Mikähän voisi olla korva sisällä oleva kipeä patti? ei siihen siis koko ajan satu, mutta jos siihen koskee, niin sattuu. On myös aiemmin ollut samanalaisia patteja korvissa ja kerran vahingossa repäisin yhden patin ja siitä tuli verta. Patit on aina hävinneet itsestään. Myös korvan taakse tulee joskus patteja, mutta ne eivät ole kipeitä.
Onko muilla samanlaisia patteja? mistähän voisi johtua?
Kipeä patti korvan sisällä
7
12024
Vastaukset
- olla niinkin tavallinen
juttu kuin FINNI? Saattaa alkuun kuulostaa oudolta, mutta kun niitä pirulaisia saattaa tulla melkeinpä minne tahansa. Finniinhän sattuu vain silloin kun siihen koskee. Muistelisin, että itselläni on myös ollut finni korvakäytävässä (siis ihan korvakäytävän ulkosuulla). Verta siitä tuli paljon, kun sen pois revin.
- outo kipu
voihan se finnikin olla, kun niitä tuntuu aina välillä tulevan ja naama on muutenkin aika näppyinen.
- kurkkaamaan korvaan.
outo kipu kirjoitti:
voihan se finnikin olla, kun niitä tuntuu aina välillä tulevan ja naama on muutenkin aika näppyinen.
Luulisi, että jos se on ihan normi finni, niin kaverisi sen tunnistaa. Korvalääkärille tuskin tarvitsee ihan heti sen takia mennä. Itse olin jo kerran menossa lääkäriin, kun selkä ja hartia oli niin kipeä, että rääkäisy pääsi liikkuessa. Kun sitten peilasin selkään, kivun aiheuttajaksi osottautui norm. suurempi finni selässä :O
- vastaavia kipetitä patteja
painelen niitä tupolla jonka kasta keitettyyn ja vain hieman jäähtyneeseen veteen ja tuntuu tepsivän. KAi ne jotain ihohuokosten tukoksia vainen ovat.
- Anonyymi
Minulla ainakin välillä tulee sen takia jos minulla on liaksiet kuulokkeet tai laitan ne liian syvälle korvaan.
- Anonyymi
Aivot
- Anonyymi
Olisiko joku loinen tehnyt olonsa kotoisaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841