jo käräjäoikeuden käsittelyssä, jossa nainen oli vastaamassa kymmenien tuhansien eurojen varkauksista. Kertoi opiskelevansa terveydenhoito-alaa..???? Jos olisivat tuon tarkistaneet,että opiskeleeko, niin olisi jäänyt valheesta kiinni!!!
Eikös k.o henkilö ole valmistunut jo 2004 sairaanhoitajaksi ja oikeudenkäynti oli 2007..???
Jotain outoa jo siinä miksi hakeutui liikkeeseen työhön, kun hoito-alalla on huutava pula? Oliko päämääränä varastaa tavaroita mikä onnistunee henkilökunnalta paremmin kuin asiakkaalta?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708196480537_uu.shtml
Silkkaa
9
1497
Vastaukset
- itku markkinoilla
Jokainen tampereella oikeuteen joutuva, kunnon vetistelyt vaan, ja hieman vilauttelua, eiköhän tuomari tuomitse hellästi ja vastoin lakia.
- hämäläinen
kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.
- tuo valehtelu
hämäläinen kirjoitti:
kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.
on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa... - hämäläinen
tuo valehtelu kirjoitti:
on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa...Kun oikein ääni täristen ja parkuen kerrot kuinka ammattisi on vaarassa ja ettet ehkä koskaan saa sitä työtä, mistä olet haaveilut ja opiskellut jne....
voi siinä tehosteena hieman totuuden vastaistakin small-talkia tulla.
Kaikki keinot on sallittu - näillä! - Karjalainen.......
hämäläinen kirjoitti:
kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.
Mutta varastipa sitten kuitenkii irtainta .... lääkkeitä ja rahaa potilailta, sen lisäks että vei hengen, jaa a kuinkakohan monelta jää nähtäväksi.
- Peilaaja
tuo valehtelu kirjoitti:
on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa...et oo itse koskaan valehdellut?täällä toisia leimaat.
- ja nimenomaan
se "opiskelijan asema" voinu vaikuttaa paljon, ettei saanut tuomiota. Herranen aika, opiskelija, joka puurtaa opiskelun ohessa liikkeessä.
Eikä voi maksaa velkaansakaan kun on opiskelija.- auttaa oikeudessa
jos sen uskottavasti osaa.Itsekin olen puhunut itseni monet kerrat "kuiville" talous,petos,väkivalta,kiristys,uhkailu,huume ym.jutuissa.Sekä käräjä että hovi oikeudessa.Kaikki tuttavanikin ihmettelevät,etten ole koskaan lusinu.Supliikkia,supliikia!
auttaa oikeudessa kirjoitti:
jos sen uskottavasti osaa.Itsekin olen puhunut itseni monet kerrat "kuiville" talous,petos,väkivalta,kiristys,uhkailu,huume ym.jutuissa.Sekä käräjä että hovi oikeudessa.Kaikki tuttavanikin ihmettelevät,etten ole koskaan lusinu.Supliikkia,supliikia!
uskon ton sun juttus. itse tosin oon muutaman kerran joutunut istumaan (tosin hyvin lyhyitä aikoja). mutta hyvin näytelty raastuvassa on aina hyvin näyteltyä ja uppoaa ihmisiin. ihmisiähän ne vaan siellä on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419