Yhteistyö, kommunismi

Bandiera rossa

Meidän velvollisuutemme on toimia yhteisen hyvän puolesta varsinkin koska se on viimeinen oljenkorsi ennen tuhoa. Saastuttaminen ja itsekäs kuluttaminen on järjenvastaista. Meidän tulee luoda tieteellisiä tosiasioita kunnioittava kommunistinen yhteisrintama!

Miksi ikinä käyttää aikaansa muuta kuin tärkeimpään, yhteiskunnan muutokseen! Sosialistiseen rintamaan!

12

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiittykääYhteen

      Saastuminen ja itsekäs kuluttaminen on nykyajan suurinta hapatusta, jolla porvaristo käyttää ihmisiä hyväksi. Porvarit luovat myös muodin, jotta lapset tuhlaisivat rahansa uusiin vaatteisiin. Näin porvaristo yksinkertaisesti haluaa saada tytöt pukeutumaan mitä kalliimpiin pukuihin, ja käyttämään meikkejä joiden tekemiseen käytetty eläinkokeita. Tämä kulutus hysteria on saatavaa aisoihin! Se on koko kansalle hyväksi ja ihmiset on saatava sosialistiseen rintamaan taistelemaan paremman huomisen puolesta!

      Uskontokin on saatava katoamaan, koska se on se, mikä rasittaa eniten työkansaa kaikessa. Uskonnon keinoin elämänsä orjan asemassa viettävä työläinen saadaan hyväksymään asemansa, jotta hän saisi paremman kuoleman jälkeen. Mutta nykyajan luokkatietoinen työläinen heittää halveksuen pois uskonnon ja jättää sen tekopyhille porvareille. Näin työväenluokalle kommunistit luovat perustan tieteelle ja samalla kommunistit pyrkivät luomaan työväelle paremman elämän täällä maanpäällä! Uskonto on ooppiumia kansalle! Meidän velvollisuus on toimia sorrettujen puolesta! Meidän velvollisuus on taistella yhteisen hyvän puolesta!


      Liittykä Yhteen!

    • totta!!!

      Kommunistit ovat kokoajan tukeutuneet yhteiskunnallisissa kannanotoissaan asiantuntemukseen ja kiistattomiin realiteetteihin!Eli olisimme voineet osoittaa milloin tahansa, vallanpitäjät ja vallitsevan politiikan suureksi kusetukseksi,jolla ei ole mitään tekemistä kansalaisten edun ja kestävän kehityksen kanssa!Meidän on yhteisvoimin murrettava tiedoitusvälineiden "papukaijahegemonia" ja valtapuolueita nuoleskeleva aivoton probagandamuuri!Tälläkin palstalla kommunistien ja sosialistien asialliset keskustelut joudutaan tyrmäämään agressiivisin alapää heitoin ja neardentaalimaisten mutujen avulla,koska niiden kumoaminen faktoilla on mahdotonta!

      • realiteetti?

        "Kommunistit ovat kokoajan tukeutuneet yhteiskunnallisissa kannanotoissaan asiantuntemukseen ja kiistattomiin realiteetteihin!Eli olisimme voineet osoittaa milloin tahansa,"

        Kerro toveri minkälainen on kommunistinen yhteiskunta. Onko se tämmöinen jota me nyt elämme? Täällä jokainen tekee kykynsä mukaan ja saa tarpeensa mukaan.

        Kiitos etukäteen.


      • Nyt taitaa...
        realiteetti? kirjoitti:

        "Kommunistit ovat kokoajan tukeutuneet yhteiskunnallisissa kannanotoissaan asiantuntemukseen ja kiistattomiin realiteetteihin!Eli olisimme voineet osoittaa milloin tahansa,"

        Kerro toveri minkälainen on kommunistinen yhteiskunta. Onko se tämmöinen jota me nyt elämme? Täällä jokainen tekee kykynsä mukaan ja saa tarpeensa mukaan.

        Kiitos etukäteen.

        ..olla niin että sekä ne kyvyt,että tarpeet arvioidaan markkinoiden mukaan!Markkinat on luotu tuottamaan voittoa pääoman omistajille!Joten tarkottaa käytännössä sitä että mummo hoidossa saa kolme vaippaa,kun siihen on laskettu markkinoiden mukaan olevan tarve ja ammattiin koulutettu 50 vuotias kuntohoitaja puuhaa jo toista kertaa "työvoimapoliittisessa toimenpiteessä" "kolmannen sektorin" kirpputorin tavaroita lajittelemassa orjapalkalla,kun siihen on markkinat arvioineet hänen kykynsä!!!
        Kommunismi on prosessi,jossa yhteiskunta kehittyy olemassaolevien realiteettien muksisesti,siten että ihmisarvo,solidaarisuus ja resurssit jakaantuvat tasaisesti ketään alistamatta ja ensisijaistamatta arvon,aseman tai omistamisen perusteella!Eli kyse on kestävästä kehityksestä,joka huomioi yhteiskuntarauhan keskeisen perustan hyvinvoinnin tekijänä!


      • polttaa jo..
        Nyt taitaa... kirjoitti:

        ..olla niin että sekä ne kyvyt,että tarpeet arvioidaan markkinoiden mukaan!Markkinat on luotu tuottamaan voittoa pääoman omistajille!Joten tarkottaa käytännössä sitä että mummo hoidossa saa kolme vaippaa,kun siihen on laskettu markkinoiden mukaan olevan tarve ja ammattiin koulutettu 50 vuotias kuntohoitaja puuhaa jo toista kertaa "työvoimapoliittisessa toimenpiteessä" "kolmannen sektorin" kirpputorin tavaroita lajittelemassa orjapalkalla,kun siihen on markkinat arvioineet hänen kykynsä!!!
        Kommunismi on prosessi,jossa yhteiskunta kehittyy olemassaolevien realiteettien muksisesti,siten että ihmisarvo,solidaarisuus ja resurssit jakaantuvat tasaisesti ketään alistamatta ja ensisijaistamatta arvon,aseman tai omistamisen perusteella!Eli kyse on kestävästä kehityksestä,joka huomioi yhteiskuntarauhan keskeisen perustan hyvinvoinnin tekijänä!

        "Kommunismi on prosessi,jossa yhteiskunta kehittyy olemassaolevien realiteettien muksisesti,siten että ihmisarvo,solidaarisuus ja resurssit jakaantuvat tasaisesti ketään alistamatta ja ensisijaistamatta arvon,aseman tai omistamisen perusteella!Eli kyse on kestävästä kehityksestä,joka huomioi yhteiskuntarauhan keskeisen perustan hyvinvoinnin tekijänä!"

        tasa-arvo, solidaarisuus ja ne asiaan kuuluvat.
        syntyykö tasa-arvo kaikki toiveet lakiteitse vai ihmistä kasvattaen? jos kasvattaen, niin kyllä siinä on lastenhoitajilla täys työ. toisen huomioon ottamista tenava hoitajat yrittävät opettaa muksuille jatkuvasti. entäs lakiteitse? eikö niitä tasa-arvolakeja ole värkätty ,,,


      • oivallettu...
        polttaa jo.. kirjoitti:

        "Kommunismi on prosessi,jossa yhteiskunta kehittyy olemassaolevien realiteettien muksisesti,siten että ihmisarvo,solidaarisuus ja resurssit jakaantuvat tasaisesti ketään alistamatta ja ensisijaistamatta arvon,aseman tai omistamisen perusteella!Eli kyse on kestävästä kehityksestä,joka huomioi yhteiskuntarauhan keskeisen perustan hyvinvoinnin tekijänä!"

        tasa-arvo, solidaarisuus ja ne asiaan kuuluvat.
        syntyykö tasa-arvo kaikki toiveet lakiteitse vai ihmistä kasvattaen? jos kasvattaen, niin kyllä siinä on lastenhoitajilla täys työ. toisen huomioon ottamista tenava hoitajat yrittävät opettaa muksuille jatkuvasti. entäs lakiteitse? eikö niitä tasa-arvolakeja ole värkätty ,,,

        Marx ajatteli no. että todellisessa kommunismissa solidaarisuus ja ihmisten tasa-arvoisuus ovat itsestäänselvyyksiä,siinä mielessä että yksilö kasvaa kunnioittamaan niitä arvoja ja näkemään niissä itsensä edun!Toisaalta nyt on nähty että lasten ja nuorten käyttäytyminen raaistuu ja muuttuu välinpitämättömäksi toisia ihmisiä kohtaan melko nopeasti,kun yhteiskunnan aikuismallit ja ilmapiiri ovat tuota samaa mallia eritavoin tarjoamassa!Eli siis kasvattamalla saadaan pysyviä muutoksia kehityksen suuntaan ja erittäin nopeasti vielä!Yhteiskunnassa jossa toisen ihmisen kunnioittaminen ja arvostaminen on kasvatuksen tulosta,on vähäisempi tarve noita arvoja suojella lainsäädännöllä!Tasa-arvo lakeja tarvitaan siis erityisesti yhteiskunnassa,jossa eriarvoisuutta ilmenee!!


      • ei olleetkaan
        oivallettu... kirjoitti:

        Marx ajatteli no. että todellisessa kommunismissa solidaarisuus ja ihmisten tasa-arvoisuus ovat itsestäänselvyyksiä,siinä mielessä että yksilö kasvaa kunnioittamaan niitä arvoja ja näkemään niissä itsensä edun!Toisaalta nyt on nähty että lasten ja nuorten käyttäytyminen raaistuu ja muuttuu välinpitämättömäksi toisia ihmisiä kohtaan melko nopeasti,kun yhteiskunnan aikuismallit ja ilmapiiri ovat tuota samaa mallia eritavoin tarjoamassa!Eli siis kasvattamalla saadaan pysyviä muutoksia kehityksen suuntaan ja erittäin nopeasti vielä!Yhteiskunnassa jossa toisen ihmisen kunnioittaminen ja arvostaminen on kasvatuksen tulosta,on vähäisempi tarve noita arvoja suojella lainsäädännöllä!Tasa-arvo lakeja tarvitaan siis erityisesti yhteiskunnassa,jossa eriarvoisuutta ilmenee!!

        "Marx ajatteli no. että todellisessa kommunismissa solidaarisuus ja ihmisten tasa-arvoisuus ovat itsestäänselvyyksiä,"

        Onko tullut virhearvio hänelle tai hänen aatteensa tulkitsijoille. Olisiko pitänyt ensin tarkastella kuinka ihminen käyttäytyy?

        Emmekös me ole menossa aika hyvää kyytiä kommunistiseen yhteiskuntaa kohti ilman Marxismia?


      • jotain...
        ei olleetkaan kirjoitti:

        "Marx ajatteli no. että todellisessa kommunismissa solidaarisuus ja ihmisten tasa-arvoisuus ovat itsestäänselvyyksiä,"

        Onko tullut virhearvio hänelle tai hänen aatteensa tulkitsijoille. Olisiko pitänyt ensin tarkastella kuinka ihminen käyttäytyy?

        Emmekös me ole menossa aika hyvää kyytiä kommunistiseen yhteiskuntaa kohti ilman Marxismia?

        hukassa!!Ei ollut virhearviota,koska perustana olivat no. käyttäytymiseen liittyvät perusteet!!!
        Nyt pitää kysyä,että mitä sinä luulet kommunismin olevan?Keskustelua ei oikein voi jatkaa,jos et selvennä näkemyksiäsi!!Eli kerrohan mitä tarkoitat kommunismilla ja mitä ihmisen käyttäytymisestä mielestäsi tiedetään sellaista,mikä on jotenkin vastaan tuota kirjoittamaani????


      • minulla
        jotain... kirjoitti:

        hukassa!!Ei ollut virhearviota,koska perustana olivat no. käyttäytymiseen liittyvät perusteet!!!
        Nyt pitää kysyä,että mitä sinä luulet kommunismin olevan?Keskustelua ei oikein voi jatkaa,jos et selvennä näkemyksiäsi!!Eli kerrohan mitä tarkoitat kommunismilla ja mitä ihmisen käyttäytymisestä mielestäsi tiedetään sellaista,mikä on jotenkin vastaan tuota kirjoittamaani????

        minullako hukassa?? juu kyllä kommunistit kertovat rauhasta, tasa-arvosta ja ynnä muuta. että hukassa on mitä on kommunismi. sitä minä olen kyselemässä. sinulla on elämäsi tilaisuus kertoa se.

        eikös tuo toisen ihmisen huomioon ottaminen tule ihmisen sisältä itsestään. eikä lakipykälillä uhkaamalla. eli ei lain säädännöllisesti. eli ihmiset kasvatetaan oikeudenmukaisuuteen. mitä se sitten on se oikeudenmukaisuus.

        meillä on hyvänä esimerkkinä neuvostoliitto. olen minä siellä ollut, vaan en turistimatkalla. siellä oli eri kaupat eri ryhmille. kukin kastinsa mukaan. tsaarin aikana suomessakin oli rautateillä kolme junavaunuluokkaa. neukkulassa vallankumouksen jälkeen seitsämän. tasa-arvo ei tämän mukaan vähentynyt.


        mitä tulee kommunismin rauhan tahtoisuuteen. siinä on ollut erinomaisen kehnot "mannekiinit" asialla. valta on otettu asein ja terrorilla ylläpidetty.
        kuvaamataide julistaa kommunistista rauhaa ja hyväntahtoisuuttaan nyrkit ainaskin pystyssä, tai mieluummin kivääri kohotettuna.

        et on meillä kansalaisilla täysi ennakkoluulo koko oppia kohtaan.

        mutta kerro mitä hyvää kommunismi tois tullessaan.


    • On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että kypsä sosialismi avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että havaittavissa oleva kielteinen asennoituminen uudistusohjelmaamme vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia. Ei sovi unohtaa, että marxismi-leninismi auttaa käyttäjää ymmärtämään meihin kohdistuvaa tietotarvetta.

    • mielenkiintoista

      Muuttakaa kommarit Kuubaan! Olisitte voineet tehdä kaiken tuon kirjoittelun aikana jotain hyödyllistä.

      • on tosiaan:D

        Ylivoimaisesti se,että kommunismia vastustavien eväät loppuvat aina kesken ja sitten juttua ei enää väännetäkkään kommunismista,vaan ulos alkaa suoltaa tällaista ylläolevan kaltaista ahdistusta ja epätoivoisen vihan turauksia:D:D
        Kyllä se siitä.......:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe