Silkkaa

valehtelua

jo käräjäoikeuden käsittelyssä, jossa nainen oli vastaamassa kymmenien tuhansien eurojen varkauksista. Kertoi opiskelevansa terveydenhoito-alaa..???? Jos olisivat tuon tarkistaneet,että opiskeleeko, niin olisi jäänyt valheesta kiinni!!!

Eikös k.o henkilö ole valmistunut jo 2004 sairaanhoitajaksi ja oikeudenkäynti oli 2007..???
Jotain outoa jo siinä miksi hakeutui liikkeeseen työhön, kun hoito-alalla on huutava pula? Oliko päämääränä varastaa tavaroita mikä onnistunee henkilökunnalta paremmin kuin asiakkaalta?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708196480537_uu.shtml

9

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itku markkinoilla

      Jokainen tampereella oikeuteen joutuva, kunnon vetistelyt vaan, ja hieman vilauttelua, eiköhän tuomari tuomitse hellästi ja vastoin lakia.

      • hämäläinen

        kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.


      • tuo valehtelu
        hämäläinen kirjoitti:

        kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.

        on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
        Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa...


      • hämäläinen
        tuo valehtelu kirjoitti:

        on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
        Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa...

        Kun oikein ääni täristen ja parkuen kerrot kuinka ammattisi on vaarassa ja ettet ehkä koskaan saa sitä työtä, mistä olet haaveilut ja opiskellut jne....
        voi siinä tehosteena hieman totuuden vastaistakin small-talkia tulla.
        Kaikki keinot on sallittu - näillä!


      • Karjalainen.......
        hämäläinen kirjoitti:

        kaikki saa vapauttavan tuomion ja merkintää ei tule rikosrekisteriin kun vetää selkä luokolla hysteerisesti (oli varmaan sipulia silmät täynnään) ja sanoi katuvansa haudanvakavana ettei koskaan enää riistä keltään irtainta...hengestä ei ollut puhetta...tietenkään.

        Mutta varastipa sitten kuitenkii irtainta .... lääkkeitä ja rahaa potilailta, sen lisäks että vei hengen, jaa a kuinkakohan monelta jää nähtäväksi.


      • Peilaaja
        tuo valehtelu kirjoitti:

        on kanssa tosi törkeää. Miten ihmeessä on uskaltanut valehdella, et on vielä opiskelija?
        Paatunut, sairas ja manipuloija kameleontti...ei voi muuta sanoa...

        et oo itse koskaan valehdellut?täällä toisia leimaat.


    • ja nimenomaan

      se "opiskelijan asema" voinu vaikuttaa paljon, ettei saanut tuomiota. Herranen aika, opiskelija, joka puurtaa opiskelun ohessa liikkeessä.
      Eikä voi maksaa velkaansakaan kun on opiskelija.

      • auttaa oikeudessa

        jos sen uskottavasti osaa.Itsekin olen puhunut itseni monet kerrat "kuiville" talous,petos,väkivalta,kiristys,uhkailu,huume ym.jutuissa.Sekä käräjä että hovi oikeudessa.Kaikki tuttavanikin ihmettelevät,etten ole koskaan lusinu.Supliikkia,supliikia!


      • auttaa oikeudessa kirjoitti:

        jos sen uskottavasti osaa.Itsekin olen puhunut itseni monet kerrat "kuiville" talous,petos,väkivalta,kiristys,uhkailu,huume ym.jutuissa.Sekä käräjä että hovi oikeudessa.Kaikki tuttavanikin ihmettelevät,etten ole koskaan lusinu.Supliikkia,supliikia!

        uskon ton sun juttus. itse tosin oon muutaman kerran joutunut istumaan (tosin hyvin lyhyitä aikoja). mutta hyvin näytelty raastuvassa on aina hyvin näyteltyä ja uppoaa ihmisiin. ihmisiähän ne vaan siellä on :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe