Hammasta purren asialinjalla

P.e.p.e.

Eikö nyt kannattaisi taas kokeilla kirjoittelua puhtaasti tästä aiheesta ja kaikesta siihen liittyvästä, kevyttä huumoria unohtamatta. Jospa nuo poistotkin sitä kautta vähenisivät. Itse toivoisin taas kunnon keskusteluja ja kovempikaan sanailu ei juuri itseäni häiritse. Itse olen pyrkinyt välttämään kirjoittajien persoonaan kohdistuvia negaatioita, mutta itse aiheisiin saatan joskus pureuta kovallakin kädellä. Edelleen tulen peräämään feministeiltä niitä samoja asioita, joihin en ole saanut vastauksia.

Itselläni on sellainen käsitys, että ylläpito on reagoinut eräiden kirjoittajien esille tuomiin palstalla esiintyviin ongelmiin. Eikö tästä olisi taas hyvä jatkaa entiseen malliin, hyvässä hengessä?

6

3206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muinoin, kun laivat olivat vielä puuta ja miehet rautaa....
      Purjelaivassa oli pelkistettunä kaikki tarpeellinen, takilat, vinssit ym. vermeet.

      Vain yksi esine oli käytön kannalta tarpeeton (ehkä)"kaljuunakuva".

      Se oli melkein aina nainen ja kaiketi monissa kielissä laiva on feminiininen sana.

      Muuten, mies rakastaa alustaan kuin Harald Hirmunen. mitä kantaa sitten edustaa rva Hirmunen?

      Lisäksi maailman yleisin laivan/venhon nimi on Laura ja Suomessa kaiketi Maria. Onnea Heillekin!

    • j.pukkila

      ..tottakai, marxilaisuus ei koskaan tee pahaa kenellekään, semminkään, kun siitä ei nykysuomessa edes kukaan mitään tiedä..

      ..suunnittelin päivällä aloittavani kommunistien kouluttamisen suomeen, ajattelin perustaa oikein koulutuskeskuksen, pohjantähtiopiston tapaan, mutta käyhän se tietysti näin palstankin välityksellä..

      ..koskas pidetään tentti..??

      ..tuo palstan hyvä henki on minulle kyllä yhtä outo kuin palstan wanhat hywät ajat, vaikea sanoa, mitä palstalla on joskus isoisän rautatien oston aikoihin puuhasteltu..

      • sadunkirjoittajaksi?

        Esikoisteokseni olisi "Punikki ja 7 hyypiötä".

        Tietysti kunnon proletaarihengessä!!;)


      • j.pukkila
        epikuros kirjoitti:

        sadunkirjoittajaksi?

        Esikoisteokseni olisi "Punikki ja 7 hyypiötä".

        Tietysti kunnon proletaarihengessä!!;)

        ..pitäisi varmaan olla jotakin feminismiin liittyvää, kai puniksesta ja 7kääpiöstä jotakin repii..
        ..ehkä helpointa olisi aloittaa jonkinlaisen kiintiön rakentelusta..
        ..tai susikannasta, isoäitikiintiö..??


      • j.pukkila kirjoitti:

        ..pitäisi varmaan olla jotakin feminismiin liittyvää, kai puniksesta ja 7kääpiöstä jotakin repii..
        ..ehkä helpointa olisi aloittaa jonkinlaisen kiintiön rakentelusta..
        ..tai susikannasta, isoäitikiintiö..??

        mutta susilauman johtaja on naarassusi.
        Kyllä siihen saadaan feministinen näkökulma.
        Mutta ehdotukseni oli vasta työnimi, en halua kertoa juonta sillä jos kaksi tietää sen, se ei ole enää salaisuus.
        Meststäjästä (mies) saadaan kyllä pahuuden kulmakivi johon ankkuroituu kaikki kavaluudet ns. Pandoran lipas.

        Kyllä lähtee....


      • P.e.p.e.

        "..tuo palstan hyvä henki on minulle kyllä yhtä outo kuin palstan wanhat hywät ajat"

        No ehkä ajatukseni sisälsi lievää ironiaa,mahdollisesti nostalgiaa mutta ripauksen myös asiaa.


    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe