Mistä syystä sen voisi miehelle maksaa???
miehille sosiaalituki
7
269
Vastaukset
- jorojukka-kukka
No siksi, etteivät ne viitsi mennä töihin. :)
- rusalka
kukkahattu päässä!
rusalka kirjoitti:
kukkahattu päässä!
sanoo vanha venäläinen sananlasku:
"rumia naisia ei ole olemassakaan, on vain liia vähän votkaa (kaljaa)" ;)- ja toisinpäin
epikuros kirjoitti:
sanoo vanha venäläinen sananlasku:
"rumia naisia ei ole olemassakaan, on vain liia vähän votkaa (kaljaa)" ;)Kai jo tajusitkin?
Eipä ole ihme, että naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt, kun seiskytluvulla ei ilman potentiaalista komean miehen seuraa päässyt kattelemaan niitä komeita uroita. - rusalka
ja toisinpäin kirjoitti:
Kai jo tajusitkin?
Eipä ole ihme, että naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt, kun seiskytluvulla ei ilman potentiaalista komean miehen seuraa päässyt kattelemaan niitä komeita uroita.Mikähän on kun minusta tutuu, että kalja ym. alkoholituotteet tuntuvat kuitenkin maistuvan maskuliineille huomattavasti paremmin ja suuremmassa määrin kuin feminiineille?
Onko todellakin ongelma, jos joskus juon kolme lonkeroa tai joskus toisella kertaa viiniä?
Tanssimisesta olen aina tykännyt, mutta minä kuulunkin siihen ikäluokkaan joka tanssia rytyytti discossa eikä silloin tarttenut välttämättä miestä SIIHENKÄÄN.
- smith
Pois vaan. Molemmilta.
- rusalka
olen sitä mieltä, että hyvinvointivaltion malli on hyvä. Hahaa, justiinsa oli juttu Californiasta suomalaisen Antti Hautamäen, olikos se Berkeleyssä Sitran tutkija. Taas siteeraan Suomen Kuvalehteä ja yhtä ainoaa lausetta:
"...Nyt nähdään, että menestys on kiinni muistakin tekijöistä kuin omasta yrittämisestä..."
Minulla on tästä aiheesta PALJON sanottavaa, mutta tuleekos tähän minkäänlaista vastakaikua. En viitsi kirjoittaa, jos heti tykitetään alas kun olen nainen.
No juu sen verran sanon, että olen nähnyt vaihto-oppilasvuoteni aikana Kaliforniassa sekä hyvää että huonoa USAsta. Vituttaa se yltiöihannointi mitä täällä tehdään ja juostaan perässä matkien. Amerikka on laaja maanosa ja siellä on paljon vaikeuksia ihmisillä, ei kaikki ole sitä kulissia mitä täällä nähdään. Aina vaan on niitä, jotka hyötyy asioista eniten rahassa...ei ajatella suurestikaan kaikkien hyvinvointia. Siis amerikoissa... Hyvät ihmiset pitää ottaa huomioon konteksti missä liikutaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584