Mistä on kysymys
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Naisen ampunut kuoli rekan alle/1135225488087?ref=rss
Mitä siä oikein tapahtuu ??
4
2488
Vastaukset
Valittelut omaisille, muuta ei voi.
- sen mitä olet lukenut .....
...täällä sitä kai on turha alkaa ruotimaan ja kertaamaan minun mielestä väärä paikka edes kysellä.
- ja ikävä tapaus
ja ihmisiä kiinnostaa tietää mikä tällaiseen johtaa. Ei mitenkään outoa ja ei kai tämä ole sen huonompi paikka kuin jokin baari tai kylänraitti. Kyllä tällainen järkyttää naapureita, kyläläisiä ja vähän kaukaisempiakin. Nyt luki iltapäivälehdessä, että ampuja itse olisi hälyttänyt apua.
- gjhg
ja ikävä tapaus kirjoitti:
ja ihmisiä kiinnostaa tietää mikä tällaiseen johtaa. Ei mitenkään outoa ja ei kai tämä ole sen huonompi paikka kuin jokin baari tai kylänraitti. Kyllä tällainen järkyttää naapureita, kyläläisiä ja vähän kaukaisempiakin. Nyt luki iltapäivälehdessä, että ampuja itse olisi hälyttänyt apua.
taas sielä tapahtuu.... osaan otto kaikille omaisille ja ystäville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936