Mitä siä oikein tapahtuu ??

Mistä on kysymys

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Naisen ampunut kuoli rekan alle/1135225488087?ref=rss
42517
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Valittelut omaisille, muuta ei voi.

Äänestä

...täällä sitä kai on turha alkaa ruotimaan ja kertaamaan minun mielestä väärä paikka edes kysellä.

Äänestä
  • ja ihmisiä kiinnostaa tietää mikä tällaiseen johtaa. Ei mitenkään outoa ja ei kai tämä ole sen huonompi paikka kuin jokin baari tai kylänraitti. Kyllä tällainen järkyttää naapureita, kyläläisiä ja vähän kaukaisempiakin. Nyt luki iltapäivälehdessä, että ampuja itse olisi hälyttänyt apua.

Äänestä

• ja ikävä tapaus kirjoitti:

ja ihmisiä kiinnostaa tietää mikä tällaiseen johtaa. Ei mitenkään outoa ja ei kai tämä ole sen huonompi paikka kuin jokin baari tai kylänraitti. Kyllä tällainen järkyttää naapureita, kyläläisiä ja vähän kaukaisempiakin. Nyt luki iltapäivälehdessä, että ampuja itse olisi hälyttänyt apua.

taas sielä tapahtuu.... osaan otto kaikille omaisille ja ystäville

Äänestä

Kommentoi aloitusta

etelän miäs kirjoitti:

Mistä on kysymys

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Naisen ampunut kuoli rekan alle/1135225488087?ref=rss

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu