Moni eläkkeellä oleva vanhuksen pienet rahasummat palavat nopeasti kun automaateista ei saa kuin 20e seteli pienimmillään!!! Sekä muidenkin rahat.
10E on hei jo yli 50 MK!!!!!!!!!
http://www.adressit.com/10seteli
10€ setelit automaatteihin.
7
212
Vastaukset
- Nimetön
Käyttääkö joku vielä käteistä?
Itse olen käyttänyt korttia ja verkkopankkia vuosikaudet. Ei tarvitse pahemmin jonottaa automaateille.- vanhukset käyttävät
sekä useimmat nuorista joten on todella tärekää heille tai siis meille että 10euron setelit tulevat automaatteihin.
- ratkaisu.....
vanhukset käyttävät kirjoitti:
sekä useimmat nuorista joten on todella tärekää heille tai siis meille että 10euron setelit tulevat automaatteihin.
Hankkikaa Visa Electron.
- sivusta seurannut
ratkaisu..... kirjoitti:
Hankkikaa Visa Electron.
Ammattini puolesta olen joutunut seuraamaan ettei se kortti sovi kaikille.Vanhukset jotka ovat ikänsä käyttäneet käteistärahaa eivät opi niin vaan kortilla maksamaan.Jo pelkkä nosto kortilla automaatista tuottaa monelle vaikeuksia.kyllä tosiaan 10euron setelit olisivat hyvä summa automaatteihin laittaa.
- asioita jotka pitää
ratkaisu..... kirjoitti:
Hankkikaa Visa Electron.
ostaa.
Esim koulukirjat, jne.........
niitä ei ihan osteta VisaElectronilla....
- Kaino k
Olen samaa mieltä kanssasi että
20€ on liian iso raha piemimmäksi
nostoksi jos muistan oikein markan
aikaan oli 20 kymppiä pienin nosto
ja onhan tässä muitakin nostajia kuin
eläkeläiset em. nuoret ym. menee nyt jo hermot kun joutuu oottamaan kun rahattomat tarkistelee saldojaan monta kertaa päivässä.sata € on pienin seteli minun mielestä automaattiin,ne joilla ei ole niin paljon tilillä rahaa joutavat jonottamaan konttorissa tiskillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666441
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365185- 624055
- 143925
- 383329
- 733138
- 683001
- 852778
- 492047