Mikä on

tämä palsta?

Ei missään herjata näin paljon jotain ryhmää kuin täällä.
Poikkeuksillista myös uskontopalstoilla.

19

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näet

Täällä tuodaan esille julkisesti löydettävää materiaalia osoitettaessa, että meille tarjotaan pötyä totuuden tilalle. Tutustu asiaan ennenkuin ihmettelet!

• Seraja-m55

Täällä on käynnissä avoin sotatila adventistien ja pahuuden henkiolentojen välillä, jotka toimivat meitä vastustavien ihmisten kautta, kuten Paavali sen paljastaa Efes. 6:12 "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Se on ainakin minulle täysin selvä tosiasia, sillä niin paljon valheellisuutta ja vääriä todistuksia sekä hakemalla haettuja ongelmalliselta näyttäviä todistuksia on vastustajiemme taholta esiintuotu.

Mikäli vastustajiamme olisivat pelkästään kristityt ihmiset, niin sellaiseen kristillisyyteen minä en koskaan haluaisi liittyä. Senverran vihamielistä ja valheellista se on.
        Ymmärrettäväksi sen tekevät vain nuo pahuuden henkiolennot eli langenneet enkelit eli riivaajahenget, jotka ovat saaneet ihmiset valtaansa.

Niitä vastaan meillä on avoin sotatila aina ajan loppuun asti, mutta silti me voimme rakastaa kaikkia ihmisiä ja antaa heille anteeksi heidän rikkomuksensa meitä vastaan.

• jos olisi
        Seraja-m55 kirjoitti:

Täällä on käynnissä avoin sotatila adventistien ja pahuuden henkiolentojen välillä, jotka toimivat meitä vastustavien ihmisten kautta, kuten Paavali sen paljastaa Efes. 6:12 "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Se on ainakin minulle täysin selvä tosiasia, sillä niin paljon valheellisuutta ja vääriä todistuksia sekä hakemalla haettuja ongelmalliselta näyttäviä todistuksia on vastustajiemme taholta esiintuotu.

Mikäli vastustajiamme olisivat pelkästään kristityt ihmiset, niin sellaiseen kristillisyyteen minä en koskaan haluaisi liittyä. Senverran vihamielistä ja valheellista se on.
        Ymmärrettäväksi sen tekevät vain nuo pahuuden henkiolennot eli langenneet enkelit eli riivaajahenget, jotka ovat saaneet ihmiset valtaansa.

Niitä vastaan meillä on avoin sotatila aina ajan loppuun asti, mutta silti me voimme rakastaa kaikkia ihmisiä ja antaa heille anteeksi heidän rikkomuksensa meitä vastaan.

Jos teidän Clear Word Biblenne olisi oikeaa käännöstä, kuvittelisitko sittenkin teitä ahdisteltavan? Näyttää sille, että adventtikirkko on itse tehnyt ne ongelmansa tykönään joista heitä arvostellaankin. Adventistit täällä kehuvat itseään ja nimittelevät muita saatanan kätyreiksi ilman että suutasi avaat. Kuvaa hyvin kirkkoasi ja teitä adventisteja. Menen teidän kanssanne jo ihan sanattomaksi hämmästyksestä! Oletko tosissasi puolustaessasi omienne vääryyttä?

• annu42
        Seraja-m55 kirjoitti:

Selvästi sanoit. Kaikesta näkee, miten paholaisella on kiire, ettei vaan kukaan lukisi ja ymmärtäisi. Tämä palsta on ja tulee olemaan taistelukenttä niin kauan, kuin se on olemassa.

Mutta Jumalan sana on ihmeellinen. Se halkaisee kivikovat kalliotkin, joita ihmissydämet ovat, ennenkuin Jumalan Henki on niitä koskettanut.

• Luojan luoma
        annu42 kirjoitti:

Selvästi sanoit. Kaikesta näkee, miten paholaisella on kiire, ettei vaan kukaan lukisi ja ymmärtäisi. Tämä palsta on ja tulee olemaan taistelukenttä niin kauan, kuin se on olemassa.

Mutta Jumalan sana on ihmeellinen. Se halkaisee kivikovat kalliotkin, joita ihmissydämet ovat, ennenkuin Jumalan Henki on niitä koskettanut.

Minä ainakin tahdon tervehtiä Herraani sanoen: olen sinua odottanut, enkä ole veljeäni vihannut. Anna heille anteeksi! Kiitos rakas Vapahtajani mitä teit edestäni!

• julkinen ...

materiaali on räyhääjien valheita. Mutta sehän sopii palstan aiheeseen. Tämä on muuttunut räyhääjien valheenheittopalstaksi, jolla ei ole mitään tekemistä adventismin olemuksen ja siitä keskustelun kanssa.

• sinä väität
        jos olisi kirjoitti:

Jos teidän Clear Word Biblenne olisi oikeaa käännöstä, kuvittelisitko sittenkin teitä ahdisteltavan? Näyttää sille, että adventtikirkko on itse tehnyt ne ongelmansa tykönään joista heitä arvostellaankin. Adventistit täällä kehuvat itseään ja nimittelevät muita saatanan kätyreiksi ilman että suutasi avaat. Kuvaa hyvin kirkkoasi ja teitä adventisteja. Menen teidän kanssanne jo ihan sanattomaksi hämmästyksestä! Oletko tosissasi puolustaessasi omienne vääryyttä?

Clear Wordin olevan käännös? Eihän teos itsekään sellaista väitä. Se väittää olevansa ainoastaan laajennettu parafraasi. Ei se ole käännös.

• Kaikki ...
        sinä väität kirjoitti:

Clear Wordin olevan käännös? Eihän teos itsekään sellaista väitä. Se väittää olevansa ainoastaan laajennettu parafraasi. Ei se ole käännös.

mikä on hyvää ja oikeaa, yritetään vääntää vääräksi valheen ja kieroilun voimalla. Jumalan Pyhä Henki ei voi olla läsnä ihmisessä, joka on SYYTTÄJÄ HENGEN VALLASSA!

Jokainen sen on saanut täällä huomata, mitenkä syyttäjä syyttää yötäpäivää, etsii ja kaivaa vikoja kaikesta pilkaten Jeesusta ja hänen asetuksiaan, kuten pyhän ehtoollisen asettamistakin, sapattia ja kaikkea mikä on rakkaudellista Jumalan palvelusta. Jopa kumoten Jumalan käskytkin.

Mutta Jumala pitää omistaan huolta ja jumalattomat sortuvat omaan jumalattomuuteensa, mutta ne jotka rakastavat Jumalaa, pitävät myöskin HÄNEN käskynsä. Ei niitä, mitkä annettiin israelin kansalle, vaan ne jotka Jumala kirjoitti jokaiselle omalleen sydämeen ja se sydämen laki pitää sisällään koko Jumalan muuttumattoman oikeudenmukaisen rakkaudenlain=kymmenen käskyä.Sillä näihin kahteen rakaudenlain käskyyn SISÄLTYY KOKO LAKI ja profeetat.

• otettua
        julkinen ... kirjoitti:

materiaali on räyhääjien valheita. Mutta sehän sopii palstan aiheeseen. Tämä on muuttunut räyhääjien valheenheittopalstaksi, jolla ei ole mitään tekemistä adventismin olemuksen ja siitä keskustelun kanssa.

Kyllä kaikki adventistien virheelliset opit löytyvät teidän kirjoistanne. Siellä ne ovat kenen tahansa todistettavina. Samoin Raamattu on julkinen kirja. Teidän oppinne ei käy yhteen Raamatun kanssa. Sinullakin oli todisteenasi vain omia mielipiteitäsi. Mitä niillä on arvoa tosiasioiden rinnalla?

• Asiat voi todistaa
        otettua kirjoitti:

Kyllä kaikki adventistien virheelliset opit löytyvät teidän kirjoistanne. Siellä ne ovat kenen tahansa todistettavina. Samoin Raamattu on julkinen kirja. Teidän oppinne ei käy yhteen Raamatun kanssa. Sinullakin oli todisteenasi vain omia mielipiteitäsi. Mitä niillä on arvoa tosiasioiden rinnalla?

oikein ja niinkuin ne ovat tarkoitetut ymärrettäviksi, tai lähteä vääristelemään kaikki aivan päinvastaiseksi, ottamalla lauseen sieltä, toisen täältä ja tahallisesti harhaanjohtaa, sitten niillä perustellen.

Tai kertoa kokonaisuuden asioista, mitään poistamatta, tai mitään lisäämättä. Adventtikirkon sivuilla on nähtävissä koko adventistien usko ja se, että mihin se perustuu! Kanattaakin ensin tutustua faktaan, ennenkuin lähtee kaikkea vääristelyä kuuntelemaan.

• Lue tämä
        Asiat voi todistaa kirjoitti:

oikein ja niinkuin ne ovat tarkoitetut ymärrettäviksi, tai lähteä vääristelemään kaikki aivan päinvastaiseksi, ottamalla lauseen sieltä, toisen täältä ja tahallisesti harhaanjohtaa, sitten niillä perustellen.

Tai kertoa kokonaisuuden asioista, mitään poistamatta, tai mitään lisäämättä. Adventtikirkon sivuilla on nähtävissä koko adventistien usko ja se, että mihin se perustuu! Kanattaakin ensin tutustua faktaan, ennenkuin lähtee kaikkea vääristelyä kuuntelemaan.

ja katso siitä, mihin me uskomme ja miten.

http://www.adventtikirkko.fi/etusivu.html

• sitten
        Lue tämä kirjoitti:

Ei se harhaoppi oikeaksi muutu, vaikka sitä lukisi adventtikirkon virallisilta sivuilta.

Verratkaa Raamattuun adventistien oppia. Löytyykö tutkiva tuomio Raamatusta?

• oikeaa oppia,
        sitten kirjoitti:

Ei se harhaoppi oikeaksi muutu, vaikka sitä lukisi adventtikirkon virallisilta sivuilta.

Verratkaa Raamattuun adventistien oppia. Löytyykö tutkiva tuomio Raamatusta?

niin sille en minä mitään voi. Mene kuuluuttamaan sitä omille sivuillesi, samoin kuin iankaikkisesti piinaavaa Jumalaasi ja ilman uskon kastetta tapahtuvaa uskossa olemistasi, sunnuntai lepopäivääsi ym. raamatun vastaisia oppejasi, kuten Jeesuksen esimerkin mitätöimistä ja pilkkaamista, niin kaste, kuin ehtoolliskysymyksessäkin. Että silleen!

• kummaa tyrkytystä
        Lue tämä kirjoitti:

Perusluonteiset opinkohdat 17
        PROFETOIMISEN LAHJA

Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta. Ne myös ilmaisevat selvästi, että Raamattu on se normi, jolla kaikki opetukset ja kokemukset on koeteltava.

• että silleen
        oikeaa oppia, kirjoitti:

niin sille en minä mitään voi. Mene kuuluuttamaan sitä omille sivuillesi, samoin kuin iankaikkisesti piinaavaa Jumalaasi ja ilman uskon kastetta tapahtuvaa uskossa olemistasi, sunnuntai lepopäivääsi ym. raamatun vastaisia oppejasi, kuten Jeesuksen esimerkin mitätöimistä ja pilkkaamista, niin kaste, kuin ehtoolliskysymyksessäkin. Että silleen!

Kuten jo monet ovat maininneet, ja sinäkin mainitset, kristinusko on oikea uskonto. Valitettavaa on että adventtikirkko ei kuulu Raamattuun pitäytyviin kirkkokuntiin.

• komentelet
        oikeaa oppia, kirjoitti:

Sinulla ei valitettavasti ole mitään tietoa, miten minä uskon. Ei kai täällä kellään ole omia sivuja, nämä kaikki ovat Eniron sivuja. Minulla on yhtäläinen oikeus olla tällä sivulla kuin sinulla. Minulle ainut ohjenuora on Raamattu, miten voit sanoa minun uskovan Raamatun vastaisia oppeja.

• Hutkiva tuomio
        oikeaa oppia, kirjoitti:

Adventisti on tätä mieltä omasta opistaan:

"Jos sinusta kristinusko ei ole oikeaa oppia, niin sille en minä mitään voi."

Kristitty on sitä mieltä, että adventismi on hädintuskin kristinuskoa. Siinä on liian vakavia erheitä, ns. hutkiva tuomio pahimmasta päästä.

• kaikkea kanssa
        kummaa tyrkytystä kirjoitti:

Perusluonteiset opinkohdat 17
        PROFETOIMISEN LAHJA

Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta. Ne myös ilmaisevat selvästi, että Raamattu on se normi, jolla kaikki opetukset ja kokemukset on koeteltava.

Vai Raamatullista uskontoa tuo? Eihän EGW kuulu Raamatun opettajiin laisinkaan. Eikä mikään uskonto voi olla kristinuskoa jos siinä on tuollainen asema jollain ihmisellä. Jo pelkästään kirkon suosittelu jonkun nimeltämainitun henkilön puolesta osoittaa väärää sitoutumista ihmiseen.

• Analysoipa hieman tarkemmin.

Niin huomaat, että täällä herjataan totuudenpuhujia.
      Jotka kirjoittavat täyttä asiaa ja odottavat asianmukaista vuorovaikutusta.

Mutta asia jää sikseen ja aletaan herjata kirjittajaa henkilönä.

Mieti sitten sitä, ovatko nuo herjaajat adventisteja vaiko muita - mahdotonta saada selville, sillä nuo herjaajat eivät uskalla olla henkilöitä, vaan nimimerkittömiä ovat.

Eikös oikeamielisyys ole puolueetonta?
      Miksi et puolusta herjan kohteeksi joutunutta, vaan yleisesti mainitset herjaamisesta?

Jää epäselväksi, oletko sinäkin yksi herjaajista vai oletko vilpitön huolestunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe