Mistä se johtuu? Miksi valtaosa Oe-jengistä on tyttöjä ja homoja.
Miksi eläinaktivisteissa on niin paljon homoja?
9
481
Vastaukset
- ympäri
pikku tyttöihin puree tunne asiat vaikka logiikka olis perseestä,homot ovat vastuuttomia tunne eläjiä,ja edustavat ryhmittymää joka on pohja sakkaa ihmisrodussa.
- 1977
Sanon saman minkä edellinenkin, mutta ilman mitään omia pelkoja tai ennakkoluuloja.
Eli eläintenoikeuksien puolustaminen vastaa enemmän yhteiskunnan pehmeitä (feminiivisiä)arvoja. Miehekäs ja koviin arvoihin perustava mies on metsästäjä, nainen on huoltaja, hoitaja ja turvallinen syli. Jos mies ei tunne itseään kodikkaaksi omassa roolissaan maskuliinisena, niin hän usein on myös seksuaalisesti naisellinen...
Toinen ryhmä eläintensuojelija miehissä on vahvan itsetunnon omaavat miehet, jotka uskaltavat taistella yhteiskunnan painostusta vastaan. En tarkoita että kaikilla muilla miehillä on huono itsetunto, vaan sitä, että myös maskuliiniset miehet jotkut ovat erittäin eläinrakkaita ja niillä eläinrakkailla täytyy olla vahva itsetunto jotta alkavat niin "akkamaiseen" puuhaan. Kaikki mies kampaajatkaan eivät todellakaan ole homoja..- ovat 100% tarkkuudella
ns. hinttejä
- sluggabwoy
en tiedä tarkoitetaanko eläinaktivisteilla tässä terroristeja vai kasvissyöjiä mutta itse olen hetero kasvissyöjä.
minä väitän että sekasyöjistä löytyy enemmän tunteisiin vetoavia perusteluja kuin kasvissyöjistä, tämä perustuu siihen että kasvissyöjät ovat yleensä enemmän joutuneet väittelyihin ruokavalio-asioista ja ovat todennäköisesti enemmän ottaneet selvää vaihtoehtoisista elintavoista.
tämä perustuu aikalailla vain omiin kokemuksiin, mutta väitin näin ettei aina tarvitsisi kuulla pelkästään kasvissyöjien tunteilusta. olen väitellyt asiasta aika monta kertaa, ja (liian) usein keskustelu päätyy siihen että vastapuoli sanoo syövänsä lihaa maun takia (sinänsä hyvä jos myöntää asian, ja sen tunnepitoisuuden, ruoan maun tuoma mielihyvähän on yksi primitiivisimmistä tunteista) tai sitten vastapuoli vetoaa minun tunteiluun, todella harvoin päästään itse asiaan eli keskustelemaan "faktoista" eli onko kasvissyönti todella ekologisempaa ja terveellisempää vai ei, kuin "tehotuotettu" sekasyönti.
joillain on taas enemmän kokemusta väittelystä teinityttöjen kasvissyönnistä, minulla ei ole siitä kokemusta joten en osaa sanoa. mutta ymmärrettävää se on tässä "luuviulua" ihannoivassa yhteiskunnassa, mutta ei suotavaa.
itse uskon että tunteet ja järki ovat paljon monimutkaisempi asia, moni järkevältä kuulostava väite vain *tuntuu* järkevältä, se on sitten eri asia onko se sitä tosimaailmassa.
siksi minä nykyään perustelen asiani sanomalla "minä uskon siihen väitteeseen" koska loppupeleissä, se vain kuulostaa minusta järkevältä, minä olen laskenut sen väitteen muuttujat ja summannut ne ja saanut enemmän tai vähemmän todenmukaisen tuloksen, mutta tiedän kuintenkin niin vähän. - Luupi
Katsokaapa tämän videon lopussa olevaa listaa Oe-tyypin suosituimmista sivuista.http://www.youtube.com/watch?v=FqrDLbyM6DY
- Luxori
Katsokaapa tämän videon lopussa olevaa listaa Oe-tyypin suosituimmista sivuista.http://www.youtube.com/watch?v=FqrDLbyM6DY
- lupilupi
Katsokaapa tämän videon lopussa olevaa listaa Oe-tyypin suosituimmista sivuista.http://www.youtube.com/watch?v=FqrDLbyM6DY
Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?
Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.
Homo... heheh... hehehheh
Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!- sinnuu poeka liiteriin...
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?
Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.
Homo... heheh... hehehheh
Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!Den glider in..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394