nykyään Ruususelle ja hänen kustantajalle.
Uutispäivän pelastus!!!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1442559
Syyte
67
8782
Vastaukset
- gnelo
Mä olin että ´täh? Miten tollasesta voi oikeesti saada syytteen? Olisko syytettä tullu jos mies ei olis ollu joku pääministeri tai muu iso kiho? Eiks se että pääministeri puhuu salaisiakin työasioita naisystävänsä kuulleen oo just sellanen tärkee asia joka pitää voida julkasta?
- oikeus ja kohtuus
Tassa onkin kysymys paaministerin erikoisoikeuksista. Susan teki silti ihan oikein.
Harmi tietysti Susanille etta juuri han joutui Vanhasen "uhriksi", nayttaa mies kayttavan naisia vain hyvakseen. Tuskin aikoo kenenkaan kanssa vakavaa suhdetta aloittaa.
Ihmeellinen piilosuhdekaveri tama matti. oikeus ja kohtuus kirjoitti:
Tassa onkin kysymys paaministerin erikoisoikeuksista. Susan teki silti ihan oikein.
Harmi tietysti Susanille etta juuri han joutui Vanhasen "uhriksi", nayttaa mies kayttavan naisia vain hyvakseen. Tuskin aikoo kenenkaan kanssa vakavaa suhdetta aloittaa.
Ihmeellinen piilosuhdekaveri tama matti.on aivan oikein, että kuronen sai syytteen. Jokainen katkera eksä tietää tästä lähtien, ettei kaikki ole sallittua naisille. Kiitän Matti Vanhasta, että on esitaistelijana meidän miesten puolesta. Pinnistä loppuun asti MATTI, että naiset palaa takaisin maanpinnalle ja oppivat TÄSSAKIN maassa olevan lain.
- kysyn vaan...
oikeus ja kohtuus kirjoitti:
Ihmeellinen piilosuhdekaveri tama matti.Ei kyse ole siitä onko pääministeri. Kyse on siitä onko ihmisillä oikeus yksityisyyteen vaikka on julkisessa työssä. Pääministeri on julkinen henkilö työnsä puolesta, mutta ei yksityisyys kuulu julkisuuteen. Toisin kuin joillaan muilla.
- minä-
what a fuck?? Joillaki on tosiaan tuo moraali ja tilannetaju vähän hukassa. On vähän kyseessä asiat mitkä on itestään selvyys tajuta pitää ihan omana tietonansa ja tämä fiksuakin fiksumpi kuronen käyttäytyi kuin huonotapainen teini, joten ihan oikein.
- mä en kestä
mave kirjoitti:
on aivan oikein, että kuronen sai syytteen. Jokainen katkera eksä tietää tästä lähtien, ettei kaikki ole sallittua naisille. Kiitän Matti Vanhasta, että on esitaistelijana meidän miesten puolesta. Pinnistä loppuun asti MATTI, että naiset palaa takaisin maanpinnalle ja oppivat TÄSSAKIN maassa olevan lain.
Toivoin vaan että joskus loppuisi nämä omituiset miehet ja naiset, jotka näkevät koko maailman vaan sukupuolten välisenä taisteluna. Eikö sullekaan tule päähän, että monet asiat, jotka hyödyttävät miehiä, hyödyttävät siinä samassa yleensä naisiakin ja päinvastoin. Ei - vaan kaiken pitää olla jotain helvetin köydenvetoa jomman kumman hyväksi.
- mietteitä
mave kirjoitti:
on aivan oikein, että kuronen sai syytteen. Jokainen katkera eksä tietää tästä lähtien, ettei kaikki ole sallittua naisille. Kiitän Matti Vanhasta, että on esitaistelijana meidän miesten puolesta. Pinnistä loppuun asti MATTI, että naiset palaa takaisin maanpinnalle ja oppivat TÄSSAKIN maassa olevan lain.
Ihmettelen,miten tämä Vanhanen voi toimia yksinhuoltajaa kohtaan näin??Olihan hänestä,Susanista,myös iloa Vanhaselle,vai mitä?
Susan joutui mylläkkään,ihan ruohonjuuritasolta.
Eikö olisi ollut fiksua jo lopettaa koko juttu,tätäkö Vanhanen haluaa?Kyllä Susan on varmaan saanut kärsiä jo yli tarpeen ,varokaa naiset,tätä miestä,vaarallinen.Niin luin kirjan
eikä Susan edes panetellut kyseistä,päinvastoin - eKari
Keppulaiset taitavat olla kovia nostamaan syytteitä kunnianloukkauksesta.
Kerron esimerkin. Olen lähtöisin suuresta, varakkaasta maalaistalosta. Vanhempani lahjoittivat tilan veljelleni, samassa yhteydessä vanhempani määräsivät minulle luovutettavaksi noin 5000 neliömetrin metsätilan. Lahjakirjassa ei ollut kuitenkaan määritelty luovutuksen ehtoja, eli siis kuka maksaa lohkomiskulut, kuka vastaa rasitteista, kuka maksaa tien tekemisestä aiheutuneet kulut.
Kun rupesin vanhempieni toivomuksesta metsätilan luovuttamista peräämään, veljeni vaimo teki minusta rikosilmoituksen, koska en suostunut ottamaan metsätilaa vastaan tietämättä metsätilan arvoa. Poliisi tutki veljeni vaimon tekemän rikosilmoituksen, syyttäjä teki syyttämättä jättämispäätöksen. Kun minä puolestani tein rikosilmoituksen perättämästä ilmiannosta, poliisi ei ryhtynyt mihinkään toimenpiteisiin.
On mielenkiintoista nähdä, miten jutussa Ruususelle käy ! Yhtä mielenkiintoista on nähdä, miten Vanhaselle käy. Toivottavasti hyvin kummallekin. Itse en saanut oikeuslaitokselta oikeusturvaa, poliittinen mahti jylläsi minut. - ei tajua...
eKari kirjoitti:
Keppulaiset taitavat olla kovia nostamaan syytteitä kunnianloukkauksesta.
Kerron esimerkin. Olen lähtöisin suuresta, varakkaasta maalaistalosta. Vanhempani lahjoittivat tilan veljelleni, samassa yhteydessä vanhempani määräsivät minulle luovutettavaksi noin 5000 neliömetrin metsätilan. Lahjakirjassa ei ollut kuitenkaan määritelty luovutuksen ehtoja, eli siis kuka maksaa lohkomiskulut, kuka vastaa rasitteista, kuka maksaa tien tekemisestä aiheutuneet kulut.
Kun rupesin vanhempieni toivomuksesta metsätilan luovuttamista peräämään, veljeni vaimo teki minusta rikosilmoituksen, koska en suostunut ottamaan metsätilaa vastaan tietämättä metsätilan arvoa. Poliisi tutki veljeni vaimon tekemän rikosilmoituksen, syyttäjä teki syyttämättä jättämispäätöksen. Kun minä puolestani tein rikosilmoituksen perättämästä ilmiannosta, poliisi ei ryhtynyt mihinkään toimenpiteisiin.
On mielenkiintoista nähdä, miten jutussa Ruususelle käy ! Yhtä mielenkiintoista on nähdä, miten Vanhaselle käy. Toivottavasti hyvin kummallekin. Itse en saanut oikeuslaitokselta oikeusturvaa, poliittinen mahti jylläsi minut.Ei kyllä kirjoituksestasi käynyt ilmi, miten se Kepuun liittyi. Oliko Puoluetoimisto jotenkin osallisen asiaan.
- eKari
ei tajua... kirjoitti:
Ei kyllä kirjoituksestasi käynyt ilmi, miten se Kepuun liittyi. Oliko Puoluetoimisto jotenkin osallisen asiaan.
Puoluetoimisto ei tehnyt minua vastaan rikosilmoitusta, miten muuten olisi voinutkaan tehdä. Rikosilmoituksen teki veljeni vaimo, ja hän on julkikeppulainen.
Muuten minun jutussani ja Vanhasen jutussa on samanlaisia piirteitä - siitä päätellen, mitä julkisuudessa on kirjoitettu ja puhuttu.
Itse olen tavallinen työtä tekevä ja veroja maksava kansalainen, veljeni vaimo taas lahjoituksen saaja ja vähemmän työtä tekevä ja veroja maksava. - mootori
Kyllä se Karpelakin Niinistöstä kirjoitti nekatiivistä,kun suhde loppui.Mutta Sauli ei ollut ministerin pallilla silloin.Kai??
Voi Susan parka kun otti vanhasen niin vakavasti.Vanhanen sai mitä tarvitsi,heitti sitten ulos.Nyt löytyi topakkuutta Ministeriltä,mutta ei taida olla tärkeämpiä töitä hallituksessa.Aika menee Niinistöllä,Kanervalla ja Vanhasella naisasioissa.Mitä nuorempia ja kauniimpia.Ottaisivat edes ikäisiään. - hevonhelevettiä mistään
.. yksityiset asiat on yksityisiä. Rahastakoosa omilla alastonkuvilla ja muulla törkyllä. Vanhanen ei ole julkkis, julkkis sanan täydessä merkityksessä. Ota asioista selvää "TÄH" ..
- julkinen henkilo ihan takuu...
hevonhelevettiä mistään kirjoitti:
.. yksityiset asiat on yksityisiä. Rahastakoosa omilla alastonkuvilla ja muulla törkyllä. Vanhanen ei ole julkkis, julkkis sanan täydessä merkityksessä. Ota asioista selvää "TÄH" ..
puhu vain itsestasi.
Vanhanen on ihan varmasti julkinen henkilo siis julkkis. SEn han tietaa vallan hyvin ja myos nauttii sen suomasta huomiosta , vaikka kaikki julkisuus ei miellyttaisikaan. Se on taman arvon huonoja puolia. :D
Otapa sina kuule selvaa vahan kaikesta :)
- hip hip huraa
Kaikkien niiden puolesta, joista kanneltiin nettikirjoittelun takia.
Toivottavasti rangaistus tulee raskaimman jälkeen.
Ps. Kyllä pelasti koko viikonlopun.- seikku
Vaikka on kuinka katkera, täytyy ajatella millaiseen leikkiin ryhtyy ! Sitä saa mitä tilaa !!
- rahaa ainakin sai
seikku kirjoitti:
Vaikka on kuinka katkera, täytyy ajatella millaiseen leikkiin ryhtyy ! Sitä saa mitä tilaa !!
Niin olet varmaan sinakin saanut mita olet tilannut, vai :D
Hyva Susan teit aivan oikein ! Annetaan matin saada mita tilasi !
Kirja oli oikein, sille naisten hyvaksikayttajalle. - kuka käytti.....
rahaa ainakin sai kirjoitti:
Niin olet varmaan sinakin saanut mita olet tilannut, vai :D
Hyva Susan teit aivan oikein ! Annetaan matin saada mita tilasi !
Kirja oli oikein, sille naisten hyvaksikayttajalle.Hetkinen....Mattiko on naisten hyväksikäyttäjä ? Eiköhän Kuronen käyttänyt hyväkseen Mattia. Onko se hyväksikäyttöä, jos ei olekkaan sopiva vaimo ehdokas ?
Pikkasen kuulostaa oudolle, että Mattia syytettäis hyväkskäyttäjäks. Kuronen itse on alusta asti rakennellut kuvitelmia ja kun ne sortui, niin katkeruudessaan kirjoitti julkisuuteen kirjan.Nyt sitten maksaa siitä katkeruudesta ja julkisuuden kipeydestä.
Eikös kurosen pitänyt poistua julkisuudesta, mutta palasi kirjan muodossa. Olisi ollut hiljaa ja mököttänyt kohtaloaan kotona. - näin..
kuka käytti..... kirjoitti:
Hetkinen....Mattiko on naisten hyväksikäyttäjä ? Eiköhän Kuronen käyttänyt hyväkseen Mattia. Onko se hyväksikäyttöä, jos ei olekkaan sopiva vaimo ehdokas ?
Pikkasen kuulostaa oudolle, että Mattia syytettäis hyväkskäyttäjäks. Kuronen itse on alusta asti rakennellut kuvitelmia ja kun ne sortui, niin katkeruudessaan kirjoitti julkisuuteen kirjan.Nyt sitten maksaa siitä katkeruudesta ja julkisuuden kipeydestä.
Eikös kurosen pitänyt poistua julkisuudesta, mutta palasi kirjan muodossa. Olisi ollut hiljaa ja mököttänyt kohtaloaan kotona....osasitpa kertoa koko asian, lyhyesti ja asiallisesti. Olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
Asiallisia viestejä on ilo lukea, mutta valitettavasti varsinkin täällä suomi24:ä on paljon agression purkauksia, jotka eivät liity edes kyseisiin asioihin!? - minä-
näin.. kirjoitti:
...osasitpa kertoa koko asian, lyhyesti ja asiallisesti. Olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
Asiallisia viestejä on ilo lukea, mutta valitettavasti varsinkin täällä suomi24:ä on paljon agression purkauksia, jotka eivät liity edes kyseisiin asioihin!?Monesti kyllä tuntuu että ainakaa puolilla tänne kirjoittelevista ihmisistä ei oo ihan kaikki seittämän oikein.
- kuningatar
kuka käytti..... kirjoitti:
Hetkinen....Mattiko on naisten hyväksikäyttäjä ? Eiköhän Kuronen käyttänyt hyväkseen Mattia. Onko se hyväksikäyttöä, jos ei olekkaan sopiva vaimo ehdokas ?
Eikös kurosen pitänyt poistua julkisuudesta, mutta palasi kirjan muodossa. Olisi ollut hiljaa ja mököttänyt kohtaloaan kotona.Kylla matti kiertaa naiselta naiselle, eli kukahan kayttaa ja keta hyvaksi ?!
Susan vedettiin tahan julkkissotkuun mukaan. Uteliaitahan riittaa.
Tama massa ihmisia taalla Susanin mollauspalstoilla nauttii Susanin mollaamisesta.
Tekopyhaa sakkia kaikki.Ensin luetaan uteliaina lehdista ja juorutaan, sitten syytellaan naista.
Nainhan tama menee.
Hyva veto Susanilta ettei jaanyt yksin nuolemaan vain haavojaan. Kaikki vain irti, niinhan tekivat juttujen lukijatkin.
Kukahan on kuvitelmia rakennellut, eikohan tassa ollut kysymys vain kahden ihmisen valisesta suhteesta.
Ihmissuhteissa toisinaan kay niin etta toiveet ja haaveet eivat toteudu. - Pysys asiassa....
kuningatar kirjoitti:
Kylla matti kiertaa naiselta naiselle, eli kukahan kayttaa ja keta hyvaksi ?!
Susan vedettiin tahan julkkissotkuun mukaan. Uteliaitahan riittaa.
Tama massa ihmisia taalla Susanin mollauspalstoilla nauttii Susanin mollaamisesta.
Tekopyhaa sakkia kaikki.Ensin luetaan uteliaina lehdista ja juorutaan, sitten syytellaan naista.
Nainhan tama menee.
Hyva veto Susanilta ettei jaanyt yksin nuolemaan vain haavojaan. Kaikki vain irti, niinhan tekivat juttujen lukijatkin.
Kukahan on kuvitelmia rakennellut, eikohan tassa ollut kysymys vain kahden ihmisen valisesta suhteesta.
Ihmissuhteissa toisinaan kay niin etta toiveet ja haaveet eivat toteudu.Siis miten kiertää ?? Jos unohdetaan "seiskan" seurustelu suhteet, joita on jokainen,joka saadaan matin seurassa kuvattua. Eron jälkeen matti on seurustellut yhdesti.Eli Kurosen kanssa. Jos on tapaillut muita, niin se on vapaan miehen oikeus.Eikä niitäkään ihan "kukasta kukkaan" määritelmään asti ole.
Ei Kurosta vedetty mukaan. Matti jätti Kurosen ja sen jälkeen hän itse tuli julkisuuteen.
Ei lehdet kirjoita, jos ei itse haastatteluja anna.
Kysyn vaan. Mikä oli kirjan tarkoitus? Ei mikään muu, kuin kostaa matille. No mitä kosti ? Kosti kun jätettiin, ja oli uskotellut itselleen, että suhde päättyy avioliittoon. Ei tämä ole kuin yksinkertaista matematiikkaa jossa matilla ei ole osaa eikä arpaa. Matin ainoa virhe oli, että haksahti väärään naiseen ja sitä on minullekkin sattunut. Ei se aina onnistu, mutta semmosta se on. - lehdet kirjoittaa
Pysys asiassa.... kirjoitti:
Siis miten kiertää ?? Jos unohdetaan "seiskan" seurustelu suhteet, joita on jokainen,joka saadaan matin seurassa kuvattua. Eron jälkeen matti on seurustellut yhdesti.Eli Kurosen kanssa. Jos on tapaillut muita, niin se on vapaan miehen oikeus.Eikä niitäkään ihan "kukasta kukkaan" määritelmään asti ole.
Ei Kurosta vedetty mukaan. Matti jätti Kurosen ja sen jälkeen hän itse tuli julkisuuteen.
Ei lehdet kirjoita, jos ei itse haastatteluja anna.
Kysyn vaan. Mikä oli kirjan tarkoitus? Ei mikään muu, kuin kostaa matille. No mitä kosti ? Kosti kun jätettiin, ja oli uskotellut itselleen, että suhde päättyy avioliittoon. Ei tämä ole kuin yksinkertaista matematiikkaa jossa matilla ei ole osaa eikä arpaa. Matin ainoa virhe oli, että haksahti väärään naiseen ja sitä on minullekkin sattunut. Ei se aina onnistu, mutta semmosta se on....ilman haastattelujen antamistakin. Susania seurasi sankka joukko toimittajia.
Matilla on ollut naisia muitakin kun vain Susan eronsa jalkeen, sorry - voi voi........
lehdet kirjoittaa kirjoitti:
...ilman haastattelujen antamistakin. Susania seurasi sankka joukko toimittajia.
Matilla on ollut naisia muitakin kun vain Susan eronsa jalkeen, sorryKai toimittajat seuraa jos varaa marski salin kirjan kansien julkaisemiseen. Kyllä kuule totuus on, että mikäli kuronen olisi TV haastattelun jälkeen pitänyt lupauksen pysyä poissa julkisuudesta, niin aika pian olisi unohdettu. Ei toimittajat perässä montaa päivää juokse. Aina tulee uusia tilalle. Kuronen tahtoi hyötyä rahallisesti ja samalla kostaa matille. Manageri puhu pään sekasin kuin Nykäsellä aikoinaan ja kun ei julkisuuutta hallitse, nin näin kävi.
- ala paivittele
voi voi........ kirjoitti:
Kai toimittajat seuraa jos varaa marski salin kirjan kansien julkaisemiseen. Kyllä kuule totuus on, että mikäli kuronen olisi TV haastattelun jälkeen pitänyt lupauksen pysyä poissa julkisuudesta, niin aika pian olisi unohdettu. Ei toimittajat perässä montaa päivää juokse. Aina tulee uusia tilalle. Kuronen tahtoi hyötyä rahallisesti ja samalla kostaa matille. Manageri puhu pään sekasin kuin Nykäsellä aikoinaan ja kun ei julkisuuutta hallitse, nin näin kävi.
Kylla ne seurasivat jo paljon ennen Marski salin varaamistakin. Tottakai Susan varaa Marski salin, vaikka olisivat toimittajat tulleet vaikka olisi varannut pienemmankin salin :D
Susanhan piti lupauksensa ! Toimittajat juoksi perassa viela kauan aikaa, pyytelivat miestenlehtiin ja muiinkin kuvauksiin !
Kyllapa nyt vaaristelet asioita :)
Sinakin edelleen jaksat jauhaa Susanista :D
Nykanen on myos aika erikoinen ja mahtava kaveri, kaikista hulluuksistaan ja hairahduksistaan huolimatta !
Sita sina et taida ymmartaa.
- hyvä...
...nyt juorulehdetkin saa vähän miettiä, mitä saa kirjoitella ihmisten YKSITYISASIOISTA!!..hienosti tehty Matilta, tätä lisää.
- kauhian paljo murhettunut
häne puolest. HEH HEH HEH
- iloinen Susanin kanssa
Ei Susan tassa mitaan meneta enaa, kirja on kirjoitettu jo. Matti sai mita ansaitsikin.
Olkaa vain tyytyvaisia :D
- kissss
että Kuronen ja kustantaja ovat syytteessä.
Vanhanen on tehnyt aivan oikein.
yksityisyyden suoja on myös Vanhasella.
aivan kuin meillä kaikilla.- tsemppia taas !
Syyte tuli, mutta kirja on jo kirjoitettu. Kirja oli aika hyva menestys. Tuskin Susan tasta mitaan joutuu karsimaan.
Yksityisyys myos Susanilla, vaan lehdisto ei jattanyt rauhaan ! Kansa oli utelias, nyt sitten ollaan niiin hyveellisia :D - mikä menestys...
tsemppia taas ! kirjoitti:
Syyte tuli, mutta kirja on jo kirjoitettu. Kirja oli aika hyva menestys. Tuskin Susan tasta mitaan joutuu karsimaan.
Yksityisyys myos Susanilla, vaan lehdisto ei jattanyt rauhaan ! Kansa oli utelias, nyt sitten ollaan niiin hyveellisia :DNo ei kyllä pahemmin menestynyt. Kirjasta otettiin 10000 painos ja sitä myytiin 2900 kpl normaalihinnalla ja alle 1000 alennuksella.
Aika kaukana menestyksestä. - hyva susan
mikä menestys... kirjoitti:
No ei kyllä pahemmin menestynyt. Kirjasta otettiin 10000 painos ja sitä myytiin 2900 kpl normaalihinnalla ja alle 1000 alennuksella.
Aika kaukana menestyksestä.ihan tarpeeksi kuitenkin, etta kannatti ,kirja kirjoittaa :D
Ihmisethan halusivat lukea kaiken matin ja Susanin suhteesta, niin sita saa mita tilaa. - omaan nilkaan osuu
tsemppia taas ! kirjoitti:
Yksityisyys myos Susanilla, vaan lehdisto ei jattanyt rauhaan ! Kansa oli utelias, nyt sitten ollaan niiin hyveellisia :DKansahan yritti saada naisen pois silmistään, mutta Susan vain ei suostunut millään jättämään kansaa rauhaan noine avautumisineen, lopulta jo riisui kaiken kansan edessä vaatteensakin pois kokonaan ja nakuili Hymyssä hakien julkisuutta.
Eikö hän myös haukkunut Vanhasen ikäväksi rakastajaksi?
Nythän hän vinkuu ettei ole muuta tehnyt kuin rakastanut, mutta kyllä tämä nainen ehti yhtä ja toista muutakin asiaa tekemään, ja vielä vaalien alla.
Munasi Vanhasen täysin ja nyt on sitten asiat kääntyneetkin häntä itseään vastaan, omaan nilkkaan. - osuiko pahastikin :D
omaan nilkaan osuu kirjoitti:
Kansahan yritti saada naisen pois silmistään, mutta Susan vain ei suostunut millään jättämään kansaa rauhaan noine avautumisineen, lopulta jo riisui kaiken kansan edessä vaatteensakin pois kokonaan ja nakuili Hymyssä hakien julkisuutta.
Nythän hän vinkuu ettei ole muuta tehnyt kuin rakastanut, mutta kyllä tämä nainen ehti yhtä ja toista muutakin asiaa tekemään, ja vielä vaalien alla.
Munasi Vanhasen täysin ja nyt on sitten asiat kääntyneetkin häntä itseään vastaan, omaan nilkkaan.Kansa ei ole halunnut Susania pois silmistaan vaikka sina sellaista hopisetkin.
Kansa sai juuri sita mita tahtoi !
Kansa luki ja osti Susanista ja Matista kertovia lehtia ennatysmaarat !
Niin uskon minakin etta Vanhanen taitaa olla aika harmaa rakastaja. Siis ala sure Susan mitaan sen kummempaa et menettanyt. Susan sait edes jotain hyvitystakin tuosta kurjasta suhteesta :D
Hyva Susan kun olet rohkea ja viela aika sexy ! - Nimetön
omaan nilkaan osuu kirjoitti:
Kansahan yritti saada naisen pois silmistään, mutta Susan vain ei suostunut millään jättämään kansaa rauhaan noine avautumisineen, lopulta jo riisui kaiken kansan edessä vaatteensakin pois kokonaan ja nakuili Hymyssä hakien julkisuutta.
Munasi Vanhasen täysin ja nyt on sitten asiat kääntyneetkin häntä itseään vastaan, omaan nilkkaan.Ihan oikein!!Vain tälläin käyttäytyy aito oikea RAHA-AHNE ihminen,rumakin vielä,kehtaa vielä riisua vaatteensa lehden sivuille ja kirjoittaa kirjan siitä syystä että jonkun julkimon kanssa ei suhde toiminut"VOI KYYNEL"Ensin luullaan että "voi juku mun äijällä on rahaa ja valtaa"mut sit ei suhde toimikkaan ni yritetään sillä lyödä rahoiksi.AHNEELLA ON PASKANEN LOPPU
- Tyytyväinen N47
Mielestäni syyttäjän päätös asiassa on oikea. Kyllä jossakin täytyy kulkea hienotunteisuuden ja korrektiuden raja. Ihmisen on pystyttävä katkeruudessaan ja kiukussaankin hillitsemään itsensä. Toivottavasti Susan ottaa tästä opikseen; virheitä tekevät kaikki ihmiset, kypsyyttä on se jos pystyy myös vastaamaan virheistään. Tavallinen ihminen vain hänkin, ihminen jota saattoi "julkisuuteen pääseminen" hieman sokaista. Toivon hänelle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää tulevaisuudessa. Ei maailma tähän kaadu, uppoaahan valtamerilaivojakin. Mielenkiinnolla odotan oikeuden päätöstä asiassa, luotan Suomen oikeuslaitokseen.
- Susu oli häpeämätön
Niin että toivotaan nyt Ruususelle vaan kovia sakkoja siitä häpäistyksestä mitä hän Vanhaselle on aiheuttanut.
- kyllä tosi
säälittävä ukko, aina omaa napaansa tuijottaa eikä salli totuuksia itsestään paljastuvan. Susan teki oikein, että toi julkisuuteen oikean Matti Vanhasen. Kaikkea hyvää Susanille ja toivottavasti Matti saa ansionsa mukaan.
- susku..
itse asialla tässä viestissä. On tyyli niin hänen laistaan!? No, toivon kuitenkin voimia ja VIISAUTTA hänen elämäänsa.
- Susku mut
susku.. kirjoitti:
itse asialla tässä viestissä. On tyyli niin hänen laistaan!? No, toivon kuitenkin voimia ja VIISAUTTA hänen elämäänsa.
hyvä et se uskaltaa kertoa totuuksia Matti Vanhasesta. Toivottavasti nyt ihmiset ymmärtää mitä se on miehiään.
- Ihmiset ovat
Susku mut kirjoitti:
hyvä et se uskaltaa kertoa totuuksia Matti Vanhasesta. Toivottavasti nyt ihmiset ymmärtää mitä se on miehiään.
ymmärtäneet, ja siksi hän on nyt Suomen pääministeri, toistamiseen...joten siinä ei ininät auta.
- vaikka ei olekkaan...
Susku mut kirjoitti:
Vaikka olisi kunkku, niin yksityiselämä on hänelläkin.
Ei kirjan ollut tarkoitus kuin kostaa jätetyksi tuleminen. Kuronen itse antoi lehdille haastattelun jossa hehkutti hää haluistaan vanhasen kanssa. Matti ei halunnut naista joka puhuu yksityis asioista lehdille, varsinkin asioita joista ei ole itse tietoinen. Kuronen siis tuli julkisuuteen ensin ja matti ei halunnut sellaista naista elämäänsä, joka kaiken lehdille kertoo.
Sitten kuronen ilmoitti TV: ssä että poistuu julkisuudesta. Tuli sitten kostamaan Matille kirjan muodossa ja kertoi asioita jotka kuuluu kahden ihmisen välisiin asioihin. Ei kurosta matti tuonut julkisuuteen, kuten hän väittää. Kyllä hän itse tuli julkisuuteen. Ja nämä terapian tarpeet on ihan kaiken huippu. Suomessa parit eroaa kymmenien vuosien jälkeen ja ei kukaan huuda lehdissä, että nyt tarvii terapiaa. Pikkasen suhteellisuudentajua asioihin. - miehiään
Susku mut kirjoitti:
kirjoita perustelut, että mitä Matti on miehiään, hänhän puolusti lapsiaan ja itseään käsitteleviä kirjoitettuja tilanteita, jotka eivät ole julkisia, jos niitä on vietetty sunnuntaisin yhdessä.
- kirja oli hyva juttu
Kerrankin poikkeava mielipide, olen kanssasi aivan samaa mielta. Riittaa tama naisen solvaus.
Saakoon Matti sen minka ansaitseekin.
Lehdissahan kirjoitellaan alvariinsa yksityisasioita julkkiksista ja ministereista ym. Mikas hiton poikkeus tama kirja nyt on ?
Sanan vapaus ja ihmisella oikeus kirjan kirjoittamiseen.Ei siina kirjassa nyt kuitenkaan mitaan ihan inteemeja tai yksityiskohtaisuuksia ollut. - silta vaikuttaa
susku.. kirjoitti:
vaikuttaa silta etta kaikki poikkeava viesti taalla palstalla on heti "susanin kaltaista" kirjoitusta :D
voi helallan lettas sentaan! - rehellinen utelias
vaikka ei olekkaan... kirjoitti:
Vaikka olisi kunkku, niin yksityiselämä on hänelläkin.
Ei kirjan ollut tarkoitus kuin kostaa jätetyksi tuleminen. Kuronen itse antoi lehdille haastattelun jossa hehkutti hää haluistaan vanhasen kanssa. Matti ei halunnut naista joka puhuu yksityis asioista lehdille, varsinkin asioita joista ei ole itse tietoinen. Kuronen siis tuli julkisuuteen ensin ja matti ei halunnut sellaista naista elämäänsä, joka kaiken lehdille kertoo.
Sitten kuronen ilmoitti TV: ssä että poistuu julkisuudesta. Tuli sitten kostamaan Matille kirjan muodossa ja kertoi asioita jotka kuuluu kahden ihmisen välisiin asioihin. Ei kurosta matti tuonut julkisuuteen, kuten hän väittää. Kyllä hän itse tuli julkisuuteen. Ja nämä terapian tarpeet on ihan kaiken huippu. Suomessa parit eroaa kymmenien vuosien jälkeen ja ei kukaan huuda lehdissä, että nyt tarvii terapiaa. Pikkasen suhteellisuudentajua asioihin.kuules yksityisyytta ei julkkiksilla olekaan, yhtalailla kun tavallisella kansalaisella. Julkkikset haluavat olla esilla, mutta haluaisivat antaa itsestaan esille vain jotain minka itse saavat valita. Sorry, mutta lehdet kirjoittavat edelleen ihmisista ja kaikki eivat pida siita !
Ministerit ovat julkisia ihmisia .
Susan oli tv.ssa ja oli silloin jo kirjoittamassa kirjaa tai kirjoittanut.
Kuulehan olet vaarassa etta Susan tuli itse julkisuuteen, lehdisto ja yleiso jahtasi matin naista ! Juttuja luettiin silmat ja korvat soiden ! Lehtia myytiin ennatysmaara.
That's it ! - hyva susan !
miehiään kirjoitti:
kirjoita perustelut, että mitä Matti on miehiään, hänhän puolusti lapsiaan ja itseään käsitteleviä kirjoitettuja tilanteita, jotka eivät ole julkisia, jos niitä on vietetty sunnuntaisin yhdessä.
Olisi puolustanut naistaan kovalta julkisuudelta ja jatetyksi tulemisen leimalta. Kaikkihan omia lapsiaan tietysti suojelee, mutta ei matin lapsilla mitaan hataa ole ollut !
Matti tietaa mita on olla julkinen ihminen ja tama ei ole ollut hanelle yllatys. Ministeria seurataan edelleen ja naiset tulevat lehtien palstoille. Tykkasi matti siita tai ei. - Ei kenenkään morsian
kirja oli hyva juttu kirjoitti:
Kerrankin poikkeava mielipide, olen kanssasi aivan samaa mielta. Riittaa tama naisen solvaus.
Saakoon Matti sen minka ansaitseekin.
Lehdissahan kirjoitellaan alvariinsa yksityisasioita julkkiksista ja ministereista ym. Mikas hiton poikkeus tama kirja nyt on ?
Sanan vapaus ja ihmisella oikeus kirjan kirjoittamiseen.Ei siina kirjassa nyt kuitenkaan mitaan ihan inteemeja tai yksityiskohtaisuuksia ollut.En ole kummankaan, en Vanhasen enkä Ruususen kannattaja missään mielessä. Vanhasen "vetovoimaa" vähän ihmettelen, ei minuun kolahtaisi. Ruususella ei ole mielestäni hyvä miesmaku, mutta eipähän samoja äijiä tavoitella. Politiikassakin olen täysin eri linjoilla kuin nämä osapuolet.
Ehkä on hyvä tehdä tällainen rajanveto oikeudessa asti. Samaa toivoisi myös Ruususta julkisesti nimimerkin suojissa parjanneille. Se ajojahti ja solvaus oli käsittämätöntä. Eiköhän Susan ole "kärsinyt" enemmän.
Mielenkiintoista nähdä, mihin raja vedetään - myös niille, jotka harrastavat kunnianloukkausta netissä. - syyte,vai missä
Ei kenenkään morsian kirjoitti:
En ole kummankaan, en Vanhasen enkä Ruususen kannattaja missään mielessä. Vanhasen "vetovoimaa" vähän ihmettelen, ei minuun kolahtaisi. Ruususella ei ole mielestäni hyvä miesmaku, mutta eipähän samoja äijiä tavoitella. Politiikassakin olen täysin eri linjoilla kuin nämä osapuolet.
Ehkä on hyvä tehdä tällainen rajanveto oikeudessa asti. Samaa toivoisi myös Ruususta julkisesti nimimerkin suojissa parjanneille. Se ajojahti ja solvaus oli käsittämätöntä. Eiköhän Susan ole "kärsinyt" enemmän.
Mielenkiintoista nähdä, mihin raja vedetään - myös niille, jotka harrastavat kunnianloukkausta netissä.mennän Susania huorittelijoiden osalta syytäjällä?
Laki on sama kaikille ,vai onko niille uskovaisille,jotka Susanin kunniaa loukkasivat? - että ruusunen
hyva susan ! kirjoitti:
Olisi puolustanut naistaan kovalta julkisuudelta ja jatetyksi tulemisen leimalta. Kaikkihan omia lapsiaan tietysti suojelee, mutta ei matin lapsilla mitaan hataa ole ollut !
Matti tietaa mita on olla julkinen ihminen ja tama ei ole ollut hanelle yllatys. Ministeria seurataan edelleen ja naiset tulevat lehtien palstoille. Tykkasi matti siita tai ei.halusi itse paljon julkisuutta silloinkin kun vielä oli yhdessä,
- HE OLIVAT
Ei kenenkään morsian kirjoitti:
En ole kummankaan, en Vanhasen enkä Ruususen kannattaja missään mielessä. Vanhasen "vetovoimaa" vähän ihmettelen, ei minuun kolahtaisi. Ruususella ei ole mielestäni hyvä miesmaku, mutta eipähän samoja äijiä tavoitella. Politiikassakin olen täysin eri linjoilla kuin nämä osapuolet.
Mielenkiintoista nähdä, mihin raja vedetään - myös niille, jotka harrastavat kunnianloukkausta netissä.todella epäsopiva pari!! lähes kaksimetrinen mies ja puolitoistametrinen nainen, mikä kaaaamea näky?????? Luojan kiitos että tuli pänksit, eihän tommosta ois jaksanut katsella pirukaan.
- hyva susan !
että ruusunen kirjoitti:
halusi itse paljon julkisuutta silloinkin kun vielä oli yhdessä,
Sina varmaan luulet tietavasi kaikkien muidenkin ihmisten halut, vai mita! Senhan tajuaa tyhmempikin etta matin heilat ovat aina kysyttya asiaa, josta jokainen on ja tulee olemaan kiinnostuneita, niinkuin tastakin keskustelupalstalta sen huomaa. Onpahan joku jota saa rauhassa morkata.
Mitenkohan pulmusia kaikki nama Susanin morkkaajat ovatkaan. Kateellisuus taitaa vain vaivata. - sopiva pari
HE OLIVAT kirjoitti:
todella epäsopiva pari!! lähes kaksimetrinen mies ja puolitoistametrinen nainen, mikä kaaaamea näky?????? Luojan kiitos että tuli pänksit, eihän tommosta ois jaksanut katsella pirukaan.
Voi tuollaisia pareja nakyy Hollywoodissa alvariinsa. Nainen pikkuinen ja mies iso ja karski. Myos muualla sellaisia pareja nakyy. Miehet tykkaavat olla miehekkaita naistensa rinnalla.
- sliisa
Muistelmat saa jokainen kirjoittaa. Miksi jonkun pitäisi muistelmista loukkaantua.
Mutta nythän niitä asioita oikeudenkäynnin yhteydessä todella setvitään eli koko Suomen kansa saa tietää, tapahtuiko todella niin kuin Ruusunen kirjassaan kirjoittaa. - kivakiva...
sliisa kirjoitti:
Muistelmat saa jokainen kirjoittaa. Miksi jonkun pitäisi muistelmista loukkaantua.
Mutta nythän niitä asioita oikeudenkäynnin yhteydessä todella setvitään eli koko Suomen kansa saa tietää, tapahtuiko todella niin kuin Ruusunen kirjassaan kirjoittaa.Niin että jännityksellä odotan myös Ruususen esiintymistä oikeudessa ja hänen vastauksiaan kysymyksiin, nautin jo edeltäpäin täsät kovanluokan sousta.
- sliisa
kivakiva... kirjoitti:
Niin että jännityksellä odotan myös Ruususen esiintymistä oikeudessa ja hänen vastauksiaan kysymyksiin, nautin jo edeltäpäin täsät kovanluokan sousta.
Mielestäni Ruusunen on tulevassa oikeudenkäynnissä vahvoilla. Hänellä ei ole mitään hävettävää. Käsittääkseni hän on kertonut kirjassaan tapahtumista niin kuin ne ovat tapahtuneet. Totuudesta saa kirjoittaa.
Eikä totuus kenenkään kunniaa taikka yksityisyyttä loukkaa. Tämä on minun käsitykseni asiasta, oikeus esittää sitten oman käsityksensä.
- tupajumi
Jospa kuvittelisimme että Matilla on olkapäällään vanhankansan haarapussi. Kummassakin Paunion tarkastamia jauhoja. Kummatkin pussit on suljettu kirjain ja nummerosarjoilla aukeavilla lukoilla. Matti raahailee pusseja. Ja päättää pöläyttää ne tuomioistuimen pöydälle. Etummainen aukeaa HE40/2004 sarjalla,takimmainen HE131/2005 sarjalla. Etummaisen jauhot eivät enää pöllyä,toukatkin ovat jo limaista mössöä. Takimmaisesta pöllähtää tukehduttava pölykeuhkoa aiheuttava homepilvi. Että se niistä puhtaista jauhoista.
- ehhehe
..suu nyt pannaan, susan kuronen?
- tuhlataan tähän soopaan
Pariskunta eroaa ja sitten lausutaan ikäviä totuuksia päin nassua. Näin varmaan monessa suhteessa. Vanhanen ja Kuronen on molemmat tehneet itsestään täydellisen pellen kansan silmissä.
Jos ei kestä sitä, että poikaystävä jättää tai ex on katkera, on aika kasvaa aikuiseksi.
MUTTA MIKSI tähän menee mukaan oikeuslaitos ja verorahoja, sinun ja minun, tuhlataan tähän? En hyväksy! Pääministeri tai tavis Keskinen kaupanpitäjä, Virtanen hitsari.
Voisiko Vanhanen yksilöidä mistä muusta on kyse kun herkkähipiäisyydestä, ei todellisesta kunninaloukkauksesta.
Kun Virtanen ja Lahtinen julkaisevat kirjan naapurisodasta, meneekö se oikeuteen? Ei varmasti mene, pääministeriä voi ja pitää voida arvostella vapaasti, ei pidä alkaa julkiseen virkaan jos sitä ei kestä!
Toivottavasti oikeus määrää molemmille sakot ja joutuvat maksamaan oikeukulut puoliksi! Voidaan myös kysyä, onko pääministerillä oikeus valehdella julkisesti? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710076689978_uu.shtml- näin....
Saa pääministeriä julkisesti arvostella eihän sitä kukaan ole kieltänyt. Mutta jos kirjoitetaan ihmisestä nimeltä Matti Vanhanen, niin silloin onkin eri asia. Vesa Keskinen on taas julkisuuden henkilö nimensä puolesta. Pääministeri on julkisuuden henkilö, mutta Matti Vanhanen ei ole. Tämä on se periaate jota moni ei täällä ymmärrä.Pääministerin toimet on julkisia, mutta ei Matti Vanhasen. Tähän asiaan oikeus ottaa nyt kantaa ja ei ole epäilystäkään etteikö syyte pidä myös oikeudessa.
Kaiken huippu on nyt tämä kansanedustaja Ukkola, joka julkisesti vaatii Vanhasen eroa, koska teki tutkintapyynnön Kurosesta. HALOOOOO Ukkola!!! Matti teki tutkintapyynnön kirjankustantajasta, ei Kurosesta. Toisekseen, ei kansanedustaja voi olla niin tyhmä, että lähtee sellaista vaatimaan mille ei ole edes perustuslaillisia oikeuksia. Pitäisi kansanedustajan tietää edes parlamenttaarinen järjestelmä.Kolmanneksi. Kansanedustaja Ukkola vaatii Matin eroa vetoamalla syihin jotka ovat jokaisen oikeuksia. Eiköhän Ukkolan pitäisi harkita poistumista eduskunnan takaoven kautta ja jättää avaimet työpöydälle. - Nimetön
näin.... kirjoitti:
Saa pääministeriä julkisesti arvostella eihän sitä kukaan ole kieltänyt. Mutta jos kirjoitetaan ihmisestä nimeltä Matti Vanhanen, niin silloin onkin eri asia. Vesa Keskinen on taas julkisuuden henkilö nimensä puolesta. Pääministeri on julkisuuden henkilö, mutta Matti Vanhanen ei ole. Tämä on se periaate jota moni ei täällä ymmärrä.Pääministerin toimet on julkisia, mutta ei Matti Vanhasen. Tähän asiaan oikeus ottaa nyt kantaa ja ei ole epäilystäkään etteikö syyte pidä myös oikeudessa.
Kaiken huippu on nyt tämä kansanedustaja Ukkola, joka julkisesti vaatii Vanhasen eroa, koska teki tutkintapyynnön Kurosesta. HALOOOOO Ukkola!!! Matti teki tutkintapyynnön kirjankustantajasta, ei Kurosesta. Toisekseen, ei kansanedustaja voi olla niin tyhmä, että lähtee sellaista vaatimaan mille ei ole edes perustuslaillisia oikeuksia. Pitäisi kansanedustajan tietää edes parlamenttaarinen järjestelmä.Kolmanneksi. Kansanedustaja Ukkola vaatii Matin eroa vetoamalla syihin jotka ovat jokaisen oikeuksia. Eiköhän Ukkolan pitäisi harkita poistumista eduskunnan takaoven kautta ja jättää avaimet työpöydälle.Matti Vanhanen ja paaministeri ovat yksi ja sama asia ! :D
Kun paaministeri tekee virheita, niin Matti Vanhanenko ei ole niista vastuussa :D
Olet sina hauska veikka !
Ukkola puhui ja sanoi Susannin kirjasta, ei Susanista !
Tulkitsepa oikein. :D
Sananvapaus on oikeus !
Kirja ei loukannut kunniaa ! - tuoda...
näin.... kirjoitti:
Kaiken huippu on nyt tämä kansanedustaja Ukkola, joka julkisesti vaatii Vanhasen eroa, koska teki tutkintapyynnön Kurosesta. HALOOOOO Ukkola!!! Matti teki tutkintapyynnön kirjankustantajasta, ei Kurosesta. Toisekseen, ei kansanedustaja voi olla niin tyhmä, että lähtee sellaista vaatimaan mille ei ole edes perustuslaillisia oikeuksia. Pitäisi kansanedustajan tietää edes parlamenttaarinen järjestelmä.Kolmanneksi. Kansanedustaja Ukkola vaatii Matin eroa vetoamalla syihin jotka ovat jokaisen oikeuksia. Eiköhän Ukkolan pitäisi harkita poistumista eduskunnan takaoven kautta ja jättää avaimet työpöydälle.mielipiteeni noin hyvin esille. Ihan piti nauraa, kun Kansanedustaja Ukkola päästää tosiaankin suustaan mitä sattuu...siis KANSANEDUSTAJA????HUH,HUH!
Ja koko viesti oli TÄYTTÄ ASIAA! - enemistö kansasta nauraa
näin.... kirjoitti:
Kaiken huippu on nyt tämä kansanedustaja Ukkola, joka julkisesti vaatii Vanhasen eroa, koska teki tutkintapyynnön Kurosesta. HALOOOOO Ukkola!!! Matti teki tutkintapyynnön kirjankustantajasta, ei Kurosesta. Toisekseen, ei kansanedustaja voi olla niin tyhmä, että lähtee sellaista vaatimaan mille ei ole edes perustuslaillisia oikeuksia. Pitäisi kansanedustajan tietää edes parlamenttaarinen järjestelmä.Kolmanneksi. Kansanedustaja Ukkola vaatii Matin eroa vetoamalla syihin jotka ovat jokaisen oikeuksia. Eiköhän Ukkolan pitäisi harkita poistumista eduskunnan takaoven kautta ja jättää avaimet työpöydälle.Olet väärässä, ja tekstistäsi päätellen vahvasti keskustan kannattaja :)
Kyse on juuri siitä, että kansalainen Vanhanen ja kansalainen Kuronen ovat riidoissa ja nyt heidän keskenäistä kisaansa puidaan kansan raholla oikeudessa.
Oletko valmis maksamaan tavis Lahtisen ja Virtasen kesämökin rajariitaa - josta toinen kirjoittaa kirjan - tämän myös verorahoistasi.
Kyse on aivan samasta, lain pitää olla kaikille sama.
Se, että Vanhanen on pääministeri, ei saisi vaikuttaa asiaan millään, tässähän ei ole kyse hänen virkatehtävästään, vaan asemastaan tavis-kansalaisena :D
Eihän mitään kirjassa olevaa ole väitetty valheeksi, Virtasen tai Lahtisen ex-muijakin voi ihan vapaasi kirjoittaa vaikka 100 kirjaa ex-miehestään! Vai onko se sinusta kiellettyä? - tuskin....
enemistö kansasta nauraa kirjoitti:
Olet väärässä, ja tekstistäsi päätellen vahvasti keskustan kannattaja :)
Kyse on juuri siitä, että kansalainen Vanhanen ja kansalainen Kuronen ovat riidoissa ja nyt heidän keskenäistä kisaansa puidaan kansan raholla oikeudessa.
Oletko valmis maksamaan tavis Lahtisen ja Virtasen kesämökin rajariitaa - josta toinen kirjoittaa kirjan - tämän myös verorahoistasi.
Kyse on aivan samasta, lain pitää olla kaikille sama.
Se, että Vanhanen on pääministeri, ei saisi vaikuttaa asiaan millään, tässähän ei ole kyse hänen virkatehtävästään, vaan asemastaan tavis-kansalaisena :D
Eihän mitään kirjassa olevaa ole väitetty valheeksi, Virtasen tai Lahtisen ex-muijakin voi ihan vapaasi kirjoittaa vaikka 100 kirjaa ex-miehestään! Vai onko se sinusta kiellettyä?Rajariidasta kirjoittaminen tuskin on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä. Hluaisimpa nähdä mitä Kansanedustaja Ukkola tuumisi jos hänen miehensä (en tiedä onko semmoista) kirjottaisi kirjan heidän sänky seikkailuista paljastus mielessä. Tuskin lausuntoja antaisi tuohon sävyyn.
Tuskin kukaan muu kuin edustaja Ukkola yrittää tästä poliittista tehdä. Vaikka totuushan on, että laitetaan yks edustaja sanomaan tuollaista ja johto väittää, että ei ole puolueen kanta. Kyllä pitää olla tyhmä joka kuvittelee etteikö politiikka olisi likaista ja moraalitonta peliä kulisseissa.
- hahahahaha
Siinähän sitten rva Ruusunen kaiken kansan edessä saa selitellä tekosiaan.
Nautittavaa tulee olemaan hänen esiintymisensä oikeussalissa, onkohan yhtä mukavaa kuin nakuileminen Hymyssä tai kirjan julkistamistilaisuudessa.- kohdataan
eikös se ollut niin että kustantaja haastettiin
oikeuteen,eikä susan. - lehti
kohdataan kirjoitti:
eikös se ollut niin että kustantaja haastettiin
oikeuteen,eikä susan.Mielenkiintoinen oikeusjuttu. Toivottavasti se on myös julkinen, muuten Susan-poloinen pettyy taas.
Olisiko Susan iloinen, jos Matti olisi kirjoittanut kirjan, jossa kertoo Susanin olevan väritön ja kehno rakastajatar? Huh, siitä se meteli olisikin noussut, feministit olisivat porukalla nostaneet oikeusjuttuja!
- totuusJulki
pukki mikä pukki.Arvatkoon kukin itse ketä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083