Ammaa tapaamaan

Liisa K-L

14-15. Lokakuuta tulee Äiti Amma Helsinkiin. Olen tavannut Amman jo muutamia kertoja ja lukenut hänen elämäntyöstään ja opetuksiaan.

Olen miettinyt joskus että minkälainen Jeesus oli aikoinaan ja miten ihmiset hänet koivat? Olen vakuuttunut että ymmärrän Jeesusta nyt yhä paremmin samalla kun opin tuntemaan Ammaa. Ammassa on sitä samaa rakkautta ja viisautta mitä oli Jeesuksessa aikoinaan.

Kannattaa käydä tutustumassa Ammaan ja hänen opetuksiinsa. Hänen mittava hyväntekeväisyystyönsä on jo esimerkki ihmeestä mitä kukaan yksittäinen ihminen voisi tehdä. Samoin hänen halaamisesnsa tuhanisa ja taas tuhansia ..... ei se onnistu tavalliselta ei ...

Jeesus ja Amma ovat molemmat suuria sieluja joita ei voi kuin ihmetellä.

Lisää Ammasta www.amma.fi

15

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka J.P

      En tiedä miksi hän ei oikein sytytä?

    • gfdgd

      Suomesta löytyy paljon ihmisiä, joilla on Jeesuksen rakkaus ja viisaus sydämessä.

      Milloin tämä meidän kansan heikko itsetunto vihdoin paranee?

      Ulkomaalaisetkin ovat huomanneet Suomen erikoisuuden, miksi kansa ei itse vielä sitä tajua?

      Oletko miettinyt miksi se Amma oikeastaan tänne tulee?

      Kuka halaakin oikeastaan ja ketä? Amma saa kokea aitoa rakkautta halaamalla pyhien ihmisten jälkeläisiä.

      Eli hän saa rakkautta ja rauhaa, emme me.

    • Janne Puharinen

      Ei muuta kuin Ääliö-Ämmää halaamaan.

    • Varoa kannattaa

      Mielestäni Ammaa ei kannata mennä halaamaan.

      Vaikka onkin kovasti viattoman oloista ja lempeään, niin...

      • Mutturi

        niin mitä ?


    • äiti Ammalla ja Jeesuksella. Äiti Amma on Jumalan luoma ja rakastama, varmasti sympaattinen naishenkilö. Jeesus on Jumalan Poika, sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.

    • Apostoli35

      Sillä Amma tuskin sai alkunsa neitseellisesti, eikä ole kuollut ristillä ihmiskunnan puolesta ja noussut kuolleista ylös eikä istu Jumalan oikealla puolella. Amma on vain ihminen, ehkä hyväsydäminen ja viisas, mutta ei Kristus.

      "6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

      Jeesuksessa ei ole tärkeintä se mitä Hän opetti, vaan mitä Hän teki sinunkin puolestasi ja se on paljon enemmän kuin halaus. Hän kuoli sinun puolestasi ristillä. Hän on ainoa tie Isän luokse, ei ole muita teitä.

      Mutta jokainen saa käydä halaamassa vaikka puita, meille ei kuitenkaan ole annettu kuin yksi nimi, joka pelastaa ja se on Jeesus Kristus, Jumalan Poika.

      • Liisa K-L

        Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.


      • terjaliini
        Liisa K-L kirjoitti:

        Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.

        ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

        Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

        Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.


      • Ola*
        terjaliini kirjoitti:

        ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

        Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

        Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.


      • Ola* kirjoitti:

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

        hedelmällä ja hedelmällä. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Kun Jumalan tuli puhdistaa, ainoastaan se mikä kestää iankaikkisesti, jää jäljelle.


      • kartsa
        Ola* kirjoitti:

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

        kouluun, mieluiten viisauskouluun.


    • kartsa

      Muuksi ei voi kutsua. Please... Vertaat Jeesukseen?

      • Ola*

        Noinhan sitä ihminen saattaa ajatella jos puuttu sisäistä näkemystä ja -ymmärrystä. Ei nähdä kuin ulkoiset tekijät. Henkisyydessä on kysymys nimeenomaan sisäisestä rauhasta ja syvemmästä ymmärryksetä. Kaikilla sitä ei kuitenkaan ole mutta kaikki kuitenkin annetaan aikanaan .....


      • amalkit

        halailevaa mummoa voi jumalanpoikaan verrata..minne amma kaatuu niin sieltä se tuomitaan viimeisellä tuomiolla ja ellei koroita herraa jeesusta niin on kadotuksen oma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe