Mielenkiintoista kuinka merkittäviä, tarpeellisia ja hyväksyttyjä erot sp:n välillä ovatkaan feministeille kunhan nainen arvioidaan miestä paremmaksi. Kamala polina, syyttely, sadattelu ja nimittely alkaa heti, kun vain esiintyy pienikin viite miehen paremmuudesta. Tällöin sp:n väliset erot halutaan kumota kaikin keinoin. Juurikaan ristiriitaisempaa aatetta en ole vielä tavannut. Asiat käsitellään sp:n kautta ja taas toisaalta sp:lla ei ole merkitystä. Ehkä naisen ja miehen perusteellisin ero onkin asioiden käsittelylogiikassa. Miehenä en nimittäin kykene luomaan tai käsittelemään noin ristiriitaisia ajatusmalleja.
Vastaukset 14
- samaa :)
Miten niin oikein kamala sadattely, syyttely, polina ja muuta. Mistä tiedät, kuka kirjoittaja on feministi kuka vähemmän. Tai ylipäänsä millainen ihminen siellä sadattelee ? Aikalailla liioittelet nyt.. vapunko kunniaksi :)
Joskus tuntuu, että joillakin miehillä on joku ongelma, kun jatkuvasti tämänsuuntaisia kirjoituksia tulee. Huomaatteko, että naiset eivät enää edes viitsi kommentoida näitä, siis asiallisesti keskustelevat. Muiden ajatusmaailma jää yleensä melkolailla epäselväksi, edes se onko kyseessä nainen vai mies.- P.e.p.e.
Kas kun taas unohtui itse asia, vastasit kuitenkin ;))
- ovat
perempia tiskaamaan ja siivoomaan.
- Minni-Matleena
Minunkaan asunnossani ei ole kunnolla siivottu sen jälkeen kun edellisen poikaystävän kanssa erottiin. Se oli tosi hyvä siivoamaan.
Onneksi nyt on löytynyt hyvä vappuheila :) - P.e.p.e.
Usein tuo kodinhoito (etenkin siisteys ja sen määrittely) tuntuu olevan lähempänä naisen sydäntä. Itse olen sitä mieltä, että elämään pitää mahtua muutakin.
vaan hyviä kokkeja.
Nykyisin jopa nuoret miehet haluavat kokin ammattiin ja monet miehet pitävät ruuanlaitosta - se on mukavaa ja luovaa puuhaa.- eipäs?
epikuros kirjoitti:
vaan hyviä kokkeja.
Nykyisin jopa nuoret miehet haluavat kokin ammattiin ja monet miehet pitävät ruuanlaitosta - se on mukavaa ja luovaa puuhaa.Siivoomaan, kokkaamaan ja kotiin tiskaamaan. Siinä miehet on parempia. Eikö ole mukavaa kun miehiä kehutaan. Naiset taas ovat tutkitusti parempia johtajia. Eroja siis löytyy. :)
- Bacon & Eggs
eipäs? kirjoitti:
Siivoomaan, kokkaamaan ja kotiin tiskaamaan. Siinä miehet on parempia. Eikö ole mukavaa kun miehiä kehutaan. Naiset taas ovat tutkitusti parempia johtajia. Eroja siis löytyy. :)
Olisipa joku rikas nainen, vaikkapa johtaja, joka ottaisi minut asumaan luokseen, hoitamaan huusholliaan, siivoamaan, kokkaamaan, käymään kaupassa ym. Olen kitunut niin kauan työelämässä, että voisin loppuikäni passata naista.
- se...
Bacon & Eggs kirjoitti:
Olisipa joku rikas nainen, vaikkapa johtaja, joka ottaisi minut asumaan luokseen, hoitamaan huusholliaan, siivoamaan, kokkaamaan, käymään kaupassa ym. Olen kitunut niin kauan työelämässä, että voisin loppuikäni passata naista.
Panosta ulkonäköösi ja muista aina hymyillä nätisti. Ja jos penis on liian pieni, niin voit sitä leikkauksella isontaa. :)
- tilalle.......
se... kirjoitti:
Panosta ulkonäköösi ja muista aina hymyillä nätisti. Ja jos penis on liian pieni, niin voit sitä leikkauksella isontaa. :)
tappi vaan. Siinä se sitten heiluis ku aito.
- Bacon & Eggs
se... kirjoitti:
Minulle riittäisi oma huone naisen asunnosta, vastineeksi hoitaisin kaikki kotihommat. Jos hän välttämättä haluaisi nähdä penikseni ja keksisi siitä huomauttamista, kestäisin senkin. Olen jo ehtinyt kypsään ikään ja löytänyt elämän todelliset arvot.
- Nuori mies
eipäs? kirjoitti:
Siivoomaan, kokkaamaan ja kotiin tiskaamaan. Siinä miehet on parempia. Eikö ole mukavaa kun miehiä kehutaan. Naiset taas ovat tutkitusti parempia johtajia. Eroja siis löytyy. :)
Noiden kys. om. tutkimusten taustoihin tutustuttaessa paljastuu melko paljon.
Miehet ovat johtajina "parempia", vähän joka mittapuulla. Lässytystä voidaan jatkaa maailman sivu, mutta näin se vaan menee.
- Nuori mies
No katsopa miten maa makaa, naista kaksinaamaisempaa saa hakea.
- jaa..
Menitsäkinkottiis leipomaan.
Tottakai naisten arvostus pitää saada kohoamaan siitä ala-arvoisesta asemasta ja siksi tuoda esiin naisten paremmuus asioissa. Tasa-arvoa on se että molempia arvostetaan yhtäpaljon.
Mistäs sit yrität vääntää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911252
- 761015
- 46717
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste150660Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?83633- 36620
- 49611
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14569No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29554- 67546