Kuinka moni tänne kirjoittavista miehistä on uskovainen? Siinä ei ole mitään uutta, että lähinnä uskovaiset(äijät) ovat pyrkineet vastustamaan feminismiä, kun taas uskovaiset naiset ovat pyrkineet uudistuksiin (esim. naispappeus) Onko taantuminen ja vanhoillisuuus miesten heiniä? Oliko ennen aina paremmin?
Uskovaiset
6
342
Vastaukset
Mä oon luterilainen ateisti.
- oli oikein
söpö kirjoitus sun galleria-sivuilla, vähän alkeellinen, mut ehkä se siitä ajan kanssa.
Zemii, jannu. :D oli oikein kirjoitti:
söpö kirjoitus sun galleria-sivuilla, vähän alkeellinen, mut ehkä se siitä ajan kanssa.
Zemii, jannu. :DJos lusikalla on annettu, niin kauhalla ei voi vaatia:D
- ettei
mave kirjoitti:
Jos lusikalla on annettu, niin kauhalla ei voi vaatia:D
senkun vaatii vaan.
- crocoodiile
"Kuinka moni tänne kirjoittavista miehistä on uskovainen?"
Tilastollista tietoa ei ole, mutta itse en ainakaan ole.
"Siinä ei ole mitään uutta, että lähinnä uskovaiset(äijät) ovat pyrkineet vastustamaan feminismiä, kun taas uskovaiset naiset ovat pyrkineet uudistuksiin (esim. naispappeus)"
Ei siinä olekaan uutta että nainen ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään.
"Onko taantuminen ja vanhoillisuuus miesten heiniä?"
Mene ja tiedä?
"Oliko ennen aina paremmin?"
Joskus kyllä tuolta tuntuu. - menee tyyliin
"mulle kaikki heti"
Onhan se uudistusta sekin.
Jos nyt ajatellaan todellisia konkreettisia uudistuksia, joista ihan aidosti on ihmiskunnalle hyötyä, niin missä määrin juuri naiset ovat olleet niitä toteuttamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591608
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671571Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641360Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781185- 601049
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611046KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin89967Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57950