Painoideksi = tasa-arvomittari

MathFem

Onko naisten painoideksi mittari tasa arvolle. Eli mitä alhaisempi naisten paino-indeksi maassa on, sitä alhaisempi on naisten ja miesten tasa-arvo. Mitä laihemmaksi naiset laihduttavat itsensä, sitä enemmän he ovat alistuneet miesten ulkonäkövaatimuksille, mikä on merkki siitä, että naiset yleensä yhteiskunnassa ovat miehille alistettuja. Laiha = miesten täydellinen seksiobjekti.

Huomautus: tietenkin paino-indeksissä pitää ottaa huomioon muita muuttujia, kuten perinnöllisyys. Mutta nämä voidaan eliminoida laskemalla varsinaiseksi tasa-arvoindeksiksi miesten ja naisten paino-indeksien erotus.

16

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva..

..että läskeistäkin on jotain hyötyä naiselle.

Eihän missään tapauksessa kannata pitää huolta itsestään ja olla seksi objektina.

Me miehet olemme tienneet sen jo kauan ja olemme pitäneet huolta siitä, ettei seksiobjektiuus oo ongelma.

Vaimon naamastakin näkee, että asiassa on onnistuttu!

Ah ihana tasa-arvo ja me trollaajat.

• Vasuri'

ei kai voi olla miesten mieleen koska liika laihuus aiheuttaa naisilla hedelmättömyyttä.

Feministit haluavat rajoittaa myös ja ainakin aidosti hyväkuntoisten -ja näköisten naisten esiintymistä, kuulemma sillä perusteella että se voi lietsoa anoreksiaa tms.

• jebujee

Kukaan mies ei ole asettanut naisten ulkonäkövaatimuksia. Sen ovat tehneet muodin suunnittelijat, media, ja lopulta naiset itse.

• Hoikkuus on terveellistä. Hoikkuus on osoitus riittävästä liikunnasta ja oikeasta ravinnosta. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Hoikkuuden tarkoituksena ei ole miellyttää miehiä. Arvostan itseäni enkä tahdo aiheuttaa terveydelleni ja omalle ruumiilleni vahinkoa esim. tupakoimalla, viinan kanssa lutraamalla tai mässyttämällä karkkia.

Anoreksia on sitten asia erikseen. Se on sairaus.

• avecMaria

"Hoikkuus on osoitus riittävästä liikunnasta ja oikeasta ravinnosta."

Tai hyvistä geeneistä.

• Sanelma

syön ja juon kuin possu ja olen hoikka-geneettinen murmeli siis

• Sanelma
        avecMaria kirjoitti:

Tai hyvistä geeneistä.

olen kuin possu pellossa ja hyvin menee

• telaketjufeministi

Hoikka ihminen voi myös olla pullamössöä sisältäpäin. Ja syödä lähinnä vain pikaruokaa. Hoikkuus ei siis automaattisesti tarkoita itsestään huolehtimista (ainakaan sen enempää kuin muukaan paino). Ärsyttävää että lihaviin tai vähäkin ylipainoisiin naisiin - ja ehkäpä miehiinkin - liitetään ennakko-oletus laiskuudesta, saamattomuudesta ja huonosta itsekontrollista. Senhän takia hoikka nainen saa työpaikan helpommin kuin painavempi kanssasisar. Tässäpä vasta työtä feministeille...

• telaketjufeministi
        telaketjufeministi kirjoitti:

Hoikka ihminen voi myös olla pullamössöä sisältäpäin. Ja syödä lähinnä vain pikaruokaa. Hoikkuus ei siis automaattisesti tarkoita itsestään huolehtimista (ainakaan sen enempää kuin muukaan paino). Ärsyttävää että lihaviin tai vähäkin ylipainoisiin naisiin - ja ehkäpä miehiinkin - liitetään ennakko-oletus laiskuudesta, saamattomuudesta ja huonosta itsekontrollista. Senhän takia hoikka nainen saa työpaikan helpommin kuin painavempi kanssasisar. Tässäpä vasta työtä feministeille...

Eiköhän se ihanne pitäisi olla normaalipainoinen, ei hoikka tai lihava. Normaalipainon indeksin alarajoilla oleskelu on paljon huonompi juttu kuin sen ylärajoilla oleminen.

• Ilkikurimus
        telaketjufeministi kirjoitti:

Onhan ne narkitkin ihan älyttömän luurankoja!

• avecMaria kirjoitti:

Tai hyvistä geeneistä.

Jotkut eivät liho, vaikka söisivät kuin hevoset ja kulkisivat kaikki 100 metriä pitemmät matkat autolla. Minä en kylläkään ole sitä tyyppiä: jos laiskistun niin pulskistun, joten pidän huolen sitä etten laiskistu.

Mielenkiintoista muuten, että palstan sovakot julistavat minkä tahansa asian tai ilmiön heti ongelmaksi, jos vaikuttaa siltä että ko. ominaisuus olisi yhdelläkin feministiksi julistautuneella naisella. Pari päivää sitten joku valopää hehkutti "tietävänsä" että feminismi lihottaa ja feministit ovat ylipainoisia lylleröitä. Kun vastauksista saattoi päätellä monien palstan femakkojen olevan pikemminkin laiheliineja, niin yhtäkkiä lihavuus lakkasi olemasta ongelma, ja alettiin puhua laihuuden haitoista. Viimeisin totuus on, että KAIKKI feministit ovat anorektikon näköisiä, mikä puolestaan on osoitus feministien mielenterveysongelmista yms. yms. yms.

Minä muuten en ole laiha vaan nimeomaan hoikka: 166 cm ja 55 kg. Paino kyllä nousee äkkiä, jos erehdyn perunalastu-siideri-hampurilaislinjalle. Minulla on taipumus sekä lihoa etä laihtua huimaavaa vauhtia. Onneksi kesä on tulossa, ja silloin mikään rasvainen ei edes maistu. Saunaolut kylläkin.

Terv. Olvidieetti-Outi.

• sanovat nuo ravintotieteilijät, että ihmisen pitäisi syödä paljon vihreää, vihanneksia, juuria, salaatteja ja "ruohoja" pysyäkseen hoikkina.

Ajelin viimi kesänä böndellä ja näin valtavan kokoisia lehmiä ja jopa utereiden tukena oli jonkinlainen liivi.

Siitä pöty puhetta tuo ruohojejn syönti.

Itse hyväksyn vain seuraavat vihannekset: marinoidut valkosipulinkynnet, ilmakuivatut paprikat neitsyt oliiviöljyssä, etikkapunajuuret ja venäläiset suolakurkut.

• Hertha
        epikuros kirjoitti:

sanovat nuo ravintotieteilijät, että ihmisen pitäisi syödä paljon vihreää, vihanneksia, juuria, salaatteja ja "ruohoja" pysyäkseen hoikkina.

Ajelin viimi kesänä böndellä ja näin valtavan kokoisia lehmiä ja jopa utereiden tukena oli jonkinlainen liivi.

Itse hyväksyn vain seuraavat vihannekset: marinoidut valkosipulinkynnet, ilmakuivatut paprikat neitsyt oliiviöljyssä, etikkapunajuuret ja venäläiset suolakurkut.

Maidon- ja lihantuotantoon jalostettu lypsykarja saa kyllä muutakin ruokaa kuin endiivisalaattia.
        Vertaa vain Intian pyhiin lehmiin!

• Hertha kirjoitti:

Maidon- ja lihantuotantoon jalostettu lypsykarja saa kyllä muutakin ruokaa kuin endiivisalaattia.
        Vertaa vain Intian pyhiin lehmiin!

ne ovat siellä urbaanilehmiä jotka ovat median muokkaamia;)

Vielä lihvaista lehmistä, kyllä ne siellä pelolla vain ruohoa pupelsivat.

• avecMaria
        Paha-Outi kirjoitti:

Jotkut eivät liho, vaikka söisivät kuin hevoset ja kulkisivat kaikki 100 metriä pitemmät matkat autolla. Minä en kylläkään ole sitä tyyppiä: jos laiskistun niin pulskistun, joten pidän huolen sitä etten laiskistu.

Mielenkiintoista muuten, että palstan sovakot julistavat minkä tahansa asian tai ilmiön heti ongelmaksi, jos vaikuttaa siltä että ko. ominaisuus olisi yhdelläkin feministiksi julistautuneella naisella. Pari päivää sitten joku valopää hehkutti "tietävänsä" että feminismi lihottaa ja feministit ovat ylipainoisia lylleröitä. Kun vastauksista saattoi päätellä monien palstan femakkojen olevan pikemminkin laiheliineja, niin yhtäkkiä lihavuus lakkasi olemasta ongelma, ja alettiin puhua laihuuden haitoista. Viimeisin totuus on, että KAIKKI feministit ovat anorektikon näköisiä, mikä puolestaan on osoitus feministien mielenterveysongelmista yms. yms. yms.

Minä muuten en ole laiha vaan nimeomaan hoikka: 166 cm ja 55 kg. Paino kyllä nousee äkkiä, jos erehdyn perunalastu-siideri-hampurilaislinjalle. Minulla on taipumus sekä lihoa etä laihtua huimaavaa vauhtia. Onneksi kesä on tulossa, ja silloin mikään rasvainen ei edes maistu. Saunaolut kylläkin.

Terv. Olvidieetti-Outi.

Mitäpä eivät pojat yrittäisi, jotta saisivat vähän vääntää itseään paremmassa seurassa...;)

Olen kanssasi aivan saman kokoinen, mikäli mitat sen kertovat. En ole herkästi lihovaa tyyppiä, mutta jonkinlainen roti tulee syömisessä olla.

Viime aikoina on painoni vain pudonnut. Olen kai surrut itseltäni nälän pois. On ollut vähän muuta miettimistä kuin ruoka. Toisaalta, toiset lihovat suruistakin - en kuulu heihinkään.

Moneksi on.

• just joo
        epikuros kirjoitti:

sanovat nuo ravintotieteilijät, että ihmisen pitäisi syödä paljon vihreää, vihanneksia, juuria, salaatteja ja "ruohoja" pysyäkseen hoikkina.

"Ajelin viimi kesänä böndellä ja näin valtavan kokoisia lehmiä ja jopa utereiden tukena oli jonkinlainen liivi.

Siitä pöty puhetta tuo ruohojejn syönti."

Haloo, onko ihme jos lehmät on jalostettu sellaisiksi etteivät ne pysty edes omaa ruumiin (ja utareidensa) painoa kantamaan ilman jalkavaivoja ja tukiliivejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56