Kuka veivaa kurat? Hanslankarin sukupuoli? Kuka kantaa tiilet? Kuka tekee tellingit? Tuleeko kurahaarakööri toimeen keskenään?
Feministi muurarina ?
32
1186
Vastaukset
- Supermuija
Repsikat oppiin ja jehuiksi jumalauta!
- holtermann
kantoivat tiilet
yhden rampamummon kanssa jutellut, hän oli niitä entisiä tiilen kantajia.
kahdella kepillä liikku silloin kun tutustuin.
tuskimpa mummo elää enää, mut kaikki kunnia hänelle (kunnolliselle raskaan työn raatajalle)- Hertha
epikuros kirjoitti:
Kevät toi muurarin
noususuhde skekulantit ja
hyvinvointi feministit
rullaati rullaati......Post iucundam iuventutem,
post molestam senectutem,
nooos habeeeeeeebit huuuuu-uu-mus, noos habeeebiiit hu-uu-mus!
- tietty
kuka sattuu olemaan vähiten kännissä.
- täällä
taas joku, joka näkee naisen olentona, joka ei pysty mihinkään... voivoi
En ala kertomaan miten tääkin homma hoituisi. - kysytään yhdessä
Kuka tekee sortuvat katot, kuka tekee hometalot, kuka unohtaa lämpövuorauksia seinärakenteista, kuka tekee huonot betonivalut, kuka ..
- geeni
Odotan mielenkiinnolla vastauksia.
- geeni
geeni kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla vastauksia.
kaipa nyt joku jo huomaa, että kyllä ne naisetkin jotain....
- Miesten sanoja
Miten toimii, kuuluuko asiayhteyteen,Jöröö!!
KUKA MUURAA? ne virhelaskelmat.
muurit murtuvat kuin Berliinissä ja katot sortuvat.
Silloin kun vielä suunnittelijat käyttivät omia aivojaan, työkokemusta ja laskutikkua.
Niin silloin katot kestivät.
No kerronko mikä on laskutikku?? :=)- jorojukka-kukka
Miesten sanoja kirjoitti:
Miten toimii, kuuluuko asiayhteyteen,Jöröö!!
KUKA MUURAA?Oikea vastaus: Miehet.
No rakennusalan ammattilaiset tietennii. Mitä tuota kyselet. Enimmäkseen he ovat miehiä, kuten hoitoalan ammattilaisten enemmistö on naisia. Mutta jos yrität vihjata että kaikki miehet pystyvät noihin mainitsemiisi hommiin, niin johan pistelet omiasi. Kuka osaa, kuka ei. Riippuu siitä minkä alan ihmisestä on kyse.
- Kurre_Orava
epikuros kirjoitti:
ne virhelaskelmat.
muurit murtuvat kuin Berliinissä ja katot sortuvat.
Silloin kun vielä suunnittelijat käyttivät omia aivojaan, työkokemusta ja laskutikkua.
Niin silloin katot kestivät.
No kerronko mikä on laskutikku?? :=)Osakko muuten käyttää laskutikkua...
*heh* Taitaa olla katoavaa kansanperinnettä sekin. Kurre_Orava kirjoitti:
Osakko muuten käyttää laskutikkua...
*heh* Taitaa olla katoavaa kansanperinnettä sekin.kotona on Aristlo Studio ja kokeilin eräänä päivänä ja kyllä se toimi 2 x 2 = noin neljä ja siihen malliin.
Se on hyvä museoesine ja "palikkatestikapula"
Mutta todella siinä joutui aina vähän kelaamaan kun sitä käytti, kun sai lopputulokesen niin arveli, että onko tulos realistinen.
Nyt kun kone pukka pitkänrjan desimaaleja ja immeiset vielä uskovat, että kaikki on totta.
Mikä on kurahaarakööri? Ainakin mulle tämä palsta on opettanut monia uusia sanoja niiden tarpeellisuudesta tai älykkyydestä en kyllä tiedä... Olen oppinut ainakin kymmenen vittu päätteistä sanaa joiden olen asiayhteydestä ymmärtänyt tarkoittavan naista/feministiä...
Itse asiaan nykyisessä kodissani jossa olen useamman vuoden asunut on naisen tekemä takka ja hyvin toimii.- kumminkaan
Nyt ne alkaa kyselemään miten sen teit. Ai niin, et sanonutkaan että olet sen itse tehnyt, sillä siitä voi säästyä.
Eihän nykyään kukaan osaa enää muurata kunnollista tiilimuuria. Muurit ostetaan valmiina.
Myönnän etten osaa asentaa valmiina ostettavaakaan muuria. Mutta eipä hätiä mitiä: osaan sen sijaan tehdä omaa palkkatyötäni, josta tienaamallani rahalla palkkaan ammattilaisen ( joka todennäköisesti on mies, myönnetään, mutta mitä siitä? )pystyttämään tarvittaessa muurin.
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole. Miksi minun pitäisi - sukupuolesta riippumatta - osata tehdä se itse, kun olen ihan eri alan ihminen?
En minäkään edellytä että ulkopuoliset osaavat tehdä minun palkkatyötäni. Ei heidän tarvitse. Heillä on tässä eriytyneessä spesialistien yhteiskunnassa oma erikoisalansa - jota minä en puolestani osaa. Ei muusikon tarvitse osata opettaa matematiikkaa yläasteella eikä matikan open tarvitse osata kalastaa eikä kalastajan tarvitse osata korjata tietokoneita.
Hähä, ettepäs saa syytettyä minua miesten hyväksikäytöstä tässä muurausasiassakaan! Ne on ne "naiselliset" seijat jotka aina kitisevät miehiä apuun ja vaativat muita tekemään kaiken puolestaan. Me femakot teemme joko itse tai palkkaamme työmiehen/naisen. Emme pidä muita ihmisiä ilmaisina palvelijoinamme. En minä ainakaan.Ai niin, piti reagoida alkuperäisen kirjoituksen otsikkoon.
Siis. Feministi muurarina:
En tiedä onko sellaista ammattikuntaa kuin muurarit nykyään enää olemassakaan. Mutta jos on, niin en usko että feminismi on este alalle pääsemiselle.
Kerronpa salaisuuden: feminismi ei ole este millekään alalle pääsemiselle. ( Jätän laskuista pois kriminaali"ammatit" kuten sutenöörin homman. Sehän ei ole kunniallinen ammatti - kuten muurarius on - vaan yksi rikollisuuden muoto. )
Voisi olettaa että feministit ovat keskimäärin koulutetumpia ja akateemisempia kuin muut kansalaiset, sekä miehet että naiset, mutta tämä on omaa mututietoani ( me femakot emme näet lankea esittämään omaa mututietoamme faktana, vaan myönnämme että se on mututietoa eikä tutkittua sellaista ). Feminismi ei kuitenkaan pakota naista akateemiselle alalle. Minä en esim. toimi akateemisessa ammatissa, vaikka päänuppia kyllä piisaisi siihenkin.
Katsokaas, minkäs minä sille voin että olen - useimpien feministien lailla - paitsi kaunis, viehättävä, naisellinen, taiteellisesti lahjakas, hauska, reilu ja älyttömän kiva, myös terävä ja älykäs. JA NIIN VAATIMATON.- Ja juna jatkaa
Paha-Outi kirjoitti:
Ai niin, piti reagoida alkuperäisen kirjoituksen otsikkoon.
En tiedä onko sellaista ammattikuntaa kuin muurarit nykyään enää olemassakaan. Mutta jos on, niin en usko että feminismi on este alalle pääsemiselle.
Kerronpa salaisuuden: feminismi ei ole este millekään alalle pääsemiselle. ( Jätän laskuista pois kriminaali"ammatit" kuten sutenöörin homman. Sehän ei ole kunniallinen ammatti - kuten muurarius on - vaan yksi rikollisuuden muoto. )
Voisi olettaa että feministit ovat keskimäärin koulutetumpia ja akateemisempia kuin muut kansalaiset, sekä miehet että naiset, mutta tämä on omaa mututietoani ( me femakot emme näet lankea esittämään omaa mututietoamme faktana, vaan myönnämme että se on mututietoa eikä tutkittua sellaista ). Feminismi ei kuitenkaan pakota naista akateemiselle alalle. Minä en esim. toimi akateemisessa ammatissa, vaikka päänuppia kyllä piisaisi siihenkin.
Katsokaas, minkäs minä sille voin että olen - useimpien feministien lailla - paitsi kaunis, viehättävä, naisellinen, taiteellisesti lahjakas, hauska, reilu ja älyttömän kiva, myös terävä ja älykäs. JA NIIN VAATIMATON.raiteillaan, ja vielä pääraidetta pitkin. Muut odottakoon kun minä "luulen" meneväni.
- Kurre_Orava
Paha-Outi kirjoitti:
Ai niin, piti reagoida alkuperäisen kirjoituksen otsikkoon.
Katsokaas, minkäs minä sille voin että olen - useimpien feministien lailla - paitsi kaunis, viehättävä, naisellinen, taiteellisesti lahjakas, hauska, reilu ja älyttömän kiva, myös terävä ja älykäs. JA NIIN VAATIMATON.Itse asiassa on olemassa oikein muurarin mestaritutkinto.
Vaatii tietämystä alan erikoisuuksista. Kysyttyjä ammattilaisia ovat.
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Aihesivut/Rakennusterveys/RATS/Muurari.htm Kurre_Orava kirjoitti:
Itse asiassa on olemassa oikein muurarin mestaritutkinto.
Vaatii tietämystä alan erikoisuuksista. Kysyttyjä ammattilaisia ovat.
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Aihesivut/Rakennusterveys/RATS/Muurari.htmHieno ammatti.
Mutten vieläkään tajua millä lailla tuon ammattikunnan olemassaolo olisi todiste naisia ja/tai feminismiä vastaan, kuten ketjun aloittaja vihjaili.- Hertha
Paha-Outi kirjoitti:
Hieno ammatti.
Mutten vieläkään tajua millä lailla tuon ammattikunnan olemassaolo olisi todiste naisia ja/tai feminismiä vastaan, kuten ketjun aloittaja vihjaili.Olisiko mahdollista, että jää tekemättä ero muurarien ja vapaamuurarien välillä?
Hertha kirjoitti:
Olisiko mahdollista, että jää tekemättä ero muurarien ja vapaamuurarien välillä?
Varsin mahdollista. Muttra ei vapaamuurarienkaan olemassaolo ole argumentti femninistejä/naisia vastaan.
Välillä näiden sovakoiden järjenjuoksua on todella vaikea ymmärtää. Ja sitten vielä puhutaan hymähdellen naisen logiikasta!
Tämän viestiketjun aloittajan logiikka on vielä enemmän vinksallaan kuin noissa hulppean legendaarisissa "nainen ajoi Oulussa autoa humalassa - feministit hävetkää! " - jutuissa. Noissa jutuisaa logiika menee näin: jos kuka tahansa nainen missä ja milloin tahansa tekee jotain väärää, niin se on feministien syytä. Logiikka heittää, mutta naisen halveksunta perustuu kuitenkin jonkun todistettavsti olemassaolevan naisen todistettavasti rumaan käytökseen.
Tämä "kuka muuraa muurin" -logiikka on astetta kimurantimpaa. Se perustuu ajatteluun, että jos joku mies jossain päin maailmaa osaa hyvin jonkun asian, niin se todistaa että feministit ovat huonoja ihmisiä - ts. feministien kelvottomuus todistetaan jonkun miehen kyvykkyydellä. Siis: MIEHEN omaama taito kertoo jotain NAISESTA.
Terv. nimim. " Olipa kerran 1800-luvulla Keikyällä nuorukainen, joka irvisti rumasti kylätiellä - suomalaiset miehet hävetkää! "
- Hertha
Hohoijaa tätä teinihuumoria.
Sano vain suoraan "ihmiset, joilla on kuukautiset". Kuukautisvuoto syntyy sukukypsässä iässä olevalla naisella, joka ei kuukautiskierron aikana ole tullut raskaaksi.Puolusteletko kuukautisia? Johan Jahve-jumalan luottomies Mooses tuhansia vuosia sitten totesi että kuukautiset tekevät naisesta saastaisen. Älä yhtään yritä väittää Moosekselle vastaan...
- Hertha
Paha-Outi kirjoitti:
Puolusteletko kuukautisia? Johan Jahve-jumalan luottomies Mooses tuhansia vuosia sitten totesi että kuukautiset tekevät naisesta saastaisen. Älä yhtään yritä väittää Moosekselle vastaan...
Joo. Ja käytän niistä yleiskielen sanaa "kuukautiset". "Menstruaatio" on vähän vaikea joidenkin ääntää näin sillinpyrstösuussa-päivänä.
Toivottavasti Karpela kieltää tämän palstan alle 18-vuotiailta, ettemme tuottaisi heille liikaa hämminkiä suorapuheisuudellamme. Hertha kirjoitti:
Joo. Ja käytän niistä yleiskielen sanaa "kuukautiset". "Menstruaatio" on vähän vaikea joidenkin ääntää näin sillinpyrstösuussa-päivänä.
Toivottavasti Karpela kieltää tämän palstan alle 18-vuotiailta, ettemme tuottaisi heille liikaa hämminkiä suorapuheisuudellamme."Menstruaatiossa" on peräti neljä peräkkäistä konsonanttia. Ei oikein sovi vokaalipitoista suomea äidinkielenään puhuvan suuhun.
Mutta nythän on kyse itse ilmiön saastaisuudesta. Hyi, naisen pimpistä tulee verta, hyi hyi hyi! Sinäkö edelleen kiellät että se on syntistä, saastaista ja hävettävää? Ystävämme Mooses kääntyy haudassaan.- Hertha
Paha-Outi kirjoitti:
"Menstruaatiossa" on peräti neljä peräkkäistä konsonanttia. Ei oikein sovi vokaalipitoista suomea äidinkielenään puhuvan suuhun.
Mutta nythän on kyse itse ilmiön saastaisuudesta. Hyi, naisen pimpistä tulee verta, hyi hyi hyi! Sinäkö edelleen kiellät että se on syntistä, saastaista ja hävettävää? Ystävämme Mooses kääntyy haudassaan.Ja sitten on vielä tuo alkuosa "men". Ai. Ai.
---
Kyllähän kuukautiset välistä ovat melko sotkuiset, mutta en ole niillä kyllä Moosesta enkä muitakaan profeettoja pahemmin häirinnyt, enkä kirkonpenkkejä tuhrinut.
---
Kyllähän se on enempi aviomiehen häpeä, jos naisella on kuukautiset. Ei ole näet saanut vaimoa raskaaksi. Hertha kirjoitti:
Ja sitten on vielä tuo alkuosa "men". Ai. Ai.
---
Kyllähän kuukautiset välistä ovat melko sotkuiset, mutta en ole niillä kyllä Moosesta enkä muitakaan profeettoja pahemmin häirinnyt, enkä kirkonpenkkejä tuhrinut.
---
Kyllähän se on enempi aviomiehen häpeä, jos naisella on kuukautiset. Ei ole näet saanut vaimoa raskaaksi.Niin, jospa Mooseksella olikin potenssivaikeuksia, ja hän naamioi omat impotenssin aiheuttamat huonommuudentuneensa tekemällä potenssiongelmiensa seurauksesta eli vaimonsa toistuvista kuukatisista sen ongelman ytimen? Eli miehelle tyypillisellä logiikalla sekoitti syyn ja seurauksen?
- Hertha
Paha-Outi kirjoitti:
Niin, jospa Mooseksella olikin potenssivaikeuksia, ja hän naamioi omat impotenssin aiheuttamat huonommuudentuneensa tekemällä potenssiongelmiensa seurauksesta eli vaimonsa toistuvista kuukatisista sen ongelman ytimen? Eli miehelle tyypillisellä logiikalla sekoitti syyn ja seurauksen?
Siihen aikaan miehillä oli useampia vaimoja. Arvaahan siinä, miten käy, jos on ponssiongelmia. Naisten teltoissa tympeä verenhaju joka nousee taivaaseen saakka. Tosi noloa. Ja piti lisääntyä ja täyttää maa.
Hertha kirjoitti:
Siihen aikaan miehillä oli useampia vaimoja. Arvaahan siinä, miten käy, jos on ponssiongelmia. Naisten teltoissa tympeä verenhaju joka nousee taivaaseen saakka. Tosi noloa. Ja piti lisääntyä ja täyttää maa.
... että siitä veren hajusta tehtiin ongelman ydin. Saastainen haju, kun paljasti miehen kyvyttömyyden!
Terv. Outi Kuraverinen ( luen paraikaa lapseni kirjahyllystä vohkimaani Harry Potteria )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514