Pienen pippelin rasismi teoria

Hymmzi

5

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmz

      Onko nimimerkin keksiminen Sinulle ylivoimaisen vaikeaa?

      • VSHM

        Siinä taas järjen riemuvoiton vastaus viestiin.

        Miten ihmeessä tuo aloittajan nikki sinua kiinnostaa? Jos s24:lla joku "Keijo" mainitsee "Reijolle", että onko nimimerkin keksiminen sinulle ylivoimaisen vaikeaa, niin naurut saa. Niinkuin nyt sinäkin.

        Pysy asiassa, äläkä arvostele toisten nikkejä. Nooh, tiedän, ettet pysty siihen. :)


      • Hmmmz
        VSHM kirjoitti:

        Siinä taas järjen riemuvoiton vastaus viestiin.

        Miten ihmeessä tuo aloittajan nikki sinua kiinnostaa? Jos s24:lla joku "Keijo" mainitsee "Reijolle", että onko nimimerkin keksiminen sinulle ylivoimaisen vaikeaa, niin naurut saa. Niinkuin nyt sinäkin.

        Pysy asiassa, äläkä arvostele toisten nikkejä. Nooh, tiedän, ettet pysty siihen. :)

        Siinä taas järjen riemuvoiton vastaus viestiini.


        "Miten ihmeessä tuo aloittajan nikki sinua kiinnostaa?"

        -Ei se minua kauhean kovasti kiinnosta, lähinnä hän sai minut nauramaan.



        "Jos s24:lla joku "Keijo" mainitsee "Reijolle", että onko nimimerkin keksiminen sinulle ylivoimaisen vaikeaa, niin naurut saa."

        -Jos mamukriittinen "Keijo Kehäkukkanen" mainitsee hyysäri "Reijo Ruiskukkaselle" nikkinsä mielikuvituksettomuudesta, olisit varmasti eri mieltä, ja järjen riemuvoitto "Reijo Ruiskukkanen" saisi sinulta naurut.

        Joten älä (taas) tekopyhäile.


        "Pysy asiassa, äläkä arvostele toisten nikkejä. Nooh, tiedän, ettet pysty siihen. :)"

        -Lopetan mielikuvituksettomien rekkaamattomien ääliöiden arvostelun välittömästi kun sinä ja kumppanisi lopetatte asiattoman Hmmmzinarvostelun.
        Vai oliko viestissäsi joku Salainen Asia, joka ei minulle auennut? :/

        Koitan kovasti oppia ymmärtämään teidän logiikkaanne. Ette tee sitä kovin helpoksi.


    • Tasa-arvon aikana ihmetyttää, että sukuelin-keskustelu rajoittuu vain lajin urospuolen genitaalien koon pohtimiseen. Jos sukuelinten koossa on rotukohtaisia eroja esimerkiksi niin, että negroidisen rodun miehillä on keskimäärin suurempi penis kuin valkoisen rodun miehillä, niin eikö tästä seuraa, että myös negroidinaisten sukuelimet ovat kookkaampia kuin valkoisilla naisilla?

      • Mamuniikki

        Se sukupuoli joka on valinnan kohteena, esittelee kelpoisuuttaan ornamenteilla.

        Peniksen koolla ei valitettavasti ole asian kanssa mitään tekemistä. Vai onko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe