Kiistan saa aikaan vaikka sapatista.
* kiistely on syntiä
* kiistan aloittavana osapuolena n. 25% on ei-adventisti
* sapattikiistan aloittavana osapuolena n.75% on adventisti
* Raamatussa puhutaaan hengen ja lihan mielestä sillä se aukeni mulle sapattikiista asiassa
* onko sellainen hengen vain lihan mieli kun ei tee parannusta?
PÄÄTTELE ITSE JA RUKOILE YMMÄRRYSTÄ sekä Herran Jeesuksen Kristuksen tahto on ettet syntiä tekisi vaan parannuksen!!
Ovatko Pyhältä Hengeltä saadut "ohjeet" ihan päättömiä?
Sapattikiistan aloittava osapuoli
5
111
Vastaukset
- nainen vaitkoon
Adventismissa on hapatusta.
Jeesus: Hapatus hapattaa koko taikinan.- nainen vaietkoon
Miallinen maku on adventismin suolassa?
Lopulta suola tulee .......
- ortodoksi adventistitko?
Nainen vaietkoon!
- sitten ...
ei teidän kirjoittelussa ole päätä eikä häntää.
Pyhä Henki olkoon korkein opettajamme! Ehdottomasti niin.
1.Johanneksen kirje:
2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
Juud. 1:20
Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
Joh. 14:26
Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574