Mitä veikkaisitte?

huu

9

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaa.

      Israelin armeijalla on ollut tapana hakea kaapatut sotilaansa pois, elävinä tai kuolleina. Iskuryhmä pistetään asialle, ryhmä terroristeja ammutaan, haetaan oma mies pois ja tilanne tasaantuu vähitellen.

    • joten kyllähän hänen tappamisensa kansanmurhaa on.

      • huu

        vankiloissa lojuvat "elävältähaudatut" palestiinalaislapset ja naiset eivät ole(kansaa)?


      • arwid
        huu kirjoitti:

        vankiloissa lojuvat "elävältähaudatut" palestiinalaislapset ja naiset eivät ole(kansaa)?

        he oikeastaan ovat Israelin vankiloissa? Jotta tilanne saataisiin pitkällä aikavälillä normalisoitumaan, pitäisi palaestiinalaishallinnon alkaa käyttäytymään vastuullisemmasi ja laittaa rettelöitsijät omiin vankiloihinsa.


      • huu
        arwid kirjoitti:

        he oikeastaan ovat Israelin vankiloissa? Jotta tilanne saataisiin pitkällä aikavälillä normalisoitumaan, pitäisi palaestiinalaishallinnon alkaa käyttäytymään vastuullisemmasi ja laittaa rettelöitsijät omiin vankiloihinsa.

        palestiinalaishallinnon rakennukset on tuhottu, niin palestiinalaisilla pitäisi olla luja hallinto?

        Viimeksi, kun palestiinalaiset saivat poliisilaitoksensa kuntoon, niin Israelin joukot pommittivat kaikki palestiinan poliisiasemat poliiseineen maan tasalle.

        Johdonmukaista politiikkaa Israelilta!

        Muuten: mihin ovat palestiinalaiset lapset sitten syyllistyneet?
        Kivenheitosta elinkautinen?


      • arwid
        huu kirjoitti:

        palestiinalaishallinnon rakennukset on tuhottu, niin palestiinalaisilla pitäisi olla luja hallinto?

        Viimeksi, kun palestiinalaiset saivat poliisilaitoksensa kuntoon, niin Israelin joukot pommittivat kaikki palestiinan poliisiasemat poliiseineen maan tasalle.

        Johdonmukaista politiikkaa Israelilta!

        Muuten: mihin ovat palestiinalaiset lapset sitten syyllistyneet?
        Kivenheitosta elinkautinen?

        Ei sentään kivenheitosta elinkautista pidä tarjota. Ensinnäkin minusta on vähintäänkin erikoista laittaa lapset ulos silloin, kun siellä on rähinöitä. Se on käsittämätöntä kasvatusta. Rangaistus kuuluu tietysti olla sama kuin kivenheitosta heidän omiaankin kohti, jos sellaista tapahtuisi.

        Palestiinalaisten pitäisi tosiaan itse tuomita kivenheittäjänsä. Niin mekin Suomessa teemme omille ilkivallantekijöillemme.

        Isrelin politiikka on johdonmukaista ja tässä kohtaa Israel kohtelee palestiinaishallintoa kuin mitä tahansa suvereenia valtiota. Vastuu järjestyksenpidosta kuuluu hallinnolle. Tähän mennessä palestiinalaiset poliisit eivät ole aina systemaattisesti pyrkineet pitämään ääriaineksia hallinnassa ja oikeusjärjestelmä on ei ole langettanut tuomioita. Ajoittain pyrkimystä on kyllä ollut, mutta pitkäjänteisyydestä ei voi puhua.

        Ei ainakaan tässä tilanteessa hallinto voi itkeskellä sillä, että mitään ei voi tehdä. Pari viikkoa sitten poliisijoukot saivat Israelilta uutta aseistusta. Ei vaan tunnu olevan halua käyttäytyä kuin sivistynyt valtio.


      • huu
        arwid kirjoitti:

        Ei sentään kivenheitosta elinkautista pidä tarjota. Ensinnäkin minusta on vähintäänkin erikoista laittaa lapset ulos silloin, kun siellä on rähinöitä. Se on käsittämätöntä kasvatusta. Rangaistus kuuluu tietysti olla sama kuin kivenheitosta heidän omiaankin kohti, jos sellaista tapahtuisi.

        Palestiinalaisten pitäisi tosiaan itse tuomita kivenheittäjänsä. Niin mekin Suomessa teemme omille ilkivallantekijöillemme.

        Isrelin politiikka on johdonmukaista ja tässä kohtaa Israel kohtelee palestiinaishallintoa kuin mitä tahansa suvereenia valtiota. Vastuu järjestyksenpidosta kuuluu hallinnolle. Tähän mennessä palestiinalaiset poliisit eivät ole aina systemaattisesti pyrkineet pitämään ääriaineksia hallinnassa ja oikeusjärjestelmä on ei ole langettanut tuomioita. Ajoittain pyrkimystä on kyllä ollut, mutta pitkäjänteisyydestä ei voi puhua.

        Ei ainakaan tässä tilanteessa hallinto voi itkeskellä sillä, että mitään ei voi tehdä. Pari viikkoa sitten poliisijoukot saivat Israelilta uutta aseistusta. Ei vaan tunnu olevan halua käyttäytyä kuin sivistynyt valtio.

        "Sivistysvaltion" toimesta Maantasalle pommitettu hallinto ja järjestyslaitos!
        On sanomattakin selvää, ettei edellytyksiä ole, kiitos Israelin!


      • arwid
        huu kirjoitti:

        "Sivistysvaltion" toimesta Maantasalle pommitettu hallinto ja järjestyslaitos!
        On sanomattakin selvää, ettei edellytyksiä ole, kiitos Israelin!

        tosiaan hallinto palestiinalaisilla on. Syynä on enemmänkin hallinnon korruptio eikä se, että Israel on ampunut ohjuksen muutamaan rakennukseen. Olen laajemminkin sitä mieltä, että palestiilalaiset voisivat alkaa käyttäytymään aikusmaisemmin. Siihen sisältyy se, että he alkaisivat löytämään syytä ongelmiinsa myös omista tekemisistään, tekemisistä jättämisistään ja käyttämättä jätetyistä mahdollisuuksista.


    • veikkuuta

      Ei ne mitään kansanmurhaa aloita. Saatuaan sotilaansa elävänä tai kuolleena ne lähtevät ja jättävät taas palet rähjäämään keskenään.

      Jos sotilas tapetaan se tai ne jotka sotilaan tappavat eivät pitkään ehdi riemuita tappotyöstään vaan roikkuvat pian nahkurin orsilla korppien nokittavina. Issut etsivät ja useimmiten myös löytävät etsimänsä. Johtunee pitkälti tiedustelunsa tehokkuudesta ja ennen kaikkea palevasikoista. Siellä on paljon väkeä jota kyrpii suunnattomasta jatkuva rähinöinti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe