"Nykäsen" Mervi. Tavallinen tapaus.

Arja24

Mistä johtuu että hakatuksi tulevat naiset on juuri Mervin näköisiä ja käytöksisiä naisia?

En halua mitenkään puolustella, niitä hakkaajia, minusta vain olis hyvä pohtia myös niitä syitä jotka aiheittaa hakkaamiset, jotta ongelmaa vois jotenki vähentää.

12

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki!

      naiset aina rakastuvat renttuihin... Sitä saa mitä tilaa.

      • laulaja nimelltä Eva D......., onko hänkin rakastunut renttuun;)


    • niinpä niin

      masa kuin mervikin ovat molemmat alkkiksia ja väkivaltaisia. Tyypillinen suomalainen perhetragedia josta hoidetaan vain miestä. Tästä johtuen todellista väkivaltaa ei saada loppumaan parisuhteessa koska hoidossa on vain 50% aiheuttajasta.

      • parisuhdeväkivallasta

        87 % on miesten tekemää. Kaikki Suomessa tehdyt tutkimukset ovat samansisältöisiä.


      • aiheuttamia.
        parisuhdeväkivallasta kirjoitti:

        87 % on miesten tekemää. Kaikki Suomessa tehdyt tutkimukset ovat samansisältöisiä.

        Sitä ei pidä unohtaa.
        Ps.eikä tuo prosenttilukus ole oikea..


      • kyllä sitä,
        parisuhdeväkivallasta kirjoitti:

        87 % on miesten tekemää. Kaikki Suomessa tehdyt tutkimukset ovat samansisältöisiä.

        minkä Miesten kriisikeskuksen projektipäällikkö Jussi Pulli on asiasta lausunut Hesarissa - - - >>

        "On tyypillistä, että perheessä väkivalta on molemminpuolista", Pulli sanoo. Hänen mukaansa miesten ja naisten väkivallassa on paljon samaa: se on usein vallankäyttöä ja lapsuudessa opittu toimintaa."

        On TYYPILLISTÄ että perheessä jossa on perheväkivaltaa sitä harrastavat MOLEMMAT puolisot.
        Kenelle tämä oli uusi tieto?


      • mez-o
        aiheuttamia. kirjoitti:

        Sitä ei pidä unohtaa.
        Ps.eikä tuo prosenttilukus ole oikea..

        Tässä ote lehtijutusta. Parisuhteessa väkivallasta 13 % naisten tekemää. (Lukemien pitäisi olla 50-50, jos kummatkin olisivat tasapuolisesti väkivaltaisia.) Nämä Lukemat toistuvat kaikissa kotimaisissa parisuhdeväkivaltatutkimuksissa. Tänä vuonna on valmistumassa samalla menetelmällä tehtävä uhritutkimus myös miesen osalta. J. Pullin lausuma tarkoittaa kuulemma sitä, että jos nainen on suhteessa väkivaltainen, niin yleensä silloin MIESKIN on väkivaltainen. Eli valintaa tapahtuisi näin päin.

        Ja vielä. Väkivallan tekijä on vastuussa itse omista teoistaan. Väkivälta ei ole kenenkään TOISEN aiheuttamaa!!! Perhe ja parisuhdeväkivalta ei loppuisi ikinä, jos lähdettäisiin näin brutaaleihin uhrin syyllistämistulkintoihin (esimerkiksi tuomioistuimissa).

        "Nainenkin lyö melko usein, vaikka suurin osa perheväkivallasta on miesten tekemää. Vuonna 2004 poliisin tietoon tulleista parisuhdeväkivaltatapauksista 13 prosentissa epäiltiin tekijäksi naista, ilmenee Tilastokeskuksen luvuista.

        Perheväkivallassa, johon lasketaan myös muuhun lähiomaiseen kuin parisuhdekumppaniin kohdistuva väkivalta, oli nainen epäiltynä 15 prosentissa tapauksista.

        Naisten osuus lyöjistä voi olla suurempikin. Perheväkivallasta vain pieni osa tulee viranomaisten tietoon ja tilastoihin. Ensi- ja turvakotien liiton projektipäällikön Hannele Törrösen mukaan miehet kertovat puolison väkivaltaisuudesta vielä harvemmin kuin naiset.

        Miesten kriisikeskuksen projektipäällikön Jussi Pullin mukaan miehet kokevat kertomisen usein häpeälliseksi. Keskuksessa käy asiakkaina sekä lyöviä että lyötyjä miehiä.

        Tilastokeskus julkaisi vuonna 2000 tutkimuksen, jossa olivat mukana kaikki törkeinä pahoinpitelyinä 1998 tutkitut tapaukset. Sen mukaan parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä 37 prosentissa nainen oli kolhinut miestä.

        "On tyypillistä, että perheessä väkivalta on molemminpuolista", Pulli sanoo. Hänen mukaansa miesten ja naisten väkivallassa on paljon samaa: se on usein vallankäyttöä ja lapsuudessa opittu toimintatapa.

        Hannele Törrönen vetää Ensi- ja turvakotien liiton projektia, jolla halutaan tunnistaa naisten lähisuhdeväkivaltaa ja auttaa väkivaltaisia naisia."


      • Mi-yes
        mez-o kirjoitti:

        Tässä ote lehtijutusta. Parisuhteessa väkivallasta 13 % naisten tekemää. (Lukemien pitäisi olla 50-50, jos kummatkin olisivat tasapuolisesti väkivaltaisia.) Nämä Lukemat toistuvat kaikissa kotimaisissa parisuhdeväkivaltatutkimuksissa. Tänä vuonna on valmistumassa samalla menetelmällä tehtävä uhritutkimus myös miesen osalta. J. Pullin lausuma tarkoittaa kuulemma sitä, että jos nainen on suhteessa väkivaltainen, niin yleensä silloin MIESKIN on väkivaltainen. Eli valintaa tapahtuisi näin päin.

        Ja vielä. Väkivallan tekijä on vastuussa itse omista teoistaan. Väkivälta ei ole kenenkään TOISEN aiheuttamaa!!! Perhe ja parisuhdeväkivalta ei loppuisi ikinä, jos lähdettäisiin näin brutaaleihin uhrin syyllistämistulkintoihin (esimerkiksi tuomioistuimissa).

        "Nainenkin lyö melko usein, vaikka suurin osa perheväkivallasta on miesten tekemää. Vuonna 2004 poliisin tietoon tulleista parisuhdeväkivaltatapauksista 13 prosentissa epäiltiin tekijäksi naista, ilmenee Tilastokeskuksen luvuista.

        Perheväkivallassa, johon lasketaan myös muuhun lähiomaiseen kuin parisuhdekumppaniin kohdistuva väkivalta, oli nainen epäiltynä 15 prosentissa tapauksista.

        Naisten osuus lyöjistä voi olla suurempikin. Perheväkivallasta vain pieni osa tulee viranomaisten tietoon ja tilastoihin. Ensi- ja turvakotien liiton projektipäällikön Hannele Törrösen mukaan miehet kertovat puolison väkivaltaisuudesta vielä harvemmin kuin naiset.

        Miesten kriisikeskuksen projektipäällikön Jussi Pullin mukaan miehet kokevat kertomisen usein häpeälliseksi. Keskuksessa käy asiakkaina sekä lyöviä että lyötyjä miehiä.

        Tilastokeskus julkaisi vuonna 2000 tutkimuksen, jossa olivat mukana kaikki törkeinä pahoinpitelyinä 1998 tutkitut tapaukset. Sen mukaan parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä 37 prosentissa nainen oli kolhinut miestä.

        "On tyypillistä, että perheessä väkivalta on molemminpuolista", Pulli sanoo. Hänen mukaansa miesten ja naisten väkivallassa on paljon samaa: se on usein vallankäyttöä ja lapsuudessa opittu toimintatapa.

        Hannele Törrönen vetää Ensi- ja turvakotien liiton projektia, jolla halutaan tunnistaa naisten lähisuhdeväkivaltaa ja auttaa väkivaltaisia naisia."

        Tuota on oikein harjoiteltu.


      • mez-o
        Mi-yes kirjoitti:

        Tuota on oikein harjoiteltu.

        Kyllähän tässä vähitellen harjaantuu selittämään samoja, moneen kertaan esille tuotuja tilastoja ynnä muuta parisuhdeväkivaltaan liittyvää perusmateriaalia. (DDT)


      • sorry vaan
        parisuhdeväkivallasta kirjoitti:

        87 % on miesten tekemää. Kaikki Suomessa tehdyt tutkimukset ovat samansisältöisiä.

        Kuinka moni mies menee valittamaan, että vaimo hakkaa? Tuskin moni, naisen väkivaltaisuus pidetään salassa. Joten veikan että asia on juuri päinvastoin, kuin mitä sanot.


      • kysymykset
        sorry vaan kirjoitti:

        Kuinka moni mies menee valittamaan, että vaimo hakkaa? Tuskin moni, naisen väkivaltaisuus pidetään salassa. Joten veikan että asia on juuri päinvastoin, kuin mitä sanot.

        ole veikkaus tai arvauskysymyksiä. Oletko milloinkaan kuullut puhuttavan tutkitusta tiedosta? Nämä luekemat perustavat asiasta tehtyihin lukuisiin tutkimuksiin.


    • Jack

      "Mistä johtuu että hakatuksi tulevat naiset on juuri Mervin näköisiä ja käytöksisiä naisia?"

      No, ei kai se ryyppyputki ketään kaunista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe