keskustelijat käykää katsomassa mallia miten keskustellaan sivistyneesti ja huumorin varjolla,
sillä siitä on tosikkomaisuus kaukana ja palsta löytyy kaupungit ja kunnat osiosta ja siellä Pohjois-Pohjanmaan yleispalsta,jossa Haapaveden EVP-OPETTAJAT käärivät kokoon haapavetistä kunnalliselämää HUUMORILLA.
Tämän palstan
36
1167
Vastaukset
- katseltavaa...
selailin profiileja, huomasin, että se on harrastuksesi. Nättejäkin tyttöjä löytyy...
- loginomi
kirjoittajien palsta. Huumoriakin löytyy; tahatonta ja tahallista!
Mustavalkoisen maailmankuvan omaavia kirjoittajia ei ei oikeastaan löydy ja valmius tarkastella maailman menoa monipuolisesta horisontista on hyvä.
Viimeiseen hengenvetoon jääräpäisesti, kaikin kenoin, mielipiteensä pitäviä, vaikka tosiasiat toisin keroisivat, ei ole kuin muutama.
Epäkohtina ovat näköisnikit, joskus viestien ja viestiketjujen poistaminen, mikäli alkuperäinen viestittäjä tuntee saaneensa takkiinsa.
Vallesmanni poistaa laittomat ja asiaankuulumattomat rönsyt kohtuudellisen oikeudenmukaisesti.- uskovaisten
kanssa,kun pilkkasit,etteivät he elä todellisuudessa.
- itse virheesi?
taidat olla niitä aina onnellisesti oikeassa olevia.
- loginomi
uskovaisten kirjoitti:
kanssa,kun pilkkasit,etteivät he elä todellisuudessa.
sillä uskovaiset eivät elä reaalimaailmassa. He elävät toiveiden, pelkojen, satujen, tarinoiden maailmassa; hyvää tarkoittaen ja he pääsevät joskus sattumalta samaan lopputulokseen kuin todellisuudesta voimansa ammentavat, hyvä niinkin.
Henkimaailmaa ei tarvita, sillä sitä käytetään myös kanssaveljien ja sisarten alistamiseen!
Mielipiteen esittäminen ei ole riidan haastamista! - loginomi
itse virheesi? kirjoitti:
taidat olla niitä aina onnellisesti oikeassa olevia.
olenkin joutunut monasti myöntämään virheeni, jopa takkini on kääntynyt monessa asiassa. Esim suhtessani Suomen kirkkoon. Vaikka olen uskonnoton olen erittäin tyytyväinen kirkon työskentelyyn eräillä yhteiskuntamme sektoreilla sekä yksittäisten kirkonmiesten empaattisuuteen maalman myllerrysten uhreille ( Tsunami/ Huovinen).
- uskontoa
loginomi kirjoitti:
olenkin joutunut monasti myöntämään virheeni, jopa takkini on kääntynyt monessa asiassa. Esim suhtessani Suomen kirkkoon. Vaikka olen uskonnoton olen erittäin tyytyväinen kirkon työskentelyyn eräillä yhteiskuntamme sektoreilla sekä yksittäisten kirkonmiesten empaattisuuteen maalman myllerrysten uhreille ( Tsunami/ Huovinen).
siinä ruokarukouskirjoituksessa - OLETKO niin suuri tietäjä ,että pystyt nollaamaan Jumalaan uskomisen turhuudeksi ?
- vakaumusta
loginomi kirjoitti:
sillä uskovaiset eivät elä reaalimaailmassa. He elävät toiveiden, pelkojen, satujen, tarinoiden maailmassa; hyvää tarkoittaen ja he pääsevät joskus sattumalta samaan lopputulokseen kuin todellisuudesta voimansa ammentavat, hyvä niinkin.
Henkimaailmaa ei tarvita, sillä sitä käytetään myös kanssaveljien ja sisarten alistamiseen!
Mielipiteen esittäminen ei ole riidan haastamista!mistä Sinä tiedät asiat niin ylivertaisesti,ettei kristittyjen uskollla ole perusteita? Nyt Sinä syyllistyt itse siihen mustavalkoiseen ahdasmielisyyteen ,josta muita syytät - arvaa oma tilasi anna arvo toisillekin!
Tuollainen halveksima subfasistinen kirjoittelu on todellakin riidanhaastamista. - ironmikes
vakaumusta kirjoitti:
mistä Sinä tiedät asiat niin ylivertaisesti,ettei kristittyjen uskollla ole perusteita? Nyt Sinä syyllistyt itse siihen mustavalkoiseen ahdasmielisyyteen ,josta muita syytät - arvaa oma tilasi anna arvo toisillekin!
Tuollainen halveksima subfasistinen kirjoittelu on todellakin riidanhaastamista... on syytä halveksia ja uskovaiset ovat järjestään tyhmiä. Mitä enemmän uskonkiihkoa, sitä vähemmän älyä. Kun aikuinen ihminen uskoo satuihin ja mielikuvitusmaailmaan, niin jotain on pahoin pielessä.
Toisaalta uskonnot ovatkin kehitetty ihmiskunnan tyhminta ja alinta massaa silmälläpitäen. Pelottelemalla, uhkaamalla ja lupaamalla hyvää jos tottelee, saadaan lapsetkin usein taipumaan vanhempien tahtoon. Lapsenmieliset on kautta aikojen saatu tottelemaan vallanpitäjiä samoilla keinoilla. - ahdasmielisyyttä
vakaumusta kirjoitti:
mistä Sinä tiedät asiat niin ylivertaisesti,ettei kristittyjen uskollla ole perusteita? Nyt Sinä syyllistyt itse siihen mustavalkoiseen ahdasmielisyyteen ,josta muita syytät - arvaa oma tilasi anna arvo toisillekin!
Tuollainen halveksima subfasistinen kirjoittelu on todellakin riidanhaastamista.vastustaa raamatun ahdasmielisyyttä???
- hassu
ironmikes kirjoitti:
.. on syytä halveksia ja uskovaiset ovat järjestään tyhmiä. Mitä enemmän uskonkiihkoa, sitä vähemmän älyä. Kun aikuinen ihminen uskoo satuihin ja mielikuvitusmaailmaan, niin jotain on pahoin pielessä.
Toisaalta uskonnot ovatkin kehitetty ihmiskunnan tyhminta ja alinta massaa silmälläpitäen. Pelottelemalla, uhkaamalla ja lupaamalla hyvää jos tottelee, saadaan lapsetkin usein taipumaan vanhempien tahtoon. Lapsenmieliset on kautta aikojen saatu tottelemaan vallanpitäjiä samoilla keinoilla.pitkästä aikaa järkevä kirjoitus, eikä pelkkää herjaamista.
tähän mielipiteeseen minäkin yhdyn pienin poikkeuksin. - ja jumalalla
uskontoa kirjoitti:
siinä ruokarukouskirjoituksessa - OLETKO niin suuri tietäjä ,että pystyt nollaamaan Jumalaan uskomisen turhuudeksi ?
ei ole mitään tekemistä keskenään, ainoastaan valheen kautta.
- loginomi
uskontoa kirjoitti:
osoitus pikkupojan realistisesta maailmankuvasta;" Kiitos Jeesus ruuasta, leipä oli itteltä".
Poika ei nähnyt ruuan valmistusta, mutta leivä tekemisen alusta loppuun hän tunsi!
Samoin voisi nykylapsi tuumata rahan tulosta automaatista tai blondi sähkön tulosta seinästä!
Uskoa on tai ei ole! Vali siitä! - kuvausta!
loginomi kirjoitti:
osoitus pikkupojan realistisesta maailmankuvasta;" Kiitos Jeesus ruuasta, leipä oli itteltä".
Poika ei nähnyt ruuan valmistusta, mutta leivä tekemisen alusta loppuun hän tunsi!
Samoin voisi nykylapsi tuumata rahan tulosta automaatista tai blondi sähkön tulosta seinästä!
Uskoa on tai ei ole! Vali siitä!mutta kyllä näkee mikä on arvostelukykysi.
- moitin loginomia
ahdasmielisyyttä kirjoitti:
vastustaa raamatun ahdasmielisyyttä???
siitä ,että hän halveksi toisen vakaumusta ja nosti itsensä totuuden torveksi.
- aivan kohta
ja jumalalla kirjoitti:
ei ole mitään tekemistä keskenään, ainoastaan valheen kautta.
uskon asen.
- lukija 2006
Löytyykö? Kaaheelaakee aukia!!!
Galleriasivullasi on jo pelkästään päivän aikana vieraillut enemmän naisia kuin Mikellä ja Olav1/Osccarilla koko elämänsä aikana.
Tosin kaksi kyseistä tyhjäpäätä ovatkin "hyviä ystäviä" joten se selittänee asiaa jonkinverran.- lässyn lässyn
Milloin tuut takasi " kottiin ", yleistä Pohjois-Pohjanmaasta- palstalle?
- olet..
j.jussiW-T kirjoitti:
hyvä syy miksi tulisin takaisin sille keskustelu foorumille?
jo siellä keskustelemassa "iisakki haarainperä"nimimerkillä.
olet.. kirjoitti:
jo siellä keskustelemassa "iisakki haarainperä"nimimerkillä.
minun nimimerkki,sillä kirjoitan aina tällä rekatulla nikillä.
- Jaapa jaa...
j.jussiW-T kirjoitti:
minun nimimerkki,sillä kirjoitan aina tällä rekatulla nikillä.
trallallallalaa.
- lässyn lässyn
j.jussiW-T kirjoitti:
hyvä syy miksi tulisin takaisin sille keskustelu foorumille?
minä sanoin: meillä on sinua ikävä!! ;)
Voit palata sinne, vaikka vannoit, että et takaisin tule. Sano, että tulit takaisin, kun lässyn lässyn pyysi. Ja näyttäähän tuo Sakkekin tuolla pyytävän.. - Sakke
j.jussiW-T kirjoitti:
herkät vehkeet.
Jussukka takaisin.Ei sinun tartte pelätä selkäsaunaa,vaikka oot ollutkin karkuteillä.Sakke puolustaa sinua maailman pahuutta vastaan,jos tarve vaatii.Toivottavasti ei vaadi...heko heko:kin ikävöi sinua....tuu ny takasin,että saahaan kunnon rähinä aikaseksi.
lässyn lässyn kirjoitti:
minä sanoin: meillä on sinua ikävä!! ;)
Voit palata sinne, vaikka vannoit, että et takaisin tule. Sano, että tulit takaisin, kun lässyn lässyn pyysi. Ja näyttäähän tuo Sakkekin tuolla pyytävän..vanhat opetkin ovat jo pyytäneet että tulisin takaisin,mutta taidan tällä kertaa pitää lupaukseni
etten tulekkaan enään sille palstalle kuin pelkkänä tarkkailijana tai sitten sen palstan sheriffinä.- lässyn lässyn
j.jussiW-T kirjoitti:
vanhat opetkin ovat jo pyytäneet että tulisin takaisin,mutta taidan tällä kertaa pitää lupaukseni
etten tulekkaan enään sille palstalle kuin pelkkänä tarkkailijana tai sitten sen palstan sheriffinä.jo hakenut sheriffin paikkaa?
Tuu nyt takaisin, yleisön pyynnöstä!
We want Jussi, we want Jussi! =) lässyn lässyn kirjoitti:
jo hakenut sheriffin paikkaa?
Tuu nyt takaisin, yleisön pyynnöstä!
We want Jussi, we want Jussi! =)mitään tekemistä sillä palstalla ennen syksyä eli katsotaan syyskuussa mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.
- lässyn lässyn
j.jussiW-T kirjoitti:
mitään tekemistä sillä palstalla ennen syksyä eli katsotaan syyskuussa mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.
vannoitko, että et palstalle palaa ennen syyskuuta?
No, nähdään täällä sitten! =D lässyn lässyn kirjoitti:
vannoitko, että et palstalle palaa ennen syyskuuta?
No, nähdään täällä sitten! =Dparas.
- lässyn lässyn
Milloin tuut takasi " kottiin ", yleistä Pohjois-Pohjanmaasta- palstalle?
- lässyn lässyn
laitoin saman viestin 2 kertaa vahingossa! Vain yksi kirjain tuli otsikkoon lisää..
- Hölökyn kölökyn
lässyn lässyn kirjoitti:
laitoin saman viestin 2 kertaa vahingossa! Vain yksi kirjain tuli otsikkoon lisää..
tarvita eikä kaipailla pohjois-pohjanmaa palstalla.iliman aikuinen räkänokka.
- lässyn lässyn
Hölökyn kölökyn kirjoitti:
tarvita eikä kaipailla pohjois-pohjanmaa palstalla.iliman aikuinen räkänokka.
minusta ainakin oli hauska lukea Jussin juttuja ja keskustella hänen kanssaan! =)
- Sakke
sinä Sakkea vihaa niin rajusti,ettet voi tulla kotitanhuville ja Sakelle "muusaksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594