Mikähän voisi olla korva sisällä oleva kipeä patti? ei siihen siis koko ajan satu, mutta jos siihen koskee, niin sattuu. On myös aiemmin ollut samanalaisia patteja korvissa ja kerran vahingossa repäisin yhden patin ja siitä tuli verta. Patit on aina hävinneet itsestään. Myös korvan taakse tulee joskus patteja, mutta ne eivät ole kipeitä.
Onko muilla samanlaisia patteja? mistähän voisi johtua?
Kipeä patti korvan sisällä
7
12451
Vastaukset
- olla niinkin tavallinen
juttu kuin FINNI? Saattaa alkuun kuulostaa oudolta, mutta kun niitä pirulaisia saattaa tulla melkeinpä minne tahansa. Finniinhän sattuu vain silloin kun siihen koskee. Muistelisin, että itselläni on myös ollut finni korvakäytävässä (siis ihan korvakäytävän ulkosuulla). Verta siitä tuli paljon, kun sen pois revin.
- outo kipu
voihan se finnikin olla, kun niitä tuntuu aina välillä tulevan ja naama on muutenkin aika näppyinen.
- kurkkaamaan korvaan.
outo kipu kirjoitti:
voihan se finnikin olla, kun niitä tuntuu aina välillä tulevan ja naama on muutenkin aika näppyinen.
Luulisi, että jos se on ihan normi finni, niin kaverisi sen tunnistaa. Korvalääkärille tuskin tarvitsee ihan heti sen takia mennä. Itse olin jo kerran menossa lääkäriin, kun selkä ja hartia oli niin kipeä, että rääkäisy pääsi liikkuessa. Kun sitten peilasin selkään, kivun aiheuttajaksi osottautui norm. suurempi finni selässä :O
- vastaavia kipetitä patteja
painelen niitä tupolla jonka kasta keitettyyn ja vain hieman jäähtyneeseen veteen ja tuntuu tepsivän. KAi ne jotain ihohuokosten tukoksia vainen ovat.
- Anonyymi
Minulla ainakin välillä tulee sen takia jos minulla on liaksiet kuulokkeet tai laitan ne liian syvälle korvaan.
- Anonyymi
Aivot
- Anonyymi
Olisiko joku loinen tehnyt olonsa kotoisaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1753234Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262040Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K492040Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652019- 1981910
Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2791329Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1961258- 251237