Dressman ja Altia vatäytyi

Seiskasta.

15

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rangaistus tuli.

"Vaateketju Dressmann lopettaa mainostamisen Seitsemän päivää -lehdessä. Syynä on lehteä vastaan suunnattu nettiboikotti, josta osansa ovat saaneet lehdessä ilmoittaneet yritykset.

– Toistaiseksi emme mainosta lehdessä. Seuraamme tilannetta, sanoo Dressmannin markkinointijohtaja Petter Eklund.

Dressmann on mainostanut lehdessä viime vuoden alusta alkaen.

Uusimmassa Seitsemän päivää -lehdessä mainostaneen juomayhtiön Altian mainoskampanja päättyi alkuperäisen suunnitelman mukaan lehdessä viime viikolla.

Altian markkinointijohtajan Arja Liimataisen mukaan yhtiöllä ei ole suunnitelmissa aloittaa uutta mainoskampanjaa lehdessä.

– Palautetta on tullut tosi paljon. Viikonlopun aikana tuli kymmeniä sähköposteja, Liimatainen sanoo.

Mr. Lordin eli Tomi Putaansuun siviilikuvan julkaisusta vihastuneet henkilöt lähettivät lehden mainostajille sähköpostiviestejä, joissa näitä vaadittiin lopettamaan mainostaminen lehdessä.

Myös lehden keskustelufoorumi täyttyi vihaisista viesteistä.

Viime perjantaina juomavalmistaja Olvi ja matkatoimisto Travellink ilmoittivat lopettavansa mainostamisen lehdessä."

http://www.taloussanomat.fi/etusivu/5814583.asp

• Onneksi

en osta mitään Dresmannilta muutenkaan enkä Altiasta. Vaatteet hommaan laadukkaammista paikoista ja viinan tuon aina ulkomaanmatkoilta.

• saisi mennä

konkurssiin.
      Sama lehti on rikastunut Nykästen skandaaleilla.

• porukkaa??

Kyllä olis Nykäsellä jäänyt muutama aamupuuro syömättä jollei olisi saanut kyseistä lehteä vääntämään juttua hänestä.Kyllä kait se on pikemminkin niin että julkimot elää noista lehdistöistä.

• lapsukainen oi-

kealle palstalle.

• ja imee

tuttia. Sinappitehtaaksi kirjoitat yllättävän hyvin.

• tuotteita

Koska ovat niin herkkähipiäisiä.

• anha setä

Ymmärrettävästi vetää herneen nenään jos ei moista roskalehteä enään nää kun seiska kuopataan.
        Vanhajen juoru ämmien ja setien irstailulehteä tulee piireissä tietävästi ikävä.

• Voi ostella,

kaikkea. Ei tarvii kuin boikotoida yhtä lehteä. Toisin on sinulla. Kuljetko lista taskussa mitä voi ostaa? Ei Olvia,Kossua,tiettyjä vaatteita tai matkatoimiston matkoja.Säälin sinua.

• vaikeeta kun
        Voi ostella, kirjoitti:

kaikkea. Ei tarvii kuin boikotoida yhtä lehteä. Toisin on sinulla. Kuljetko lista taskussa mitä voi ostaa? Ei Olvia,Kossua,tiettyjä vaatteita tai matkatoimiston matkoja.Säälin sinua.

tekis mieli ostaa taulutv.jota seiskassa mainostettiin.Nyt ei sitten voikkaan.:)Lapset on lapsia.

• Perskeppi
        Voi ostella, kirjoitti:

henkilö boikotoi niitä tuotteita jotka raiskaavat itselle tärkeitä arvoja. Siksi minä lasken Lordin ja siksi Seiskan boitojat minun arvojeni raiskaajiksi. Se, että jos et boikotoi mitään, kertoo siitä, että sinulla ei ole arvija taikka että olet tyhmä

• kohdallaan.
        Perskeppi kirjoitti:

henkilö boikotoi niitä tuotteita jotka raiskaavat itselle tärkeitä arvoja. Siksi minä lasken Lordin ja siksi Seiskan boitojat minun arvojeni raiskaajiksi. Se, että jos et boikotoi mitään, kertoo siitä, että sinulla ei ole arvija taikka että olet tyhmä

Paskalehteä boikotoijan, koska minun arvian mukaan niin kuuluu tehdä.

• Perkeppi
        kohdallaan. kirjoitti:

Paskalehteä boikotoijan, koska minun arvian mukaan niin kuuluu tehdä.

nimimerkkiä, tai edes yhtä nimimerkkiä per keskustelu, niin voisin keskustella kanssasi. Nimimerkittömyys kertoo tyhmyydestä.

Jos nimittäin olet sama henkilö jolle tuossa ylempänä vastasin olet tyhmän lisäksi valehtelija. Mutta ei ka Lordi fanilta muuta voi odottaakkaan.

• Perskeppi
        Perkeppi kirjoitti:

nimimerkkiä, tai edes yhtä nimimerkkiä per keskustelu, niin voisin keskustella kanssasi. Nimimerkittömyys kertoo tyhmyydestä.

Jos nimittäin olet sama henkilö jolle tuossa ylempänä vastasin olet tyhmän lisäksi valehtelija. Mutta ei ka Lordi fanilta muuta voi odottaakkaan.

piti kirjoittaa Perskeppi ;)

• Täytyykin muistaa kyseiset liikkeet positiivisesti jatkossa.

Kehut myös Olville ja sille matkatoimistolle, hyvää bisnesvaistoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56