Göring ei ollut vastuussa Hitlerin ja Himmlerin hirmuteoista, hän oli ainoita järkeviä Saksan johdossa. Hänen tuomionsa oli väärä! Hänet tahdottiin häpeällisesti hirttää rikoksista joita ei ollut tehnyt. Petkutti pyöveliä, valitsi itse ajankohdan millon lähti ajasta ikuisuuteen...
Hermann Göring oli oikeusmurhan uhri
12
1295
Vastaukset
- Seliseli
jutunaiheet, jos itsarin tehnyt on oikeusmurhan uhri.
- tästä
ilouutisesta kaikille Koiviston konklaavin uhrien omaisille.
- uudistajia
Toka sota oli hyvä. Siitä alkoi uudistunut EU:
Suomen asemakin oli selvä,Neukkujen hikinen
kainalo. Jokainen tiesi paikkansa. Nyt alkaa
euroopan keskiosissa unohtua marssijärjestys
joten siellä olisi vahvalle johtajalle tilaus.
Kyllä valtiossa kuri pitää säilyä, muuten se
murenee turhaan riitelyyn. - tämä ilouutinen
julkisesti Saksassa.
armahdettiin 1953 hirttotuomiostaan. Pariisi saisi pystyttää Jodlille patsaan, sillä hän kieltäytyi 1944 hävittämästä kaupunkia vastoin Hitlerin selvää määräystä, kun saksalaiset olivat poistumassa sieltä:"Jodl! Brennt Paris?" Ei palanut. Myös Keitelin kuolemantuomio oli kosto liian hyvälle vastustajalle.
Pari ukkoa niiden kekäleiden joukossa ei tosin paljon painanut. Sikälikin irvokasta kun murhaajia on syyttäjänpöydän kaikilla puolilla.Keitel oli täysi roisto. Jos kosto oli Keitelin tuomion perusteena, miksi Erich von Mansteinia tai Heinz Guderiania tuomittu hirtettäviksi?
- päihdehörhö
Herman Göring oli päihdehörhö ja taidevaras!
- ja tuomionsa ansainnut
Ai ettei kolmannen valtakunnan kakkosmies ollut ansainnut kuolemantuomiota? Jotenkin tulee mieleen että väitteen esittäjä taitaa olla niitä klanipäitä?
Göring oli yksi niistä jotka hyväksyivät Wannaseen "loppullisen ratkaisun" eli juutalaisten massamurhat.
Harmi että ukko hirtti itse itsensä. Olisi joutanut nyljettäväksi elävältä.
"Wenn ich Kultur höre ... entsichere ich meinen Browning"- ollut häpeällinen ja tuskal...
kuolema, valitsi tyylikkään syanidipillerin...
- Vandaali
Et tainnut edes siteerata oikein Brechtin näytelmää kirjoituksesi lopussa. Göring oli sivuraiteella jo Wannaseen aikoihin.
- kerroppas
Vandaali kirjoitti:
Et tainnut edes siteerata oikein Brechtin näytelmää kirjoituksesi lopussa. Göring oli sivuraiteella jo Wannaseen aikoihin.
"Et tainnut edes siteerata oikein Brechtin näytelmää kirjoituksesi lopussa. "
No sinähän tietysti osaat, näytäppä mallia?
"Göring oli sivuraiteella jo Wannaseen aikoihin. "
Kaikki muutkin Wannaseen paperin allekirjoittaneet olivat sivuraiteella. - onko sitä?
Vandaali kirjoitti:
Et tainnut edes siteerata oikein Brechtin näytelmää kirjoituksesi lopussa. Göring oli sivuraiteella jo Wannaseen aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368