Käärmeiden julma tappaminen

kauratasku

Joka kesän julma tosiasia. Miksi käärmeitä tapetaan? Onhan ne myrkyllisiä, mutta jos esim. metsässä kävellessä näkee käärmeen luikertelemassa, niin miksi ei antaa sen mennä menojaan, vaan tappaa se lähimmällä puunoksalla, minkä löytää? Onko kyse kenties raamatun opeista? Raamatussahan käärmeitä ei kuvattu kovin imarartelevalla tavalla. Mikä on oma suhtautumisesi käärmeisiin?

7

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljasjalka

Metsässä pitääkin antaa mennä. Mutta jos kyy asettuu pihapiiriin, niin siitä ei pääse eroon kuin tappamalla. Ja kannattaakin tappaa, kyyn purema on etenkin puolikuntoiselle tai lapselle hengenvaarallinen. Julmasti niitä ei tietenkään tarvitse silloinkaan tappaa.

Muita käärmeitä kuin kyitä taas ei Suomessa ole mitään syytä tappaa, kun ne eivät ihmiselle pahaa tee, eivätä ole myrkyllisiä.

• marjaäijä

Aina hakkaan paskaksi kun näen. Eliminoin riskejä ja onko typerämpiä elukoita kuin käärmeet.

• Sorry vaan mutta käärmeet sattuvat olemaan hyvinkin hyödyllisiä elikoita.

Niiden ansiosta maailmassa on vähemmän turhia ötököitä kuten esim hiiriä, myyriä ja pieniä matelijoita.

Kyy on enemmän hyödyllinen kuin haitallinen. Kyyn purema oin vaarallinen vain pienille lapsille ja heikoille vanhuksille kotieläimille.

Ajattele siis ensi kerralla kun tapat kyyn marjoja kerätessäsi? Mitä pidät jos minä täräytän sinua pesäpallomailalla otsaluuhun siksi että häiritset auringonottoani kesken päivän?

• on sen verran
        SavoRULES kirjoitti:

Sorry vaan mutta käärmeet sattuvat olemaan hyvinkin hyödyllisiä elikoita.

Niiden ansiosta maailmassa on vähemmän turhia ötököitä kuten esim hiiriä, myyriä ja pieniä matelijoita.

Kyy on enemmän hyödyllinen kuin haitallinen. Kyyn purema oin vaarallinen vain pienille lapsille ja heikoille vanhuksille kotieläimille.

Ajattele siis ensi kerralla kun tapat kyyn marjoja kerätessäsi? Mitä pidät jos minä täräytän sinua pesäpallomailalla otsaluuhun siksi että häiritset auringonottoani kesken päivän?

tärkeä toimenpide etenkin näin kesällä näin mukavilla ilmoilla että häiritsijää voi ihan hyvin vähän kolauttaakin otsaluuhun

• on sen verran kirjoitti:

tärkeä toimenpide etenkin näin kesällä näin mukavilla ilmoilla että häiritsijää voi ihan hyvin vähän kolauttaakin otsaluuhun

Olen täysin samaa mieltä asiasta kanssasi.

• taitaa olla

typerämpiä elukoita näköjään

• olen

sitä mieltä että käärmeiden aiheeton tappaminen osoittaa tappajan mielenköyhyyttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56