Nimittäin naisena tunnet vain yhden naisen seksuaalisuuden. Miehet sen sijaan tuntevat kymmnien, jotkut jopa satojen naisen seksuaalisuuden.
Voi tuntua kovlta myöntää, mutta miehet tosiaan tuntevat paremmin naisten seksuaalisuuden. Ehkäpä jopa sinun oman seksuaalisuutesi, sillä jatkuvasti siihen törmää naisissa, että heillä on erilaisia estoja ja hysteriaa, mikä estää toisilla naisilla vapautuneen seksielämän. Toisilla ei.
Mihet tuntevat paremmin naisten
8
503
Vastaukset
- tajunnut tätä
Siinä tapauksessa naiset tuntevat paremmin miehen seksuaalisuuden ja sama pälätys kääntäen loppuun
- Heretomies
En minä ainkaan tiedä. mitä ne muut miehet puuhaa ja millaisia ne on sängyssä.
- Orkku-Orava
Heretomies kirjoitti:
En minä ainkaan tiedä. mitä ne muut miehet puuhaa ja millaisia ne on sängyssä.
Ei naisten seksuaalisuudesta tietämisellä mitään voita. Mä saan orkun vaikken ymmärtäisikään mitään. Muulla ei ole väliä.
- sinulle....
Orkku-Orava kirjoitti:
Ei naisten seksuaalisuudesta tietämisellä mitään voita. Mä saan orkun vaikken ymmärtäisikään mitään. Muulla ei ole väliä.
riittää oma kätesi.
- tämäkin tunnetaan
Orkku-Orava kirjoitti:
Yllättävän moni ei saa orkkua lainkaan. Ja monilla se on hankalaa.
Yleensä näillä asioilla ei ylpeillä muille tytöille.
- Mi-yes
..missa maarin seksuaalisuus ylipaansa on autinominen.
Lansimaalisen naisen seksuaalisuus sitten. Siina olisi femakoille avauksen paikka, tosin keskittyvat paskansuodatuksen. Syystakin. - ex--lotta
Muuten hyvä, mutta tuota teoriaasi vastaan sotivat ne lukuisat miehet, joilla kyllä on kokemusta kymmenistä naisista, mutta ei alkeellisintakaan käsitystä siitä, kuinka nainen tyydytetään.
Paras arvosana, jonka mies voi naiselta saada on korkeintaan tyydyttävä.
Hyvät miehet ovat satuolentoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598188Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu963974- 1123847
- 553343
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint412680- 531834
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23561737Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi431711Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111611Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko181448