Omistan LG merkkisen tallentavan/kotiteateri-yhdistelmän ja minua kiinnostaisi tietää, miten sen kongreettisesti näkee kun talletan rw-levylle tv ohjelman ja viimeistelen sen?
Viimeistelin yhden levyn kokeillakseni...en huomannut mitään eroa nimiöihin/yms. mutta yksi seikka sai minua epäilemään ettei laite viimeistellyt levyä, kun tarkoitus oli purkaa viimeistely niin en saanut valittua sitä valintaa millä puretaan viimeistely, vain valinta "viimeistely" sai valittua.
DVD-levyn viimeistelystä
6
899
Vastaukset
Siis onko tuo DVD RW vai DVD-RW. DVD RW levyjä ei viimeistellä. Ne ovat aina DVD-Video yhteensopivia.
Niissä on tosin toiminto, jolla editoinnit saa yhteensopiviksi. Ehkä viimeistely ko. laitteessa tekee sen.
Onko sinulla tietokone? Kokeile soittaa sitä sillä. Jos se toimii, se ei ole viimeisteltyä vailla.- Reeweereefriikki
Levyt on rw ja ongelma on juuri se ettei tietokoneeni toista sitä. Asema tietsikassa on dvd-ram ainakin kun valitsee oma tietokone ja siinä d on dvd-ram asema. Kaveri oli polttanut kuvia dvd r:lle jotka myöskään ei näkynyt tietsikassa.
Tuo oli uutta, että rw levyjä ei tarvitse viimeistellä, mutta nyt tiedän. Reeweereefriikki kirjoitti:
Levyt on rw ja ongelma on juuri se ettei tietokoneeni toista sitä. Asema tietsikassa on dvd-ram ainakin kun valitsee oma tietokone ja siinä d on dvd-ram asema. Kaveri oli polttanut kuvia dvd r:lle jotka myöskään ei näkynyt tietsikassa.
Tuo oli uutta, että rw levyjä ei tarvitse viimeistellä, mutta nyt tiedän.Jos asema ei kahta eri levyä lukenut tuntuu, että se on sökö.
- Reeweereefriikki
okaro kirjoitti:
Jos asema ei kahta eri levyä lukenut tuntuu, että se on sökö.
sentään, kauheessa kiireessä en huomannut mainita, että tavalliset cd:t toimii ja näkyy. Vai voiko niin olla, että toista formaattia tunnistaa ja toista ei?
Reeweereefriikki kirjoitti:
sentään, kauheessa kiireessä en huomannut mainita, että tavalliset cd:t toimii ja näkyy. Vai voiko niin olla, että toista formaattia tunnistaa ja toista ei?
CD:lle ja DVD:lle on ihan eri laserit, joten toisen toisto ei osoita mitään toisesta.
- nipanen
okaro kirjoitti:
CD:lle ja DVD:lle on ihan eri laserit, joten toisen toisto ei osoita mitään toisesta.
tukeeko asemas tietsikassa ja - levyjä.jos poltit ja ei tue,niin ei silloin näytäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 781628
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415