tärkeyden. Nyt olisi mahdollista jälleen hoitaa rajasopimus kuntoon Venäjän kanssa, Venäjän kutsusta. Onkohan reaalipolitiikka saanut tarpeeksi jalansijaa Virossa sopimuksen allekirjoittamiseen?
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id41802.html
Ymmärtääkö Viro rajasopimuksen...
9
304
Vastaukset
- kysyä,
Tämä asia ei ole pelkästään Eestin ja Venäjän välinen, myös EU:lle asia on kivi kengässä.
EU:n jäsenvaltioilla ei saa olla selvittämättömiä rajakysymyksiä keskenään tai ulkovaltojen kanssa.
Lopettaisivat nyt sen sooloilun Eestin parlamentissa ja aloittaisivat neuvottelut asiasta, se olisi kaikkien etu. Mieluiten se ottaa maasi ilman sotaa.
- Huomioitsija
Mieluiten Venäjä ottaa sekä rahaa että maata.
(Vrt. Tshetshenia)
- Ääni oikealta
Sopimus oli jo allekirjoitettu, kun Eesti teki siihen omia lisäyksiä, jospa järki olisi jo voittanut.
- Äimän käki
Virolla on täysi oikeus viitata historiansa synkimpiin hetkiin osana N-liittoa!
Tällä menollahan mekään emme kohta enää saa sanoa, että Talvisota alkoi venäläisten provokaatioilla!!
(Sitähän eräät kirjoittajat tosin täällä kovasti toivoisivatkin.)Kaikkeenhan saa viitata mihin ja lähes missä huvittaa, mutta rajasopimukset ovat asia erikseen. Ja vanhat rajasopimukset vielä ihan erikseen, jos ymmärrät...
- Äimän käki
Duumailija kirjoitti:
Kaikkeenhan saa viitata mihin ja lähes missä huvittaa, mutta rajasopimukset ovat asia erikseen. Ja vanhat rajasopimukset vielä ihan erikseen, jos ymmärrät...
Miksi et antaisi venäläisten tutustua oman historiansa häpeäpilkkuihin?
Moni politiikan ekspertti on todennut, että Venäjällä on vielä käymättä läpi se omien virheitten tunnustamisen puhdistusriitti, jonka jälkeen Skasan kaltainen moraalinen nousu vasta on mahdollinen. - Äimän käki
Äimän käki kirjoitti:
Miksi et antaisi venäläisten tutustua oman historiansa häpeäpilkkuihin?
Moni politiikan ekspertti on todennut, että Venäjällä on vielä käymättä läpi se omien virheitten tunnustamisen puhdistusriitti, jonka jälkeen Skasan kaltainen moraalinen nousu vasta on mahdollinen.Piti tietenkin olla "..Saksan kaltainen..."
- rane-01
Äimän käki kirjoitti:
Piti tietenkin olla "..Saksan kaltainen..."
verrattuna ajatusvirheeseen. Näyttää, ettet haluakkaan rajasopimusta. Sinun tyylilläsi sitä ei koskaan allekirjoitettaisikaan luulen. Neuvotteluissa täytyy olla joustava ja diplomaattinen. Paasikivi osasi sen taidon, mutta "junttilan" hallitus ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368