Miksi eläinaktivisteissa on niin paljon homoja?

Siper

Mistä se johtuu? Miksi valtaosa Oe-jengistä on tyttöjä ja homoja.

9

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ympäri

pikku tyttöihin puree tunne asiat vaikka logiikka olis perseestä,homot ovat vastuuttomia tunne eläjiä,ja edustavat ryhmittymää joka on pohja sakkaa ihmisrodussa.

• 1977

Sanon saman minkä edellinenkin, mutta ilman mitään omia pelkoja tai ennakkoluuloja.

Eli eläintenoikeuksien puolustaminen vastaa enemmän yhteiskunnan pehmeitä (feminiivisiä)arvoja. Miehekäs ja koviin arvoihin perustava mies on metsästäjä, nainen on huoltaja, hoitaja ja turvallinen syli. Jos mies ei tunne itseään kodikkaaksi omassa roolissaan maskuliinisena, niin hän usein on myös seksuaalisesti naisellinen...

Toinen ryhmä eläintensuojelija miehissä on vahvan itsetunnon omaavat miehet, jotka uskaltavat taistella yhteiskunnan painostusta vastaan. En tarkoita että kaikilla muilla miehillä on huono itsetunto, vaan sitä, että myös maskuliiniset miehet jotkut ovat erittäin eläinrakkaita ja niillä eläinrakkailla täytyy olla vahva itsetunto jotta alkavat niin "akkamaiseen" puuhaan. Kaikki mies kampaajatkaan eivät todellakaan ole homoja..

• ovat 100% tarkkuudella

ns. hinttejä

• sluggabwoy

en tiedä tarkoitetaanko eläinaktivisteilla tässä terroristeja vai kasvissyöjiä mutta itse olen hetero kasvissyöjä.

minä väitän että sekasyöjistä löytyy enemmän tunteisiin vetoavia perusteluja kuin kasvissyöjistä, tämä perustuu siihen että kasvissyöjät ovat yleensä enemmän joutuneet väittelyihin ruokavalio-asioista ja ovat todennäköisesti enemmän ottaneet selvää vaihtoehtoisista elintavoista.

tämä perustuu aikalailla vain omiin kokemuksiin, mutta väitin näin ettei aina tarvitsisi kuulla pelkästään kasvissyöjien tunteilusta. olen väitellyt asiasta aika monta kertaa, ja (liian) usein keskustelu päätyy siihen että vastapuoli sanoo syövänsä lihaa maun takia (sinänsä hyvä jos myöntää asian, ja sen tunnepitoisuuden, ruoan maun tuoma mielihyvähän on yksi primitiivisimmistä tunteista) tai sitten vastapuoli vetoaa minun tunteiluun, todella harvoin päästään itse asiaan eli keskustelemaan "faktoista" eli onko kasvissyönti todella ekologisempaa ja terveellisempää vai ei, kuin "tehotuotettu" sekasyönti.

joillain on taas enemmän kokemusta väittelystä teinityttöjen kasvissyönnistä, minulla ei ole siitä kokemusta joten en osaa sanoa. mutta ymmärrettävää se on tässä "luuviulua" ihannoivassa yhteiskunnassa, mutta ei suotavaa.

itse uskon että tunteet ja järki ovat paljon monimutkaisempi asia, moni järkevältä kuulostava väite vain *tuntuu* järkevältä, se on sitten eri asia onko se sitä tosimaailmassa.

siksi minä nykyään perustelen asiani sanomalla "minä uskon siihen väitteeseen" koska loppupeleissä, se vain kuulostaa minusta järkevältä, minä olen laskenut sen väitteen muuttujat ja summannut ne ja saanut enemmän tai vähemmän todenmukaisen tuloksen, mutta tiedän kuintenkin niin vähän.

• Luupi

Katsokaapa tämän videon lopussa olevaa listaa Oe-tyypin suosituimmista sivuista.http://www.youtube.com/watch?v=FqrDLbyM6DY

• Luxori
    • lupilupi
      • Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?

Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.

Homo... heheh... hehehheh

Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!

• sinnuu poeka liiteriin...
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?

Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.

Homo... heheh... hehehheh

Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!

Den glider in..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe