Marssi Irakin sotaa vastaan

Aktiivihippi

Suuri saatana yhdysvallat miehittää Irakia laittomasti. Saddam-parka viruu vankilassa. USA on perseestä

11

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsemurhapommittajia

      Sotahan tuo onnellisia muslimeja enemmän.
      Itsemurha pommi tuottaa onnellisia poikia miksi
      kieltäisit heiltä pääsyn neitsyeiden pariin.MIKSI
      oletko kade heidän pääsylleen impien sekaan.
      Muslimit jatkavat AAtolffin keskenjäänyttä
      hommaa elikkä juutalaisten listimistä.

    • holy war

      Mutta kun marssitte irakin sotaa vastaan muka rauhaa puolustaen miksi kävelitte libanonin ohi Israel pommittaa sivileitä sen minkä kerkiää ja irakin kapinalliset tappaa lapsia ja naisia kun ei Ameriikkalaisille pärjää ja räjäyttävät omia vesi putkia ja sitten valitetaan kun ei ole vettä...Saddam saa luvan viruakkin siellä vankilassa toivottavasti laittavat sen Usa:n vankilaan oppimaan mitä se tappaminen on kun ei ole pikku armeijaa suojanaan..Niin ja ilman Usa:n armeijaa olisimme jonkun NATSI SAKSAN alaisuudessa tai japanilaisten orjia mutta sinä varmaan rakastaisit sitä...

    • lukemattomissa suomalaisissa kaupungeissa pidettyjen Iraqin sotaa vastustavien spontaanien mielen-ilmausten solidaarisesta joukkovoimasta. Helsingissä keskusta peittyi vajaan 150.000 marssijan nostattamiin pölypilviin ja Tampereella osallistujia oli enemmän kuin 1970-luvulla Pispalassa Haulitehtaan työväen ulosmarssissa!

      Vapise, Amerikka!

      • Nimetön

        Tulen mukaan tekemällä vastamielen osoituksen.
        Mukana tietenkin Yhdysvaltain lippu jota EI polteta.


      • STRONG

        No Ameriikkaa tuskin edes kiinnostaa osoittaako täällä keskellä ei mitään joku mieltään heidän sota toimia vastaan ja jonkun se Saddami oli pudotettava siitä vallan tuolista ja kuka muu siihen pystyi kun Usa....


    • psykedeeli hippi

      Jenkki pomo puska yrjö. On saatava pois kuvioista minä poltan usan lipun ja toivon että seuraava presidentti lopettaa sodan!

      • EVER-

        polta sinä vain sitä ruohoo ja katsele voikukkien kasvua elä edes vaivaa sitä aivotonta pää koppaasi sillä että mistä nurkasta se Usan lippu pitää sytyttää koska se lietsoo VÄKIVALTAA ja HIPIT HAKATAAN (näin meillä päin)


    • iceQB

      "Saddam-parka viruu vankilassa." Kuinka HELVETISSÄ voit tuntea sympatiaa SITÄ kohtaan?? Saddami itse on syypää Irakin sodan aloittamiseen kun miehitti Kuwaitin, siitä se kaikki alkoi.

      Vähintä mitä Saddami ansaitsee on mitä mahdollisimman pitkän ja kivuliaan kidutuksen, niin että katuu syntymäänsä.

    • Väkivaltainen anarkisti

      Usa saa syyttää itseään, kun Irakissa on täyttä anarkiaa. Diktatuuri takaa edes jonkinlaisen vakaan yhteiskuntarauhan.

      • Lipponen

        Öljyrahojen himossa siellä tapellaan vielä kauan. USA ja Israel - molemmat ydinasevaltioita - pääosissa.
        Suomessakin oli Irakskandaali.


    • Totuudenpuhuja

      Eli mitä tuolla marssilla on tarkoitus saada aikaiseksi?

      Yhdysvallat pois Irakista?

      Muuten hyvä ajatus, mutta jenkkisotilaat taitavat olla se ainoa asia joka pitää maata edes jotenkuten kasassa.

      Välitön vetäytyminen olisi kyllä Yhdysvalloille se halvin ja helpoin vaihtoehto, mutta en ole järin vakuuttunut siitä, että amerikkalaisten poistuminen maasta parantaisi keskivertoirakilaisen elämää mitenkään merkittävästi.

      Ennenkuin amerikkalaiset voivat poistua, pitää kehittää kestävä ratkaisu tilanteen rauhoittamiseksi

      Se on kyllä totta, että Yhdysvallat on Irakissa laittomasti, mutta käytännön tasolla se ei muuta yhtään mitään. Jonkun se tilanne on rauhoitettava. Sitäpaitsi, Yhdysvallat on ainoa maa joka on riittävän tyhmä ottaakseen vastuun kaaoksen vallassa olevan muslimimaan rauhoittamisesta.

      Mitä Saddamiin tulee, kyllä se äijä on osansa ansainnut. Yksi kelmi vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe