En halua upottaa tätä kysymystä pitkän ketjun sekaan, joten tässä avoimena kirjeenä sulle mietittävää:
Kumpi tilanne olisi mielestäsi tavoiteltavampi?
1. Kaikki väkivalta ja kaikki ei-vapaaehtoinen seksi maailmasta on loppunut
vai
2. Miehen harjoittama naiseen kohdistuva väkivalta sekä miehen harjoittama naiseen kohdistuva seksiin pakottaminen on loppunut
Muutkin saavat tietysti vastata, mutta Dzei-Dzein kommentti kiinnostaa eniten.
Jöröjukka-kukka ootko kuulolla?
9
624
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Tottakai on kaikkein tavoiteltavampaa, että kaikki väkivalta ja ei-vapaaehtoinen seksi loppuisivat maailmasta.
- Antsu
Sä mykistit mut tuolla tasa-arvoa tavoittelevalla vastauksellasi.
väkivalta kannanottosi saa myös minun hyväksynnän.
ja sanot seuraavasta rinnastuksesta,ei kuulu aiheeseen.
Maailman nälänhätä ja sairaudet, sivuseikkojako?- jorojukka-kukka
Antsu kirjoitti:
Sä mykistit mut tuolla tasa-arvoa tavoittelevalla vastauksellasi.
Tuohon oli helppo vastata.
- Antsu
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tuohon oli helppo vastata.
Tämä mun täytyy painaa mieleeni! Jos siis kysymys muotoillaan tarpeeksi yksiselitteiseksi, siihen voi saada yllättävän sopuisan ja tavoitellun vastauksen. Ehkä tajusin samalla jotain ns. mielipidetiedustelujen ideasta...
- jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
väkivalta kannanottosi saa myös minun hyväksynnän.
ja sanot seuraavasta rinnastuksesta,ei kuulu aiheeseen.
Maailman nälänhätä ja sairaudet, sivuseikkojako?Eipä tietenkään ole mitään sivuseikkoja maailman nälänhätä ja sairaudet. Köyhyys on se, joka maapallon asukkaita vaivaa ja toisaalta itsekkyys.
- jorojukka-kukka
Antsu kirjoitti:
Tämä mun täytyy painaa mieleeni! Jos siis kysymys muotoillaan tarpeeksi yksiselitteiseksi, siihen voi saada yllättävän sopuisan ja tavoitellun vastauksen. Ehkä tajusin samalla jotain ns. mielipidetiedustelujen ideasta...
Niin katsot, asiat voi muotoilla kysymyksien muotoon monella tapaa. Kuitenkin on hyvä keskustella aihe kerrallaan, eikä tavallaan vähätellä käsiteltävää aihetta esim. sanomalla että jossain päin maailmaa on asiat vielä huonommin.
- xxx
Antsu kirjoitti:
Sä mykistit mut tuolla tasa-arvoa tavoittelevalla vastauksellasi.
kaikki feministit vastaisivat saman, ei tuo mikään yllätys ole.
- jorojukka-kukka
xxx kirjoitti:
kaikki feministit vastaisivat saman, ei tuo mikään yllätys ole.
Niin mutta tällä palstalla siitä TEHDÄÄN yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402