Ideaparkin kokosivun mainokset Hesarissa ihmetyttävät. Suuri ja mahtava kauppakeskus esittäytyy kiemuraisena viivana, missä muutaman piikin kohdalla on vähän tekstiä.
Ei mitään kuvia paikasta sisältä eikä ulkoa.
Vetääkö tällainen pelkistetty ilmaisu porukkaa pääkaupunkiseudulta Lempäälään?
Ideaparkin mainokset
5
782
Vastaukset
- nurin menee
Pitää olla oma elämä jokseenkin tyhjää jos siellä viihtyy.
Vai on Hesarissa ollut sellaisia mainoksia???!!! En ole niitä huomannut, vaikka selaan lehden yleensä sivu sivulta aika huolellisesti.
- ...
Useamman kerran siitä on ohi ajettu, Kertaakaan ei oo viittiny pistää vilkkua päälle ja painaa jarrua.
Näyttää muuten aika luotaantyöntävältä systeemiltä, jos ei olis valolaatikoita (aika köppäset) niin luulisin tehtaaksi. - Tähtikokki
Mainos kertoo vain totuuden. Nimi tosin oh harhaanjohtava. Siellä ei ole ideaa eikä puistoa.
Jos on kerran käynyt, tuskin uudestaan mieli halajaa. On perin tylsä paikka ja samaa tavaraa saa nurkan takana olevista kaupoistakin. Kummallista vain on, että nykyään kaikki rakentaminen on Parkkia. On kierrätysparkkia(kaatopaikka), retailparkkia, tiedeparkkia ym. Pitäisi nimityksillä olla todellinen kuvaus eikä kaikkea tunkea parkiksi (lienee=puisto).- on oikea
park ,eli Power park Härmässä, siinä on ideaa. Hae Googlella power park.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416