syntysi lämmintä parisuhdetta.- energiapurkaus
Eikös maailmankaikkeus syntynyt juuri materian ja epämaterian kohdatessa.Joka tapauksessa syntyvä energiamäärä on valtava.
energiapurkaus kirjoitti:
Eikös maailmankaikkeus syntynyt juuri materian ja epämaterian kohdatessa.Joka tapauksessa syntyvä energiamäärä on valtava.
muutan kantani, kuten P. Väyrynen olen nukkunut yön yli mutta voitaisiinko tämä energialatus muuntaa sähköksi jolloin voisimme luopua "atomimiiluistta"
sitten oli valtakunnassa sellaisia yhdistyksiä, joiden nimi oli insinöörien rouvat (vaimot).
Muistaako tämän joku muukin?
Nyt olisi sosiaalinen tilaisuus perustaa: FEMI= feministien miehet r.y ;)- Macho'
Onneksi ei ole ajankohtainen kysymys itsellä, kun oma vaimo sentään on täysjärkinen.
Silti jos kävisi ilmi seurustellessa (kuvitteellinen tilanne), että uusi naisystävä (aika vaikea käsite muuten femakolle, että mies ja nainen todella voivat olla ystäviä) on femakko, niin tuo "timbuktuun monottaminen" saattaisi tuntua järkevimmältä ratkaisulta.
Toisaalta jos sattuiskin jollain ihme konstilla jäämään sinkuksi, niin kyllä niitä normaaleitakin naisia varmaan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384