Feministi nainen ei stereotypistisesti herätä meissä miehissä sitä normaalia kiinnostusta!
Mutta kuka on mielestänne Suomen kaunein feministi?
Minun täytyy omalta osaltani sanoa, että kristillisten kansanedustaja Päivi Räsänen on mielestäni aika kaunis ja herttaisen näköinen nainen.
Mutta kuka on sinun suosikkisi?
PS: toivottavasti tämä kysymys ei loukkaa palstan sääntöjä - mutta jos rikkoo, perustelut kiitos!
GALLUP - Suomen kaunein
23
2272
Vastaukset
- vastaukseni
Joulupukin muori! Joulu lähestyy, joten siinä Suomen kaunein feministi (jos hän nyt sitten feministiksi tunnustautuu).
hän ole feministi, hän on kiintiöperustein palkattu.
nyt puntit ovat siinä kuin M. Nykänen sanoisi fifty-sixty tasolla.
- Säämies
No ei tietenkään ole :-) Katselin juuri säätiedotusta. Sen mukaan Mette Mannonen on. Jos ei feministi niin ainakin feminiini.
- Eva Biaudet
Tosi femari, mutta Eva Biaudet on mun suosikki!
Sorry!- suomenruotsalainen..
Eva varmaan oli aikoinaan kaunis suomenruotsalainen muija Eirasta, mutta nykyisin liikakiloineen aika rupsahtanut
- tosi kaunis
Kyllä on yhdyttävä Gallupin asettaneen mielipiteeseen, Päivä Räsänen on edelleen tosi kaunis, ja oli varmasti aivan huippukaunis 10 vuotta sitten!
- Hertha
Räsänen näyttää olevan tyynen varma itsestään, sanoisin, että hänessä on ilmeistä karismaa. Tällaiset asiat tekevät "kauniiksi". Rässäsen "kauneus" tulee esille, kun häntä sekä kuulee että näkee, esim. televisiossa. Pelkkänä kuvana hän ei herättäisi huomiota.
- kuunnellut
Eikä varmasti ole feministi -päinvastoin!
- kaunis feministi
Mistä sinä tiedät kaikki Suomen Feministit ? Luuletko että Suomen tunnetuimmat ja edistyneimmät naiset ovat kauniita malli tyttösiä tai missejä? Kas siinä miehille juuri se asian ydin josta kysymys. Naisen ei tarvitse olla vain kaunis ja seksikäs, vaikka sitä on nuorena naisena hyvinkin ollut. Nuoruus on katoavaista.
Minä itse voisin olla se Suomen kaunein feministi, mutta ettehän te voi minua äänestää, kun ette ole minua tavanneet. Olen korkeastikoulutettu ja naisellisen kaunis. En kuitenkaan ole enää 20-30v mutta nainenhan voi olla kaunis myös iäkkäämpänä. Elämän tarkoitus naisella ei kuitenkaan ole olla vain kaunis ja seksikäs. Eihän moni mieskään ole komea ja seksikäs. Miksi naiselle tälläisiä vaatimuksia?
Miksi etsit stereotyyppiä feministille, haluat siis sellaisen olevan. Näin ei vain ole !- on äijä
Kyllä Reetu on Suomen kovin sovinisti!
- ehdottomasti
Tarjaa kauniimpia ei feministit pruukaa olla.
- totuus julki
Kuka sen suustaan lausua uskalsi? Tietenkin, näinhän se toki on!
- saapuu pöntöön
Kun SDP:n top-femari "Suski" saapuu jakkuhameessaan puhujanpönttöön.. tai vaikkapa Kampin torille puhumaan niin mulla keskimmäisessä jalassa tapahtuu tiettyjä asioita...
- hajottaa feministejä
Aivan mahtava tapa aiheuttaa hajaannusta suomalaisten femareiden keskuudessa..
Maanantaina, kun he kokoontuvat, tällä hetkellä eniten mainintoja saanut Päivi Räsänen toteaa muille femareille, että muuten tiedättekös että olen maamme kaunein femari...
sitten muut femarit vastaavat että ei saakeli sä haluut kikkeliä..
Tämän Päivi tietenkin kiistää, mutta tässä vaiheessa Eva Biaudet on jo ilmaissut olleensa halutuin muija Gallupin mukaan ..
Kirsi Pihalla on painava sana sanottava sen suhteen kuka Gallupin itse asiassa voitti..
Tavja soittaa pari puhelua..
Femareiden rivit hajaantuu.......- feministi kaunokaisille
Sovinisti frederikit ja muut juopot alkavat älämölötä naisia saatan..n femakot perrrk..le, j....ta, miehen alistajat. Lissääää tissejä mainoksiiin!! Akat alas ja kunnia sovinisteille, mä inhooooon feministejää...örvellys, örvellyyys...ööörrgghh!!
- Suvi-Anne
Suvi-Anne Siimes on mun suosikki - takuu kaunis siili-tukkainen blondi!
- alkaa pian
Mainintoja ovat saaneet:
1. Päivi Räsänen
2. Kirsi Piha
3. Eva Biaudet
4. Tarja Halonen
5. Suvi-Anne Siimes
Nyt sitten lopullinen valinta - eli äänesi?- blondi ja feministi
vai olisiko mun pitänyt olla mainoskuvassa alusvaatteisillaan ?
- on tietoa
feministit... Anne Hedman, Anne Pohtamo, Suvi Miinala, Jasmin Mäntylä... kaikki feministejä!
- Slipovits
blondi ja feministi kirjoitti:
vai olisiko mun pitänyt olla mainoskuvassa alusvaatteisillaan ?
Kyllä voisit ihan olla.
- feministi on
minun poikaystävä. Mitäs siihen sanot?
- Jorma >ZYZ
sääliksi käy kaveria :-(
- manna gryn
sari näre on ollut minun eroottisten päiväunieni objekti jo kaiken aikaa. :)
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661