Kuten yksi IS-lukija oli pannut merkille,
TV-lähetyksissä Tuomiojan harhailee valtiomiesjoukossa yksinään ja eksyksissä. Tuomiojalla ei ole siis siinä joukossa tuttavia, muut porhaltavat toinen toisiaan tervehtimään, mutta Tuomioja seisoskelee yksin. Hän ei siis pidä minkäänlaista yhteyttä ulkomaisiin kollegoihin ja sama koskee Halosta. Molemmat täysiä nollia ja epäpäteviä tehtäväänsä.
Häpeä Suomi, kun olette antaneet tilanteen luisua tähän. Lipponenkin antanut täyden tukensa tälle maanpetturikaksikolle muista "puolueista" puhumattakaan.
Tuomioja harhailee yksin
8
604
Vastaukset
- mä muuten vaan
Kuten Phaedra sanoi, Erkki on YKSIN! Nyt on tehtävä jotain kohta on Suomi mukana yksin kaikissa. Kuka voi pelastaa Suomen?
- Kurgan60
Luulevat varmaan saavansa kirppuja ja täitä.
Myös hajuhaittoja saattaa esiintyä epäsiisteydestä päätelleen.
Erkki meidän mannekiini ja todellinen Sharp dressed man :))))- Phaedra
Miksi Erkki on niin epäsiisti ja ruokoton. Hän on miljonääri, hänellä olisi kyllä varaa pukeutua siististi, jos vain tahtoa löytyisi.
Jo tällä pultsarilookillaan Erkki osoittaa halveksuntaansa toisia ihmisiä ja ympäristöä kohtaan. "Minun ei tarvitse pukeutua siististi, olen Erkki ja teen mitä tahdon!" - sattuu phaedran
sydämeen! Etkö käsitä että haukut häntä?
- mä muuten vaan
Phaedra kirjoitti:
Miksi Erkki on niin epäsiisti ja ruokoton. Hän on miljonääri, hänellä olisi kyllä varaa pukeutua siististi, jos vain tahtoa löytyisi.
Jo tällä pultsarilookillaan Erkki osoittaa halveksuntaansa toisia ihmisiä ja ympäristöä kohtaan. "Minun ei tarvitse pukeutua siististi, olen Erkki ja teen mitä tahdon!"miljönääri! Sitten hän eläkepäivinä viettää sikaria poltellen jossain klubilla kävelykeppikourassaan.
- psykologi
selvästi itsestäsi! No, jos sinulla ei ole ystäviä joita tervehtiä, niin olisiko sinun aika katsoa peiliin? Se että näet itsesi tuossa Tuomiojan nuhruisessa olemuksessa, ei tee Tuomiojasta huonoa, vaan sinusta säälittävän! koetapa nyt ryhdistäytyä, käy vaikkka lenkillä ja sitten suihkussa. Laitat tukkaksi siistiin kampaukseen ja kevyet mukavat vaatteet yllesi, huomaat ettet ehkä olekaan täysi nolla.
- kos
uskovainenhan huolehtii aina toisista...
Nyt et liene seurannut tiedotusvälineitä tarkkaavaisesti. Kyllä se on tämä mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen, joka EU-kokousten tauoilla vetäytyy omiin oloihinsa kiviä potkiskelemaan. Samaan aikaan EU:n todelliset johtajat verkostoituvat ja lobbaavat.
Vanhasellahan ei ole mitään kokemusta ulkopolitiikasta eikä kansainvälisistä asioista. Hänen kielitaitonsakin on aivan onneton.
Ei ihme, että Ranskan presidentti Chirac luonnehti häntä taannoin "maakuntasarjan poliitikoksi, jota eivät kansainväliset asiat edes kiinnosta".
Tuominen ja Halonen ovat kansainvälisissä asioissa kotonaan. Eivät he kuitenkaan ole hyviä johtamaan Suomen ulkopolitiikkaa.
Ikävä on Lipposen ja Niinistön hallitusta. Silloin Suomi oli mukana EU:n päätöksenteossa. Lipposta kuunneltiin ja arvostettiin.
Paavo Lipposella oli ja on henkilökohtaiset suhteet useimpiin Euroopan johtajiin. Lisäksi Lipposelle järjestyi kyllä virallinen vierailu tapaamaan USA:n presidentti George Bushia. Tämähän ei ole onnistunut Vanhaselta, Haloselta tai Tuomiojalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683