Kylläpäs on vaikeaa löytää savullinen ravintola näin savullisena ihmisenä.
Eli kysymys kuuluu: Missä saa polttaa ja missä ei?!
Tänään ajattelin työpäivän jälkeen poiketa yhdellä oluella ja kylläpäs oli vaikeeta löytää paikka missä saa röökata!
Ja te savuttomat: tää ketju ei oo teille! Menkää kitiseen naapurit -palstalle jos savut häirittee tai käykää niissä savuttomissa paikoissa!
Mutta missä on savulliset????
Savuttomat boikottiin
9
368
Vastaukset 9
- enää ravintolassa
ollenkaan ja juuri siksi, ettei siellä ole paikkaa missä tupakoida. Jos otan olutta, niin tekee samalla mieli vetää savut...ja eipä taida enää onnistua se....
siis otan olutta kotona ja poltan silloin kun tekee mieli.- Pitää muistaa, että
ollessamme ihmisten ilmoilla meillä on vastuu lähimmäisistämme. Mikä oikeus tupakoijilla on pilata toisten hengitysilma? Kotona voi kärytellä niin paljon kuin palkeet kestävät.
- runontaja
kun ei voi pitää parvekkeen ovia auki, kun naapurit polttaa parvekkeilla.
Totesi kerran minulle parvekkeella tupakoiva tuttavani.
Eli tupakoiva ei aina siedä tupakoijaa- savuttelia
poltan niin pitkään parvekkeella kunnes taloyhtiö tai laki sen kieltää.sitten siirryn sisälle.
vxxxuako hengittelette siin tupakan savussa!menkää muualle jos ahistaa savuttelia kirjoitti:
poltan niin pitkään parvekkeella kunnes taloyhtiö tai laki sen kieltää.sitten siirryn sisälle.
vxxxuako hengittelette siin tupakan savussa!menkää muualle jos ahistaajoka ei osannut lukemaansa tulkita, vilpittömät onnittelut teille
- satunnainen tupakoitsija
runontaja kirjoitti:
joka ei osannut lukemaansa tulkita, vilpittömät onnittelut teille
Mä alan olemaan jo sitä mieltä että se oli ihan hyvä ettei baarissa voi enää polttaa. Ennen musta tuli baarissa ihan ketjupolttaja, tuopin join nii saatto mennä 3 tupakkaa. Nykyään poltan paljon vähemmän baari-iltojen aikana kun saa pihalla juosta. Mitenköhän sekin toimii talvella, on pakko saada narikasta takki että voi mennä pihalle, kauhee tungos narikalla siis kokoajan... :(
Siis toi on ihan järjetöntä että alettais kieltämään parveketupakointia! Jos se kielletään pitää ehdottomasti kieltää kerrostaloista esim. koirat. Meijänki naapurissa toi rakki räksyttää kokoajan, ei oo kivaa kuunneltavaa. satunnainen tupakoitsija kirjoitti:
Mä alan olemaan jo sitä mieltä että se oli ihan hyvä ettei baarissa voi enää polttaa. Ennen musta tuli baarissa ihan ketjupolttaja, tuopin join nii saatto mennä 3 tupakkaa. Nykyään poltan paljon vähemmän baari-iltojen aikana kun saa pihalla juosta. Mitenköhän sekin toimii talvella, on pakko saada narikasta takki että voi mennä pihalle, kauhee tungos narikalla siis kokoajan... :(
Siis toi on ihan järjetöntä että alettais kieltämään parveketupakointia! Jos se kielletään pitää ehdottomasti kieltää kerrostaloista esim. koirat. Meijänki naapurissa toi rakki räksyttää kokoajan, ei oo kivaa kuunneltavaa.Parvekkeella tupakoiva ystäväni kirosi parvekkeilla tupakoivia naapureitaan, sillä parvekkeella tupakoiva ystäväni ei voinut tuulettaa asuntoaan, koska parvekkeella tupakoiva ystäväni ei halunnut tupakansavua silloinseen vuokrahuoneistoonsa.
Minulle on yksi ja sama polttaako joku parvekkeella vai ei, vaikka asunkin ylimmän kerroksen terassihuoneistossa, tosin alakerrassakaan ei asu ketään ja lähin savuttelija löytyy noin 10 metrin päästä
- kuolla
nuorena..pääkallon kuva on jo edessäsi..ja sinä tuhoat myös vieressä oliat koska passiivinen tupakointi on vielä pahempaa kun itse tupakointi..Keuhkosyöpä iskee..ja PAM ikävää se on sen elämän loppu!
- sinä
PIIP nuorena..pääkallon kuva on jo edessäsi..ja sinä tuhoat myös vieressä oliat koska passiivinen tupakointi on vielä pahempaa kun itse tupakointi..Keuhkosyöpä iskee..ja PAM ikävää se on sen elämän loppu! Mun isäni ymmärsi lopettaa kun lääkäri käski muurten olisi mennyt jalat..poltti ketjussa 45 vuotta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127679Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634