http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1180799
Poliisi takavarikoi muslimien teurastamat lampaat
6
420
Vastaukset
- loginomi
Tästä IS:n jutusta tulee muistuu mieleeni juttu Tampereen käräjäoikeudesta jossa muslimimiestä syytettiin varkauksisista: "Koraani kieltää varastamisen ja koska olen muslimi en voi varastaa, olen siis syytön!" M.O.T.
- Lampaansyöjät
Järjetöntä direktiivien vahtimista, kyllä näkee, että Suomi on EUn mallimaa. Suomessa vedettiin ennenvanhaan lampailta kurkut auki ihan samaan týyliin, paitsi että Allahin sijasta saatettiin päästää suusta parit perkeleet joskus, eikä kukaan pitänyt pahana tainnutuksen puuttumista. Olemme direktiivien orjia.
- tainnutettiin
Muistan minäkin asioita yli50v taakseppäin. Tainnuttamatta ei kurkkua avattu, kuin ahvenilta joskus. Sika tapettiin ampumalla sitä päähän ja sitten kaulavaltimo auki. Missä lienet asustellut?
- vasikoimassa?
Oliko SavoRULES sattumoisin käymässä sydän-Hämeessä ja järkyttyi näkemästään niin, että bää-ää-äätti vasikoida poliisille?
- vasikoida
käyttävät kriminaalimyönteiset luuserit!
Minä en liikuskele Hämeessä päin sillä jos niin tekisin nousisi Hämeen ÄO kerralla 45%
Siitähän nousisi juhlapäivä Hämeeseen joten en aio turhaan ilostuttaa niitä julleja.
PS: Tämä ei ole oikea paikka kertoa lammasleikeistäsi, pervo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564