Susan Ruusunen

johannes19

Suomessakin on - vuosisatoja jatkuneen kosher-teurastelemisen ohessa - herätty siihen, että myös sorkkaeläimiksi luokiteltavilla eliöillä on edes joitain oikeuksia sillä omituisella aikavälillä, joka sattuu syntymän ja lahtipenkin väliin. Miksi tätä aikaväliä kutsuttiinkaan? Elämäksikö?

"Poliisi epäilee yhtätoista ihmistä Susan Ruususen (ent. Kuronen) kunnianloukkauksesta. Jutun pöytäkirjat ovat nyt valmiit. Ne siirtyvät Espoon kihlakunnansyyttäjälle, joka harkitsee, onko syytteiden nostaminen aiheellista."
-Porvari-IS

Huolestuttavinta tässä "uutisessa" ei ole itse tapahtunut, epäilty "rikos", vaan se, että poliisi tuhlaa rajallisia voimavarojaan tutkiakseen, onko jonkun, jolla ei ole kunniaa lainkaan, kunniaa loukattu. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sekään luku ei kertone sitä rahavirtaa, joka kaltaiseni pöyristyneen veronmaksajan kukkarosta menee tämänkin "rikoksen" tutkimiseen. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

Susan Ruusunen ei ole ainoastaan sensaatiohakuinen kaiken arvostelukyvyn taakseen jättänyt typerys, vaan myös merkittävä yhteiskunnallinen haittatekijä, suurempi kapula Suomi-neidon rattaissa kuin kukaan anarkisti ikinä. Aika hyvin joltain, joka on itseisarvollisesti yhtä kuin mitätön mitättömyys.

11

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. ettet ole se kahdestoista ;-)

• johannes19

En varo; sillä minun mittani on tullut täyteen.

Johonkin on vedettävä raja senkin suhteen, miten paljon kohujulkisuudella rikastuneet julkimot voivat vedättää niitä yhteiskuntamme yksityisen henkilön turvaksi tarkoitettuja järjestelmiä, jotka me kaikki kustannamme.

Jos minut katsotaan tämän tähden rikolliseksi ja minut tämän tähden tuomitaan, niin olkoon. Minulla kun on sana hallussa, voin tästä kokemuksesta sitten itseäni rikastuttavan kirjan kirjoittaa. Kirjoittaa ihan itse, toisin kuin eräät. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Myös kaltaisteni "rikollisten", jotka tätä yhteiskuntaa armollisesti suojelevat.

• ja taas duunataan?
        johannes19 kirjoitti:

Johonkin on vedettävä raja senkin suhteen, miten paljon kohujulkisuudella rikastuneet julkimot voivat vedättää niitä yhteiskuntamme yksityisen henkilön turvaksi tarkoitettuja järjestelmiä, jotka me kaikki kustannamme.

Jos minut katsotaan tämän tähden rikolliseksi ja minut tämän tähden tuomitaan, niin olkoon. Minulla kun on sana hallussa, voin tästä kokemuksesta sitten itseäni rikastuttavan kirjan kirjoittaa. Kirjoittaa ihan itse, toisin kuin eräät. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Myös kaltaisteni "rikollisten", jotka tätä yhteiskuntaa armollisesti suojelevat.

Et sää tiedä, että mitää herraa ja jeesusta ei ole olemassa? Se on vain sellaista valetta.... koulussakin opetetaan, vaikka hyvin tiedetään valheeksi.
        Enemmän minua hämmästyttää kustantajan syyttäminen. Mikä on se raja, jonka jokin syyttäjä (naisesta tullut ja kasvanut kakara) muka löytää siitä, että puhutaan uuniperunojen välissä duunaamisesta ja taas tullaan paistamaan uuniperunaa ja mennään sänkyyn duunaamaan ja se on kivaa ja Matti tykkää ja uudet uuniperunat ja taas duunataan?

• Walking stick
        johannes19 kirjoitti:

Se ole menossa vasta kuin syyteharkintaan, jos menee oikeuteen asti niin sitten on syytä huolestua niin kuin asian ilmaisit. Siinäkin tapauksessa vasta syyte on aiheellinen.

• vaakamamboo_hey

En ole koskaan ymmärtänyt, että maamme korkein virkamies etsii seuraa netistä. Ja ei ymmärrä, että asemansa vuoksi on julkista riistaa. Jättäköön virkansa, niin voi deittailla kaikessa rauhassa kenen kanssa tahtoo, minua ei ainakaan kiinnostaisi. Pääministerin tekemiset kiinnostavat ja odotan häneltä vain ja ainoastaan yhteiskunnan, EU- asioita koskevia uutisia. Politiikoilla saa olla yksityiselämänsä, mutta yksityisyydestä on huolehdittava siten, että ei kukaan pääse siipeilemään ja revittelemään asioita mediaan. Heillä on omat avustajat, turvamiehet ym eikö yksityisseurustelut pysy piilossa, jos oikein hoitaa asiansa? Ja nyt herra hakee yksityisyydelleen rajoja oikeudesta, veronmaksajat tietysti kuittaavat oikeuskulut. Jotakin herran tekemisissä ihmetyttää. (muualla läntisissä maissa olisi jo entinen virkamies, mutta meillä puolustetaan ja kumarretaan viranhaltijoita, mutta tavallinen ihminen haukutuaan maanrakoon) Kuin on haukkumiskisailu paperiliiton pomosta, aivan kuin duunarit olisivat aiheuttaneet paperiteollisuuden alasajon, heh. Entinen johtaja on myöntänyt 2000 -luvun alussa yrityskauppojen menneen katastrofaalisesti pieleen USA:ssa ja miljarditappiot on kirjattava kirjanpitoon. Duunarien palkat ovat itikanpieru miljardien menetyksiin. Mutta kuin tässäkin asiassa, haukutaan väärää ihmistä.

• johannes19

En nyt väittäisi aivan niinkään, että "meillä puolustetaan ja kumarretaan viranhaltijoita, mutta tavallinen ihminen haukutuaan maanrakoon". Aivan samalla tavalla kuin pääministerin jotkut julistavat asemansa takia "julkiseksi riistaksi", voidaan näin tehdä vallan mainiosti myös sellaiselle, joka nousee tietoisesti julkisuuteen revittelemällä pääministerin yksityiselämällä. Susan Ruusunen on itse tehnyt tietoisen valinnan ja ikäänkuin "heittänyt ensimmäisen kiven" tässä mediapelissä. Kestäköön nyt "leikin".

En aio perääntyä avaukseni kannoista pätkääkään. Minua huolestuttaa edelleenkin syvästi se, että poliisi tuhlaa rajallisia voimavarojaan tutkiakseen, onko jonkun, jolla ei ole kunniaa lainkaan, kunniaa loukattu. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• Mitä pahaa siinä on jos etsii seuraa netistä? Onko netissä löytyvät ihmiset säälittävämpiä kuin livestä löydetyt?Kyllä pääministerilläkin on oikeus seurustella ja seurustelu ei aina pääty avioliittoon.Kuronen alkoi vain kostamaan Vanhaselle ja siinä samassa rytäkässä Kuronen menetti täysin kansan kunnioituksen. Ikävää, ettei aikuinen nainen ja äiti osaa käsitellä tunteitaan ja pettymystään, muuta kuin lehtien palstoilla, mutta jokainen tehkööt elämällänsä mitä haluaa. Säälittäväksi asian teki se, että noiden toilailujensa jälkeen Kuronen kuvitteli saavansa kansan puolellensa ja jälleen kerran pettyi pahasti, kun kuvitelmat eivät pitäneetkään yhtä totuuden kanssa. Nyt Kuronen sitten päätti kostaa kansalle ja haastoi pahimmat hänen egonsa loukkaajat oikeuteen. Olisiko jonkun jo aika kasvaa aikuiseksi ja alkaa käsittelemään pettymyksiään normaalin aikuisen tavoin ja miettimään olisiko siellä peilissä tuijottavassa vikaa myös?

ps. Jos alkaa Jumalattomasti Kurosta riepomaan tämä teksti, niin tiedät mihin niitä tutkintapyyntöjä tehdään.

• ja vielä kerran

mitä hitsin väliä jollain ruususella tai vanhasella ei maailma tähän kaadu.

• johannes19

Ei maailma tähän todellakaan kaadu. Eihän maailma kaadu siihenkään, että hoitajilla on kohtuuttoman alhaiset palkat, mistä seuraa työtaistelua, mistä seuraa muun muassa potilaiden jäämistä sädehoidotta. Siihen ei maailma kaadu, kuten myöskään siihen, että monissa paikoissa "lähin" poliisi löytyy aivan jostain muualta kuin omalta paikkakunnalta, sillä kustannussäästöjen tähden toimintaa keskitetään ja karsitaan.

On tietenkin puhdas makuasia, katsooko poliisin tehtäväksi yleisen turvallisuuden turvaamisen koko valtakunnan alueella vaiko narsistisiin sorkkaeläimiin kohdistuneen verbaalisen "loukkaamisen" tutkimisen. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• eläin itsekin

lopettakaa se lihansyönti niin ruoka riittää kaikille!
      ps. ruususta voisin panna pyllyyn

• unelmieni nainen

Susan Ruususesta, aivan todella..eikö hän käyttäydy niinkuin pitäisi? itse olen ihastunut susaniin, hän on kaunis ja romanttinen nainen; siksi nykyajan itsekeskeiset ihmiset eivät ymmärrä häntä..hävetkää"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3432
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1319
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1289
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      935
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe